TheLizard
Apr 23 2004, 18:00
Gaat u gang.....
marcelv8
Apr 23 2004, 18:42
allereerst even compliementen voor het bestuur,
de plannen voor de club zien er goed uit, iedereen veel succes gewenst met zijn / haar wekzaamheden.
heb verder geen op en aanmerkingen,
behalve natuurlijk dat ik zodra het kan direct lid zal worden van de club
en ik stem met het moderator zijn in,
het brava gedeelte is nu nog vrij rustig, maar ook als het straks drukker word zullen we ons mannetje staan. :wink:
Groeten en tot Ital Fest,
Marcv8.
Dutch Dimension
Apr 23 2004, 19:47
Het zijn mooie plannen.
Zo kunnen we de club wel naar een hoger platform lichten.
Ik heb maar een vraag.
Jullie hadden het over een selectie uit aangemelde auto voor evenenmenten.
Komt hier nog een pagina voor per evenenment? zodat mensen die willen zich kunnen aanmelden?
En keep up the good work :wink:
Oxygen
Apr 23 2004, 19:49
Er zal een jaarkalender komen met evenementen waar wij als club naar toe gaan. Per evenement zal er idd een topic gestart waarop iedereen zich dan inschrijven.
Is dit zo voldoende antwoord op jouw vraag?
marcelv8
Apr 23 2004, 21:31
misschien een idee om op de site een fiat garage lijst te maken, en dat leden revieuws (ervaringen) bij hun (ex)-garage kunnen plaatsen?
TheLizard
Apr 23 2004, 22:31
QUOTE (marcv8)
misschien een idee om op de site een fiat garage lijst te maken, en dat leden revieuws (ervaringen) bij hun (ex)-garage kunnen plaatsen?
zoeiets staat al bij het forum "ervaringen" maar misschien is het idd een idee om het ordelijk op de site te zetten
denk wel dat het iets is voor "later"
Jullie hebben een paar hele duidelijke lijnen neergezet hoe het in de toekomst uit komt te zien.
maar post niet ff zo de notulen van: he Hyper is geen moderator meer, hadden jullie ook ff kunnen pm'en..
Slider
Apr 23 2004, 22:55
Was inderdaad wel de bedoeling geweest. Maar het is een drukke week geweest. En iedereen is in de weer met het Italfest.... Dus sorry, dat je het op deze manier hebt moeten horen....
Monstra16v
Apr 24 2004, 16:14
QUOTE (Hyper)
Jullie hebben een paar hele duidelijke lijnen neergezet hoe het in de toekomst uit komt te zien.
maar post niet ff zo de notulen van: he Hyper is geen moderator meer, hadden jullie ook ff kunnen pm'en..
ja is lekker collegeaal zo of niet maarja
Padlarf
Apr 25 2004, 10:12
Ben dr akkoord mee hoor, wel jammer natuurlijk. :?
Voor de rest ben ik iig bereid om de 15 euries neer te leggen voor een lidmaatschap. (En moet trouwens die raamstickers ook nog es regelen...)
TheLizard
Apr 25 2004, 19:22
jullie hebben helemaal gelijk maar we wilden gewoon de notulen graag nog even plaatsen voordat we naar italfest gingen, vandaar dat er even geen tijd was om jullie persoonlijk een pe-emmertje te sturen
sorry daarvoor
BELLEZZA ITALIANA
Apr 25 2004, 20:58
sjapo bestuur
wat doet de modurator eigenlijk :oops: :oops:
voel me wel vereerd door de aanbeveling van het bestuur :wink:
maar ben ook wel eigenlijk benieuwd waarom :?: :?:
en waarom de andere het niet meer zijn :?: :?:
ik wil dit gewoon voor mijn eigen gevoel weten want ik vind het niet leuk als ik daardoor scheve gezichten naar mij krijg
snappen jullie wat ik bedoel :?: :oops: :?:
TheLizard
Apr 25 2004, 21:03
een moderator houdt het forum in de gaten en kan berichten verwijderen, aanpassen, verplaatsen en dat soort dingen
de reden was dat we ook brava rijders als mod wilden en jij en marcv8 leken ons daar erg geschikt voor. Aangezien we niet al teveel verschillende moderators wilden is er besloten om een aantal bestaande mods af te laten vallen.
