Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Even Voorstellen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
DaboyTommy
Dag Mensen,
Dit is mijn auto:

Fiat Bravo 1.4 T-jet 120pk Emotion
Kleur: Maranello Rood
Bekleding: Stof Antraciet-grijs
Opties:
- Audio installatie
- Spoiler + sideskirts
- Donkere achterramen
- Electrisch inklapbare spiegels

Accessoires:
- Opgelegde kentekenplaten
- Nokia CK-15W carkit
- Dorpellijsten (zelf via andere dealer geregeld)
- Uitlaatsierstuk (moet nog komen al twee keer verkeerde besteld)
- Bravo letters zijn van de kont af
- Matten met ingestikt Bravo-logo (besteld komen er aan)

Update 18-11-2008:
- De matten zijn inmiddels binnen en liggen erin! (vergeten foto te maken)
- Uitlaatsierstuk heeft de dealer te kennen gegeven dat zij deze niet kunnen leveren ivm dat een 120PK een dikkere uitlaat heeft, moet dus nog even goed opzoek naar een goed alternatief.
- Ben bezig met het kijken of het mogelijk is om een I-Pod connector op me radio te installeren (voor zo ver ik nu weet kan het maar dan zonder text informatie op je scherm (ID3-tag). Dit houdt in dat je info van de Ipod af moet komen.
Nu ben ik op zoek naar een goed alternatief om me Ipod te plaatsen, e.d.
Meer info volgt hier over later!

Intussen eind november een Dension Gateway 300 ingebouwd (foto's zie hieronder).

Voor nieuwe foto's zie hieronder onder Nieuwe Foto's 18-11-2008.

Nieuwe foto's 18-11-2008:

Nieuw foto's 25 juni 2009:

yuri
wat ik dan niet snap, neem je een emotion, met connect nav+, alles er op en eraan, en dan laat je nog achteraf een carkit inbouwen...
ik snap dat die losse sim van connect nav vervelend is, maar zo geweldig is de navigatie van connect nav ook weer niet smile.gif
oftewel, connect nav eruit, Blue&Me erin, en dan desnoods lossen TomTom wink.gif

Edit.
maar natuurlijk wel een chique auto, met een mooie kleur! biggrin.gif
edokoch
Mooie auto. Uiterlijk heb ik precies dezelfde, maar dan de Edizione Sport 120pk Multijet. Van binnen dan dus de sport bekleding (heet dat niet Sail Rood?)

Ben ook inderdaad wel nieuwsgierig naar je ervaringen met de ConnectNav, want ik heb daar specifiek niet voor gekozen, maar voor de Blue&Me Nav. Vind verder die dorpellijsten ook erg chic. Zit er zelf ook nog aan te denken.
DaboyTommy
Dank shiny.gif
Ik heb een carkit in laten bouwen omdat ik twee telefoons heb.
Een zakelijke en een privé. Nu heb ik voor me zakelijke een duo-simkaart in het Nav+ systeem zitten en voor me privé sluit ik deze aan op me bluetooth carkit!
Ofwel.... bereikbaar met alle twee de telefoons! shiny.gif
Maar op zich vind ik het systeem wel prima werken hoor! Wel makkelijk en overzichtelijk! Nog geen problemen mee gehad!
Had er wel aan zitten denken om een wisselaar in te laten bouwen of iets dergelijks. Maar een wisselaar kwam neer op zo'n 800 euro en dan kon ik er niet eens mp3-cdtjes of die kaart-cd's instoppen!
Maar het valt me alles nog mee als je het cd-tje er uit trekt en je rijdt een andere kant op dat hij gewoon doorgaat met navigeren!
Nog geen een keer gehad dat hij vroeg dat ik hem er weer in moest stoppen en ik ben toch wel een aantal keer expres een redelijk eind omgereden haha.
DennisJ
- Bravo letters zijn van de kont af

was dit gewoon mogelijk ja???

ik heb een bravo besteld, word geleverd in januari 2009.

