Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Interieurfilter
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Vincent Engel
hallo,

ik heb een vraagje in deze tijd van het jaar wordt ik gek van alle blaadjes die mijn interieur binnen komen vliegen, en mijn kachelmotor heeft het erg moeilijk mee om ze te vermalen. nu vroeg ik me af of het mogelijk is om een filter uit een airco uitvoering bij mij in te bouwen. maar ik weet niet of ik daar een ander onderdeel voor nodig heb. HET GAAT OM EEN BRAVO VAN 1996.

bij voorbaad dank

vincent
Ferry
QUOTE (Vincent Engel @ Nov 7 2008, 20:02) *
hallo,

ik heb een vraagje in deze tijd van het jaar wordt ik gek van alle blaadjes die mijn interieur binnen komen vliegen, en mijn kachelmotor heeft het erg moeilijk mee om ze te vermalen. nu vroeg ik me af of het mogelijk is om een filter uit een airco uitvoering bij mij in te bouwen. maar ik weet niet of ik daar een ander onderdeel voor nodig heb. HET GAAT OM EEN BRAVO VAN 1996.

bij voorbaad dank

vincent

naar mijn weten hoort er sowieso een interieurfilter in je auto, airco of geen airco. Bij mijn bravo zat er ook 1 in, en daar zat ook geen airco in. Zijn los te bestellen bij brezan, en vrij makkelijk te plaatsen!
tamael^
QUOTE (Ferry @ Nov 7 2008, 21:13) *
naar mijn weten hoort er sowieso een interieurfilter in je auto, airco of geen airco. Bij mijn bravo zat er ook 1 in, en daar zat ook geen airco in. Zijn los te bestellen bij brezan, en vrij makkelijk te plaatsen!

het is itaiaans, is dus hoeft niet standaard te zijn. kan wel gemonteerd worden kwestie van het raampje en een filter te monteren.

tamael
reddevil
Klopt. Is niet standaard.
Alleen standaard bij airco idd.
Maar bij mijn bravo had ik hetzelfde.
Dus houdertje en filter gekocht en zelf geplaatst.
Kosten totaal rond de €50,-
Vincent Engel
Heb jij dat houdertje en filter samen gewoon besteld ergens?
of gewoon van de sloop. ik ben slopen gaan mailen maar niemand heeft er een.

vincent
reddevil
bij de fiatdealer gekocht.
Ze noemen het officieel een pollenfilter!
fixxerr1
Aha! vandaar dat ik dat filter niet kon vinden! bij mij zit er dus ook geen 1 in en wordt echt gek van het getik uit mijn kachelblaas motertje om het zo maar eens te noemen. Waar bouw ik dat raampje en filter precies in?

Alvast bedankt!
Gr, Fixxerr
reddevil
aan één kant van je parafaan (als ik het goed schrijf) zit een luikje met twee schroefjes vast.
Hierachter kun je dit vinden of plaatsen.
Vincent Engel
Vandaag mijn filter ingebouwd was zo gepiept. en ik was bij de dealer maar 35 euro kwijt. super en bedankt voor jullie hulp
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.