lykel sok
Nov 11 2008, 21:28
gisteren is de nieuwe eigenaar van mijn en (heel vroeger mathijn) bravo met zijn auto verongelukt. Zie hier het bericht.... Ik ben er uiteraat niet blij mee. Super raar gevoel.
Dodelijk ongeval Veenendaal
Veenendaal - Zondag in de namiddag is een bestuurder van een auto om het leven gekomen bij een eenzijdig ongeval. Omstreeks 17.45 uur zag een getuige een auto tegen een hek staan aan de Vendelier. Die getuige hoorde dat de motor van de auto hoog in toerental liep en dat er iemand in zat. Deze getuige en andere omstanders liepen naar de rokende auto toe en haalden de man, die niet bij kennis was, uit de auto.
De auto vloog kort hierop in brand. De man, 36-jaar uit Ede, werd in een veilige omgeving gelegd en de man werd gereanimeerd en vervoerd naar het ziekenhuis. Vermoedelijk is de man achter het stuur onwel geworden en reed vervolgens tegen een hek aan. Vermoedelijk heeft de man zijn voet op het gaspadaal laten staan was uiteindelijk de brand veroorzaakte.
http://www.regionieuws.nl/link/163156/Dode...Veenendaal.html

Foto's kan ik helaas niet online krijgen maar zie link.
groeten van Lykel
tamael^
Nov 11 2008, 21:39
QUOTE (lykel sok @ Nov 11 2008, 21:28)

gisteren is de nieuwe eigenaar van mijn en (heel vroeger mathijn) bravo met zijn auto verongelukt. Zie hier het bericht.... Ik ben er uiteraat niet blij mee. Super raar gevoel.
Dodelijk ongeval Veenendaal
Veenendaal - Zondag in de namiddag is een bestuurder van een auto om het leven gekomen bij een eenzijdig ongeval. Omstreeks 17.45 uur zag een getuige een auto tegen een hek staan aan de Vendelier. Die getuige hoorde dat de motor van de auto hoog in toerental liep en dat er iemand in zat. Deze getuige en andere omstanders liepen naar de rokende auto toe en haalden de man, die niet bij kennis was, uit de auto.
De auto vloog kort hierop in brand. De man, 36-jaar uit Ede, werd in een veilige omgeving gelegd en de man werd gereanimeerd en vervoerd naar het ziekenhuis. Vermoedelijk is de man achter het stuur onwel geworden en reed vervolgens tegen een hek aan. Vermoedelijk heeft de man zijn voet op het gaspadaal laten staan was uiteindelijk de brand veroorzaakte.
http://www.regionieuws.nl/link/163156/Dode...Veenendaal.html

Foto's kan ik helaas niet online krijgen maar zie link.
groeten van Lykel
heel naar, wat ikzelf nog naarder gevonden zou hebben als iemand bijvoorbeeld uit de bocht was gevlogen met een verkochte auto. hou je altijd het gevoel van komt het doordat ik een onveilige auto heb verkocht?
sterkte in de strijd en natuurlijk vooral sterkte voor de nabestaanden.
tamael
2fast4you
Nov 11 2008, 21:46
Dit zijn geen leuke dingen. Een verlies is altijd zwaar. Sterkte voor de nabestaande.
Hier de foto's:

Brooklyn
Nov 11 2008, 22:24
Fuck das heftig man, zeer spijtig Lykel (en uiteraard Mathijn ook). Niet leuk om een auto zo te zien eindigen en helemaal niet als je er zelf altijd zuinig ben op geweest. Houdt 1 ding in je achterhoofd, dat het niet aan de auto lag en dat je jezelf geen verwijten gaat maken. Sterkte...
De nabestaande wens ik dan ook veel sterkte toe met het verlies.
Groetjes Rick
Psycho
Nov 11 2008, 22:39
Idd wat Rick zegt.... Het is niet leuk om zo te zien eindigen maar het belangrijkste is dat het niet aan de auto lag dus het jou niet valt te verwijten.
Dit kan dus stom gezegd iedereen overkomen maar vervelend dat het zo "dichtbij" is...
Uiteraard wens ik ook de nabestaande veel sterkte toe...
FMC DOORDEWEEKS
Nov 11 2008, 23:26
Dit is idd heel erg triest maar, zoals de jongens hierboven ook zeggen jij kan hier niets aan doen.
Gr Lique
Ingeborg mocht jij de foto's zien, sterkte.
ook wij wensen de nabestaande sterkte.
La Chupacabra
Nov 11 2008, 23:41
erg triest om te horen akellig
SNEEKY
Nov 12 2008, 08:45
Damn, om even stil van te worden, vooral omdat we de auto allemaal kennen in een veel leukere sfeer en sommigen onder ons van heel dichtbij.
iig veel sterkte aan de nabestaanden.
Was deze jongen nog steeds @ forum?
Sneeky
reddevil
Nov 12 2008, 17:25
Nabestaanden sterkte!
Zonde van deze auto, maar op zo'n moment niet echt belangrijk.....
lykel sok
Nov 12 2008, 19:03
idd erg jammer om je auto zo terug te zien maar dat is niet zo erg als wat er met het slachtoffer is gebeurt natuurlijk. Die jongen zat hier volgens mij niet op het forum het was ook de auto van zijn vrouw.
Ik ben van plan om de auto op te gaan zoeken en kijken hoe hij eruit ziet. Van de voorkant heb ik geen foto's. Het lijkt dat hij niet veel schade heeft maar hij is wel afgefikt.
Marea HLX
Nov 12 2008, 19:53
Heftig zeg...Afgelopen donderdag zag ik m nog staan bij een bedrijf in Ede. Had het ook al gelezen op de kabel, maar wel bizar om dit ff zo te lezen. Nabestaanden sterkte toegewenst!
Arjen 1.6 GT
Nov 12 2008, 19:54
Jesus, niet best.. Ik zag de foto's net op je hyves. Echt erg.
Ook kut van de auto.
Dutch Dimension
Nov 13 2008, 13:10
Kregen het nieuws te horen toen we nog in Las Vegas waren
Op het vliegveld snel ff ingelogt met de laptop
Was wel bizar om de fotos te zien
Ken de auto natuurlijk al wel een tijdje
Sterkte aan de nabestaanden
RARARA
Nov 13 2008, 19:24
Ja aardig gek ja
BEst een gek gezicht zo
Maar valt in het niets bij het verlies van die gozer
lykel sok
Nov 18 2008, 19:55
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.