wellicht kan ik nog ff de dealer bellen, ben dit namelijk helemaal vergeten.

maar het was geen enkel probleem of??

voor de rest, mooi bak!!!!!!!!
cheerlie-ud.gif
DennisJ
net dealer gebeld...het kan niet af-fabriek.

wel kan de dealer het eenvoudig zelf eraf halen, H U L D E!!!!

biggrin.gif helemaal blij!! biggrin.gif

thumbsup.gif
DaboyTommy
Haha klopt!
Ik heb ook gewoon wat eisen op gegeven en toen ik hem kreeg waren niet aan alle eisen voldaan.
Er zat wel reclame op me auto en de letters waren er niet af.
Dus dit even aangegeven en week later moest me carkit ingebouwd worden en toen hebben ze die er meteen afgehaald.
Meteen ook even voor mooie matten zeuren in je Bravo wink.gif ik kreeg van die matten met plastic plaatjes erop!
Oftewel TE LELIJK! heb je zo'n mooie auto en interieur heb je gare matten confused.gif
Misschien ook wel handig om te weten wat mij dus niet verteld werd was dat er maar 1 sleutel met afstandsbediening bij zit.
Nu moet ik dus elke keer me sleutel aan me vriendin geven als ze de auto nodig heeft... Erg onhandig! En slechte kostenbesparing van Fiat!
Heb je een auto van 27K en dan heb je maar 1 sleutel met afstandsbediening confused.gif Ze denken toch niet dat je die andere sleutel echt gebruikt om je deuren mee open te draaien...
DennisJ
Reclame?? nopompom.gif dat hoef ik al helemaal niet erop...wat raar.wat voor reclame dan??

Plastic plaatjes hahahahaha...dat is duidelijk een gemiste kans zeg. ben benieuwd...krijg mijn auto januari, dus meteen ff opletten.

die sleutel vind ik wel vreemd. stel als je hem kwijtraak, op welke manier dan ook. wat dan???????? cry.gif

of heb je een reserve sleutel zonder afstandbediening? want dit is meestal namelijk...
DaboyTommy
Ja reserve sleutel zonder afstandsbediening!
Nou zelfs bij mijn vorige peugeot 206 kreeg ik er 2 bij puh2.gif haha.

Maar reclame op nummerbord achterop. Heb nu andere houder er op zitten!

Ja van die plastic vakken midden op je mat... Oogt heel goedkoop! Heb nu van die mooie veloursmatten! Voelt meteen ook stuk fijner aan! (zelfs met schoenen aan ja wink.gif)
DennisJ
ja oke oke...dat heb ik eigenlijk altijd gehad, zonder afstand. nog nooit een peugot gehad, dus misschien is dat daar normaal puh2.gif hehe

ohhh oke. heb je die houder zelf erop gegooid? ja...ik ben een leek wat auto's betreft...durf er geen schroef uit te draaien, maar dat moet misschien wel lukken hahaha bloos.gif

ga ff goed opletten op die matten. vind dat dus nix, plasticke troep...haha...snap precies wat je bedoel!!!

oja, las dat iemand hier zijn achteruit licht (witte ding) veranderd had in wit, maar wel met rood licht...ofzoiets. dat is ook wel gaaf!! want het viel me nu ook op, nadat ik dat gelezen had...
deze dus: http://www.fiatbravoclub.nl/forum/index.php?showtopic=13793

heb jij geen foto van je achterkant Tommy??
DaboyTommy
Heb afgelopen weekend nieuwe foto's gemaakt maar me fototoestel ligt nog bij me vriendin wink.gif
Dus hoop ze van het weekend/maandag er op te zetten!
maar gewoon tegen dealer gezegd dat ik geen reclame wou en dat ze zich niet aan de afspraak gehouden hebben.
Dus nieuwe houder zonder reclame er door hun opgezet!
Wat je eigenlijk moet zeggen is dat ze zowel voor als achter direct je nummerplaat met een popnagel op je bumper monteren dat is nog mooier! smile.gif
Mis nog steeds een uitlaatsierstuk frown.gif Daar baal ik wel van! moeilijk te krijgen!
DennisJ
Oh oke...ben wel benieuwd. Hoe langer ik er naar kijk naar jouw foto's, hoe gekker ik word hahaha. Ik krijg mijn bravo begin januari!! puh2.gif

Ik ga dat ook ff regelen, zo'n houder.