BELLEZZA ITALIANA
Apr 25 2004, 21:39
ok ik kan daar mee akkoord gaan :wink:
ik hoor het dan tzt. wel wat ik moet doen dan
kick
hoe zit het met eventueel het aantrekken van 1 of meerdere zusterclubs?
Triple B
May 12 2004, 22:37
wat had je in gedachten dan?
kom eens met voorbeelden dan?
The Master
May 12 2004, 22:40
Punto club...
Maar ik weet dat b.v. de puntoclub ook 'vriendjes' is met de saxo 16v club...
Dus houden we t bij ons eigen merk, of gaan we op zoek naar een compleet ander merk als zusterclub...?
Slider
May 12 2004, 22:45
Eigen merk, vind ik. En ik vind het leuk hoor om af en toe iets met een andere club te doen. Maar niet te veel als je het mij vraagt. Ik vind nu juist dat wij een gezellig eigen clubbie hebben. Niks ten nadele van anderen, maar als het groter en groter wordt is het snel niet meer het "hechte" groepje wat het was.
Dus een keer een meeting met de Punto club lijkt me leuk. Voor mij part de 500 club...
Maar om nu een meeting te gaan houden met de Saxo club, nou...nee.
marcelv8
May 12 2004, 22:46
waarom zou je het alleen bij Fiat houden als SUSTERclub, zolang er geen oorlog komt, moet het toch kennen..
edit:
ik lees nu Slider ze post pas, hij heb eigelijk wel geleik, zodra het groter en groter word, gaat dit groepie ten onder. En bij andere merken staat Fiat toch al niet zo goed aangeschreven :? Maar idd met de Punto's ofzow is het wel eens leuk..
BravoHGT20v
May 12 2004, 22:50
Denk ook dat het best interresant kan zijn om een vreemdmerk als zusterclub te overwegen. Velen van ons hebben wel eens een ander merk gereden of hebben vrienden die een ander merk rijden dus waarom niet!!!!
Groeten Mark
BELLEZZA ITALIANA
May 12 2004, 23:09
it's all about respect
evill bravo
May 13 2004, 21:58
had al eens een opmerking gemaakt over het bestuur weet alleen niet meer waar :?
Dream Hitchers
May 14 2004, 06:02
1 klein dingetje houd het maar bij de ITALIAANSE auto's.
TheLizard
May 14 2004, 06:57
wat mij betreft houden we het ook bij fiat of iets italiaans, er is wat dat betreft genoeg keus dus waarom verder zoeken naar naar andere merkenclubs waarmee veel leden misschien niet echt iets hebben.
Denk dat elke bravo/a/marea rijder wel "iets" heeft met Fiat in het algemeen of met italiaanse auto's.
Het "italiaanse" gebeuren is toch weer heel anders vergeleken met bijvoorbeeld duits/japans dus ik zou het persoonlijk lekker daarbij houden.
Padlarf
May 14 2004, 07:31
Mijn mening:
Zie het 'nut' er niet van in? Was heeft het hebben van een zusterclub voor een meerwaarde? Dat je samen naar meetings kan? 9 van de 10 keer staan de bekende clubs al bij de georganiseerde meetings als Italsfest enzo.
We hebben al een groot gedeelte van Fiat in ons cluppie zitten.
Ben het hier met Slider eens, liever klein en gezellig dan groot en met allemaal onbekenden staan... Nogmaals zie ik het nut niet van.
En wil je dan een keertje een extra meeting houden met een andere club, kan dat altijd nog georganiseerd worden.
