Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bravo Emotion als lease-bak
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
MAdD
Ls,

Via via heb ik dit forum gevonden, en wilde graag jullie mening.

Ik kan een leaseauto uitzoeken en mijn keuze is gevallen op de bravo 1.4 tjet Emotion.

Nu vraag ik mij af welke optie ik beter kan nemen:

1) Bi-xenon verlichting
2) elektrische stoel (inc. Stoel verwarming)

Mvg

MAdD
bartmk3
Ik zou voor de xenon gaan, want hoe vaak moet je je stoel nu verstellen...? 1 keer per 3 jaar?
Gwboes
En stoelverwarming is (tenzij je leer neemt) ook een overbodige optie.

ps: 120 of 150 pk?
DaboyTommy
Kijk ook even mijn post in Welkom.
"Even voorstellen" heet die wink.gif
Alex9719
Ik vind het nogal een verschil.... 400 euro voor de stoelen of bijna 1000 euro voor de xenon (of is het een aanbieding?)

Toendertijd heb ik gekozen voor de stoelen (mede omdat mijn vriendin ook nog wel eens in mijn auto rijdt, én omdat stoelverwarming wel heel erg lekker is, ook zonder leren bekleding.
Vanwege de heerlijke (not) verstelmogelijkheden van de zonneklep zet ik de stoel tijdens het rijden nog wel eens een tandje hoger...
Wellicht ben ik neurotisch van aard, maar ik verstel mijn stoel regelmatig kleine stukjes.... ben ik hierin de enige?

Ik heb nog nooit ('s nachts) met xenon gereden, dus weet niet wat ik mis.... dus mis ik het niet wink.gif
Lucky7
Als het geld niet uitmaakt raad ik zeker xenon aan.
Wat een verschil met rijden. Mijn volgende lease gebakje gaat dit zeker als optie aangevinkt krijgen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.