Hoeveel inch velgen heb je eigenlijk?? En, je hebt de audio installatie...die heb ik ook erbij besteld, met subwoofer en alles. Hoe klinkt het geluid??

wat vind je van die achteruit rij licht?? das toch gaaf of niet dan...hehe

uitlaatsierstuk heb ik direct geregeld bij mijn fiat dealer. waarom vraag je daar niet ff???
DaboyTommy
Dennis wat voor Bravo heb je besteld (welke versie, e.d.)?
Heb maar even wat nieuwe foto-tjes en zo er bij gezet.
Deze velgen zijn 17inch.
Dat achteruitrijlicht ziet er wel mooi uit ja! ;-) maar ik denk dat het bij mijn auto minder opvalt omdat mijn lak rood is en je dan minder last van dat lichtje hebt en meer de aandacht gevestigd wordt op de lak ipv de lampen er onder!
Uitlaatsierstuk werkt dus niet via de dealer omdat de benzine als de diesel sierstuk beiden niet op de uitlaat passen omdat de benzine voor de 90pk is en die een dunnere uitlaat dan de 120pk heeft.

Verder ben ik bezig met het uitzoeken naar hoe en wat het beste is om een I-pod aan te sluiten op me Nav+ systeem.
Voor hoever ik nu ben heb ik mijn oog laten vallen op een Dension Gateway 300 waarbij de bediening via het stuur als via de radio geregeld kan worden.
Eventueel in te stellen dat het ook op de Ipod geregeld kan worden, maar hier ben ik nog mee bezig! Later meer!
DennisJ
Tommy, ik heb een Racing GloryWhite Dualogic 120pk besteld puh2.gif

Hij staat zelfs al bij de dealer op dit moment en word nu langzaam gek! ik heb afgesproken de auto op 2009 te zetten, kenteken en alles. Dit scheelt weer voor de latere inruil e.d.

Tof de achterkant man! En vooral dat de Bravo letters weg zijn, erg mooi thumbsup.gif

Het achteruitrijlicht is idd erg netjes als je wit heb. Ik denk dat ik het wel aanpas, in de toekomst. Bij rood is het idd minder van belang...denk ik.

Ik heb ook een sierstuk erbij genomen. Althans, ik kreeg deze 'kado'. Ik ben erg benieuwd...aangezien ik dezelfde motor heb als jou...ik laat het wel even weten als het zover is. Wellicht kan je dezelfde regelen. Of...ik krijg dezelfde problemen als jou!! maar dit accepteer ik op voorhand niet, ik bedoel...ze beloven wat, je betaald ervoor, etc. dus ja...

Ik heb zelf een externe harddisk, ipv een Ipod. Ik weet natuurlijk niet of dit werkt, maar heb gelezen dat iemand een harddisk van 20 GB aan de praat heeft gekregen.

waarom perse een Ipod dan?

En, hoe is je geluid in de auto? Je hebt de extra soundsystem toch, met subwoofer??
Gwboes
QUOTE (DennisJ @ Nov 19 2008, 12:57) *
Ik heb zelf een externe harddisk, ipv een Ipod. Ik weet natuurlijk niet of dit werkt, maar heb gelezen dat iemand een harddisk van 20 GB aan de praat heeft gekregen.

ik heb bij een bravo mijn 160Gb WD Passport geprobeerd maar die kreeg niet genoeg stroom door de poort. Natuurlijk kun je een kleine schakeling maken zodat hij nog wat extra stroom van de sigarettenaansteker haalt of van de installatie-usb poort.
DennisJ
QUOTE (Gwboes @ Nov 19 2008, 13:08) *
ik heb bij een bravo mijn 160Gb WD Passport geprobeerd maar die kreeg niet genoeg stroom door de poort. Natuurlijk kun je een kleine schakeling maken zodat hij nog wat extra stroom van de sigarettenaansteker haalt of van de installatie-usb poort.