een paar voordelen:
je kunt een uitgebreidere data-base maken met garage's waar de klanten tevreden/ontevreden over zijn. Als je aan kunt tonen dat je bij een grotere overkoepelende organisatie zit met een heel groot ledenbestand zullen ze je zeker niet gaan oplichten (iets wat jammerlijk genoeg veel te vaak voorkomt)
bepaalde auto-onderdelen (banden, schokdempers, filters, remblokken e.d.) zullen misschien goedkoper kunnen worden door groepsaankopen
ook informatie betreffende flitspalen/boetes/juridisch advies kun je niet genoeg hebben
Meer publiek te bereiken met vraag en aanbod
Dit zijn er zo maar een paar, maar ik weet zeker dat er nog wel meer te verzinnen zijn
Triple B
May 14 2004, 18:00
[quote=TD-Abarth]een paar voordelen:
je kunt een uitgebreidere data-base maken met garage's waar de klanten tevreden/ontevreden over zijn. Als je aan kunt tonen dat je bij een grotere overkoepelende organisatie zit met een heel groot ledenbestand zullen ze je zeker niet gaan oplichten (iets wat jammerlijk genoeg veel te vaak voorkomt)
bepaalde auto-onderdelen (banden, schokdempers, filters, remblokken e.d.) zullen misschien goedkoper kunnen worden door groepsaankopen[/quote]
ja maar dan moet je dus weer met die clubs in onder handeling (wie doet wat waar en hoe)
[quote=TD-Abarth]
ook informatie betreffende flitspalen/boetes/juridisch advies kun je niet genoeg hebben[/quote]
hier heb je wel een punt maar als dit het enigste is?[/quote]
[quote=TD-Abarth]
Meer publiek te bereiken met vraag en aanbod[/quote]
maar je praat over andere auto's dus daar hebben wij toch nix aan, en er zijn wel kleine dingen die voor alle auto's gelden maar daarvoor kan je ook naar marktplaats
[quote=TD-Abarth]
Dit zijn er zo maar een paar, maar ik weet zeker dat er nog wel meer te verzinnen zijn[/quote]
Bekijk het eens zo
Bravoclub was het begin
brava deelde ook mee beetje later
marea deelde daarna mee
dus 3 kleine clubs is nu een hele GEZELLIGE club ontstaan
ik zou zeggen laat het zo
kan wel eens een keer meetings met een andere club samen houdenmaar ik denk dat als je met zusterclubs gaat werken haal je weer meer wek op je nek
mijn mening hoor
mzzl BRaVo GT
tis ook maar een idee, ik wilde het gesprek gewoon even aanvoeren omdat in de Poll die Brava GT gestart heeft 25 op 25 mensen een JA hebben gestemd...
Lijkt mij dus dat er wel interesse voor bestaat
maar daarom heb ik dit ook eventjes in het "bestuursleden-topic" geplaats, want dat zijn de mensen die er over moeten beslissen
Triple B
May 14 2004, 18:15
kijk als je gaat praten over buitenlandse clubs is de situatie anders
ik dacht dat jij bedoelde dat je met een opel of een honda club wouw meeten
buitenlandse club is anders
is een goed punt om over te vergaderen
mzzl BRaVo GT
Total disorder
Oct 20 2004, 16:59
goed bezig hierzo geloof ik zomaar !!
weekend ardennen lijkt me helemaal goud !
keep up the good work !!!!!!!!!!
Dutch Dimension
Oct 20 2004, 17:03
Leuk idee zon weekend ja
Is daar binnekort al wat info over , of duurt dat nog effe ???
The Master
Oct 20 2004, 17:19
Gaat nog ffies duren... In de lente zoiets (met -20 is t ook tikkie koud buiten :wink: ) Zal vanzelf bij MEETINGS komen te staan :wink:
Dutch Dimension
Oct 20 2004, 17:23
Ik bedoel omdat het een wekend is
Wordt er binnekort al een datum geprikt
Want zoiets vraagt natuurlijk wat organisatie tijd
En daarbij komt dat ik mijn auto in Maart van Airride laat voorzien ,dus dan moet ik dat wel goed plannen :wink:
Total disorder
Oct 20 2004, 17:37
QUOTE (The Master)
Gaat nog ffies duren... In de lente zoiets (met -20 is t ook tikkie koud buiten :wink: ) Zal vanzelf bij MEETINGS komen te staan :wink:
ja idd ben 1 1/2 maand geleden geweest en toen was het 's nachts al super koud dus moet je nagaan hoe koud het nu is !
gaan we dan daarzo ook gewoon survivallen enzo !??
TheLizard
Oct 20 2004, 17:52
belangrijk puntje voor wat de datum betreft is wanneer er andere evenementen worden gehouden
zodra daar wat meer over bekend is zullen we een datum gaan prikken
LaTiNa
Oct 20 2004, 18:59
Ik hoor de 30e hoeveel zo'n huisje kost en wanneer ze beschikbaar zijn.
nog effe geduld :wink:
heel gaaf idee en zeker dat we dan mooie plaatjes kunnen schieten tussen de bomen daar.
ook og een puntjewat ik me afvraag ivm promotie club/forum.
komen er nog nieuwe flyers?
greets jwlos
Slider
Oct 20 2004, 22:39
QUOTE (jwlos)
Wat is er mis met de oude? En denk dat het zowiezo nee is, rendement van die dingen is zowat nul. Plus dat de productie ervan ook aardig wat tijd en geld kost.
TheLizard
Oct 21 2004, 07:09
QUOTE (Slider)
QUOTE (jwlos)
Wat is er mis met de oude? En denk dat het zowiezo nee is, rendement van die dingen is zowat nul. Plus dat de productie ervan ook aardig wat tijd en geld kost.
denk zelf dat er wel weer nieuwe flyers moeten komen maar niet zozeer met de bedoeling om op straat elke bravo/a te flyeren maar dus meer voor op meetings en zo
oplage kan dus veel kleiner zijn
Justy_Perfect
Oct 21 2004, 12:40
QUOTE (Slider)
QUOTE (jwlos)
Omdar er bovenaan staat
"De plek op het internet voor de Fiat Bravo en Brava "
.... en de marea dan?????
Dutch Dimension
Oct 21 2004, 15:45
Ik denk dat de leden van het bestuur eens met elkaar over die flyers moeten praten.
want denk dat jullie niet op een lijn zitten :wink: (ik hoor natuurlijk nog wel eens wat he

)
de reden die ik zie van de flyers is dat er wat justy al zegt geen marea opstaat en de autos die de blikvanger moeten zijn autos van mensen zijn die allen maar op het forum zijn als er wat nuttigs in hun voordeel is en dit is nietlullig bedoeld maar er zijn inmiddels zat leden/bestuursleden van de club die de auto uitgebouwd hebben tot showauto dat die er meer recht op hebben vind ik.
dit is mijn idee er van.
greets jwlos
Oxygen
Oct 22 2004, 12:49
Jwlos ik snap je punt, maar zulke dingen kosten natuurlijk ook geld. En het probleem is als je een grote oplage hebt gemaakt van de flyers ze op een gegeven moment idd niet meer actueel zijn. We zullen het meenemen in de volgende bestuursvergadering.
@ Remco; de reden dat we (nog) niet op één lijn zitten komt omdat we er nog niet over gesproken hebben. Jullie hebben ons er nu op geattendeerd dus het wordt meegenomen in de volgende vergadering.
Dutch Dimension
Oct 22 2004, 15:40
QUOTE (Monique)
Jwlos ik snap je punt, maar zulke dingen kosten natuurlijk ook geld. En het probleem is als je een grote oplage hebt gemaakt van de flyers ze op een gegeven moment idd niet meer actueel zijn. We zullen het meenemen in de volgende bestuursvergadering.
@ Remco; de reden dat we (nog) niet op één lijn zitten komt omdat we er nog niet over gesproken hebben. Jullie hebben ons er nu op geattendeerd dus het wordt meegenomen in de volgende vergadering.
Nou ik zei het omdat ik begrepen had dat er al ienmad mee bezig was :?: :?: :wink:
Triple B
Oct 22 2004, 16:45
mijn idee van de flyer is simpel en eenvoudig te houden
dus alleen een neus in schaduw effect
dus ook geen gezeik wie er wel en niet op mag
mijn idee
16 kleppertje
Oct 22 2004, 17:13
QUOTE (Yellow scorpion)
mijn idee
lijkt mij ook wel een aardig idee
ook mee eens dat je er een algemene bravo op zet maar zorg dan wel dat de teksten van marea en brava en bravo erop staan want ik heb wel eens een flyer aan een marearijder gegeven en die gaf hem meteen terug van dit is niet voor marea.
heb ik uitgelegd en toen nam hij hem wel maar het gaat om het idee.
greets jwlos
TheLizard
Oct 23 2004, 19:06
QUOTE (Yellow scorpion)
mijn idee
ahhhh, mag het dan de neus van onze bravo zijn???
ahhh...pleeeassseeeee
evill bravo
Oct 23 2004, 19:21
QUOTE (TheLizard)
QUOTE (Yellow scorpion)
mijn idee
ahhhh, mag het dan de neus van onze bravo zijn???
ahhh...pleeeassseeeee

Jaaah hey De mijne !!!!! die op de flyer Hahahahaha LOL
BOT
Triple B
Oct 23 2004, 22:09
NEE NEE NEE EN NOG EENS NEE
we houden het gewoon simpel stel ik voor
als je een ontwerp wil maken staan wij open voor ideeen
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.