ow... frown.gif dat klinkt minder. Ik heb ook een HD liggen van 160 gb...Imation, power via usb. Misschien omdat het een ander merk is, werkt het wel...hope so...

oja, installatie-usb poort? wat houdt dit in dan??
DaboyTommy
Ik heb ook een USB-hdd liggen wink.gif en daar heb ik een USB-kabel bijgeleverd gekregen waar twee uitgangen aanzitten (1 voor de USB-poort waar de informatie overheen gaat en een om in een andere te stoppen zodat je voldoende stroom krijgt).
Waarschijnlijk als je dan een 12-volt stekker koopt waar je een usb-kabel in kan stoppen (je hebt die tegenwoordig voor een tientje ofzo) dat het wel lukt.
Je stopt dan namelijk de kant waar de informatie overheen gaat in je Blue&Me en de andere in de 12-volt.

Heb een Dension Gateway 300 ingebouwd gisteravond! (foto's komen nog! smile.gif) waar je een Ipod en een USB device/stick in kan stoppen! Echt relaxt!
Heb nu dus een Houder op me dashboard gemonteerd en een usb-poortaansluiting in me dashboardkastje gemaakt.
Echter een probleem als ik via USB afspeel op me radio (kan met me radio dus alles bedienen) dan zie ik geen text informatie wat er op de usb-stick staat.
Daarom heb ik voor een Ipod met houder gekozen wink.gif.

Hoop dat het lukt met je Uitlaatsierstuk...

Maar mooie bak heb je gekozen hoor smile.gif Ben benieuwd of die dualogic bevalt haha wink.gif Ik ben toch meer van het schakelen! Heb ik meer zelf alles in de hand wink.gif
Had laatst nog even dagje in een VW Scirocco 2.0 TSI 200PK gereden met een DSG-bak er in! Rijdt super maar ik ben toch meer van het schakelen kan er niets aan doen wink.gif

Waar kom je eigenlijk vandaan? Uit welke windstreek van het land? wink.gif
DennisJ
Zo'n kabel heb ik idd ook. Goed plan...die 12-volt stekker. Als het niet werkt ga ik zon ding halen...

Dension ding is wel handig volgens mij i.c.m. Ipod. ziet er goed uit...heb het even opgezocht...

Ik laat het je weten, de uitlaat. Nog iets langer dan een maandje...ik kan niet wachten!!!! dit test echt mijn geduld hahaha cheerlie-ud.gif

Dualogic werkt goed hoor, heb er proef mee gereden, beviel me uitstekend. Schakelen...je heb flippers he? je kan altijd schakelen hoor...en dat is net of je handschakel...zwaar relaxt. ben ook wel benieuwd...

Scirocco is een vette bak!!! althans...hoe die rijd weet ik niet...maar goed dus? ghehe

Ik kom uit Rotterdam. Jij dan??
DaboyTommy
Hoop dat het werkt dan! wink.gif

Maar nog even terugkomend op het geluid van me subwoofer! Klinkt echt wel relaxt! smile.gif niet dat je het kan vergelijken met een professioneelsysteem wink.gif maar het klinkt gewoon goed smile.gif
Had hiervoor in me oude auto een dikke geluidsinstallatie liggen met Pioneer, JBL, ed. zo goed is het niet maar het is ook zeker niet dat het slecht klinkt smile.gif
Je moet hem alleen even goed instellen! Had toen ik me auto kreeg het idee dat het geluid achterbleef maar toen ik hem instelde was ik er tevreden mee smile.gif
Het klinkt beter dan je verwacht van een fabrieksgeluidsinstallatie wink.gif

Ok klinkt goed dat Dualogic! Ik heb altijd alleen het probleem dat ik me hand vaak op de pook heb haha.
Als je je auto hebt moet je maar even foto's posten!

Ik ken de het probleem van wachten! Erg vervelend als je iets wilt hebben waar je op moet wachten!!

Heb die Dension Gateway tevens ingebouwd en de Ipod van me moeder even ingenomen (moet zelf nog even eentje aanschaffen!) maar het geluid is echt verdomde goed! Eigenlijk nog wel beter dan als er een MP3-cd in zit!
En natuurlijk het grote voordeel voor mij is dat ik me navigatie-cd er nu gewoon in kan laten zitten zonder dat ik deze elke keer erin moet doen en er uit moet halen om te navigeren en muziek te luisteren. En ik kan nu gewoon de file-info ontvangen (hiervoor moet het navigatie cd-tje er in zitten) RDS-TMC en wordt deze weergegeven op me navigatiescherm.

Ik ga zelf nog even kijken voor een uitlaatsierstuk via ergens anders maar komt nog wel!
DennisJ
Hahaha das toevallig...heb nu alles van JBL in de auto...versterker van 1200watt...met een dikke subwoofer. Daarom was ik wel benieuwd... En, een ander systeem inbouwen, dan via Fiat zelf, was nogal moeilijk begreep ik...of dit was gewoon een verkooptruc, dat kan ook natuurlijk biggrin.gif Was iets met de aansluitingen enzo...

Goed instellen moet je altijd doen, ook al is het zwaar geavanceerd. Maar...je klinkt positief dus. Het hoeft ook allemaal niet enorm hard, als het maar zuiver is thumbsup.gif

Ben wel gewend om in een automaat te rijden...ik heb nu ook wel schakel, maar rij regelmaat in een automaat. Dit was dan ook de grootste reden, vind het zwaar relax... En die flippers lijkt me helemaal geweldig haha

Ik plaats zeker foto's...komt helemaal goed.

Maar, wat is nu echt het voordeel van zo'n Dension dan? Kan je geen Ipod aansluiten op de normale USB port?? Zo'n Dension is ook weer een eurootje of 200...toch??

Ik zal in de auto straks helemaal geen cd's meer hebben...ik dacht dat de navigatie op een USB stick stond??

Die uitlaatsierstuk vind ik wel erg apart. Ik neem aan dat jij dezelfde uitlaat heb als ik...toch? Als dat zo is, betekend dat ik ook problemen krijg...of dat jouw dealer een andere uitlaatsierstuk heeft.
DaboyTommy
Het verschil met jouw en mijn auto is dat ik geen Connect Blue en Me heb.
Ik heb dat Connect Nav+ systeem en die heeft geen USB aansluiting en gaat de navigatie via cd! Vandaar mijn keus voor een Dension Ipod aansluiting!

Maar het aansluiten zou wel kunnen maar dan moet je allemaal kabels e.d. gaan door- en omlussen en dat is nogal ingewikkeld.
En je hebt dan natuurlijk het probleem dat je geluidsinstallatie heel dik is en je headunit (je radio) niet zo. Of wel dan krijg je dus als nog niet zulk goed geluid! En ga je er eigenlijk alleen maar op achteruit. Als je het dan goed wilt doen moet je dus ook een andere radio inbouwen.
Had dit namelijk met me Punto hiervoor! Hoopte dat ik alles op die radio kon redden maar viel echt zwaar tegen! Hoe meer ik hem versterkte hoe onzuiverder die werd en hoe meer je hoorde dat het een fabrieksradio is!

Maar deze geluidsinstallatie is op zich gewoon lekker zuiver smile.gif kan ook nog wel redelijk hard! Is maar net hoe je hem instelt natuurlijk!

Maar verwacht wel dat jij de zelfde uitlaat hebt maar goed... Tijd zal het leren! En aangezien je auto al bij de dealer staat zouden ze dat nu alvast voor je uit kunnen zoeken en anders een sierstukje verlassen aan je auto wink.gif

Vertel even de exacte specs van je auto...
Opties ed ben wel benieuwd!
DennisJ
Connect Nav + systeem...oke oke. Is dat met de kleurenscherm enzo? Wel dik dan zeg...

Ja oke, dat vermoeden had ik al...erop achteruit gaan. maar ja...zolang het gewoon netjes klinkt ben ik al tevreden. het is nu eigenlijk TE vind ik...je hoort buiten ook alles, als het redelijk aan staat. Dus ben benieuwd...

Ik ga vrijdag even lang bij de dealer...ook even uit voorzorg!! Straks staat de auto in de showroom...dat wil ik liever niet zeg maar frown.gif

Specs:

RACING 1.4 T-JET 16V 120 DUALOGIC
Kleur: Glory White
EDIZIONE SPORTPAKKET: O.A. ACHTERSPOILER/ZIJSKIRTS/SIERSTRIPS CHROOM/SPORTPEDALEN/17" SPORTVELGEN
ZIJRUITEN ACHTER VERDUISTERD
AUTOMATISCH GEREGELDE BI-ZONE AIRCONDITIONING
ELEKTRISCH INKLAPBARE BUITENSPIEGELS
ALARMINSTALLATIE
RESERVEWIEL STAAL, 205/55 R16 (MAX 80 KM/U)
BLUE&ME NAV NAVIGATIE- EN COMMUNICATIESYSTEEM
HIFI SOUND SYSTEM: 5-KANAALS VERSTERKER, 260W BASS-REFLEX SUBWOOFER, 4 SPEAKERS EN 2 TWEETERS
BEDIENING DUALOGIC VERSNELLINGSBAK ACHTER STUURWIEL

En dan nog wat standaard kleine dingen, die bij het Racing model horen...

biggrin.gif

BTW, hoeveel WATT is je radio zelf? Weet je dat??
DaboyTommy
Ja is die met beeldscherm wink.gif Op zich best wel relaxt en werkt wel ok!

Ach geluid is wel goed hoor smile.gif iedergeval beter dan een standaardradiotje puh2.gif haha

Maar mooie auto man! biggrin.gif Als je hem hebt maar even foto's posten en stuur me even een PM haha anders kijk ik er over heen wink.gif

Pff vraag je me wat! Verwacht dat er 4 keer 30 watt - 40 watt versterker in de radio zelf zal zitten. Dit maakt echter niet zoveel uit wanneer deze over de versterker heengaat natuurlijk.
Het gaat erom dat de output van de radio voldoende sterk/zuiver is zodat de input in de versterker van voldoende kwaliteit is om deze te versterker!
DennisJ
wel gaaf zo'n beeldscherm. ken je er ook dvd op afspelen eigenlijk??

Ja oke. Ik was wezen kijken, 2 weken terug. EN ff de radio aangehad...klonk voor mij gewoon goed en vol. ben er blij mee...hoef dat hele harde ook niet meer haha

ja das goed, herkenbaar! shiny.gif

nou ja, kwaliteit van de radio is wel enigszins belangrijk...daar zit toch wel verschil in en met name in de eindversterker van de radio zelf...maar goed. het heeft allemaal met elkaar te maken...maar ik neem aan dat ze geen rommel erin gooien haha

btw, ik heb ff niet gelet op de uitlaat...was ik vergeten! stom...maar heb hem vandaag gebeld en hij beloofde dat het geregeld was, dus ben benieuwd!
D3nnis
QUOTE (DaboyTommy @ Nov 24 2008, 16:36) *
Heb die Dension Gateway tevens ingebouwd en de Ipod van me moeder even ingenomen (moet zelf nog even eentje aanschaffen!) maar het geluid is echt verdomde goed! Eigenlijk nog wel beter dan als er een MP3-cd in zit!
En natuurlijk het grote voordeel voor mij is dat ik me navigatie-cd er nu gewoon in kan laten zitten zonder dat ik deze elke keer erin moet doen en er uit moet halen om te navigeren en muziek te luisteren. En ik kan nu gewoon de file-info ontvangen (hiervoor moet het navigatie cd-tje er in zitten) RDS-TMC en wordt deze weergegeven op me navigatiescherm.

even een kickje, die Dension Gateway heb je die zelf ingebouwd, was het erg moeilijk en moest je veel demonteren.

Ik kreeg een aardig Deja Vu gevoel toen ik jou auto zag, ik heb precies dezelfde uitvoering maar dan in crossover black, dus een Emotion met de spoilerkit. shiny.gif
DaboyTommy
Zal er even foto's opknallen ;-)
DaboyTommy
Toegevoegd.

Na je bent een avondje bezig incl. wegwerken.

Het is je radio er uit halen, bij de bijrijder aan de linkerkant onderaan klepje wegklikken, kabel aansluiten op radio laten zakken naar de opening onderaan die je open gemaakt hebt en hier de Gateway neerleggen.
Vervolgens je versnellingspookhoes losmaken (aan de kant van de airco naar je toetrekken (die plastic rand) voorzichtig en dan omhoog trekken als die los is.
En de 5 schroeven verwijderen (zijn sterschroeven) welke het tussenconsole op zijn plek houden. Vervolgens kan je deze omhoog doen (zo'n cm of 30 ofzo geloof ik).
Vervolgens de gateway kabel omhoog priegelen bij het dashboard en deze bij de tussenconsole uitlaten komen.
Ik heb een stukje van de binnenkant van de tussenconsole afgevijld (zie je niets van) om niet te hoeven boren. Ik heb zeg maar zo'n hoekvasthouder gepakt (even de naam kwijt ;-)) iedergeval een metalenplaatje 90 graden gebogen.
Deze heb ik bij gebogen om de middenconsole heen.
Vervolgens aan de achterkant een bout met moer erin gestopt en gekeken hoever ik deze aan moest draaien om hem te klemmen.
Vervolgens aan de voorkant die Houder middels bout vastgezet op het gebogen plaatje.
Middenconsole terug laten vallen en kabels mooi tussen het middenconsole geduwd en alles weer vastgezet e.d.

Al met al was ik om 7 uur begonnen ofzo en om 11uur werkte het. (komt wel omdat ik alles uit moest zoeken!

Hoop dat je er wat aan hebt? ;-)
D3nnis
wow, dat is toch veel meer werk dan ik gedacht had, petje af hoor. worshippy.gif

denk dat ik hier voorlopig mee wacht.

Ik zie dat je ook een ConnectNav hebt,
heb jij toevallig weleens geprobeerd of de kaarten van de oudere ConnectNav ook op ons systeem werkt.
Met het oude connnectnav bedoel ik die van de Croma (voor 2007) of de Stilo.
DaboyTommy
Nop niet geprobeerd.
Ik heb hier alle kaarten liggen 2007/2008 en een aantal 2008/2009.

Ach het is wel te doen zolang je er maar even de tijd voor neemt.
marc_pr
Wat een prachtige auto.
Hoe heb je deze Fiat Bravo Emotion in Maranello Red kunnen bestellen? Volgens de huidige folders kan je deze kleur alleen bestellen bij de Sport of Racing editie. Ik vind van deze editie de velgen minder mooi zoals jij ze nu hebt. Ze worden geleverd met Two Tone velgen. Ik ben ook nogal huiverig vanwege het getinte glas. Bij de dealer leken ze helemaal zwart van buiten. Heb je geen problemen met zicht beperking?

Verder zag ik op het internet dat er ook een Dension Gateway 300 beschikbaar is die wel tekst kan verzenden naar je audio systeem. Namelijk de volgende: GW33FI1. Heb je overwogen om deze te installeren?

Groetjes
Gwboes
het is een korte periode mogelijk geweest om de emotion in maranello rood te bestellen tegenwoordig is er geeneens een emotion versie meer op de Nederlandse markt. Ik weet ook niet van wanneer jou folders zijn maar er is ook geen racing meer en maranello rood is ook met diverse combinaties op een dynamic leverbaar.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.