Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Een zeer kwade MR. HGT
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
MR. HGT
:cry: :cry: Zaterdagmorgen heeft er iemand met z'n duffe harses zijn stuur van zijn fiets of scooter in mijn achterklep gedrukt.

het probleem, geen briefje natuurlijk :evil:

Het deukje lijkt mee te vallen maar dit geintje gaat me wel +/- 600 ballen kosten, kut zooi.
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1134[/img]
Ik zal er even een betere foto van maken.
Triple B
dat is zeker ook zwaar kl*te ik baal er gewoon van dan ze gewoon door rijden

echt triest gewoon

ik hoop dat je schade snel gemaakt kan worden

sterkte er mee

mzzl Yellow Scorpion
marcelv8
wat toch een kl**tzak weer :evil:

veel sterkte met herstellen
Slider
zucht... weer 1... :evil:
Steeds meer Bravo's beschadigd.... jammer... heel jammer..
succes met repareren.
The Master
Shit zeg :cry: :cry: :cry: Echt k*t!!! En vooral omdat t van die kleine dinge zijn waar je 600 euro's voor betaald :evil:

Ga je nog wel maar Ital Fest nu... :oops:
Dannsky
zwaar klote voor je, man!!!

Om het ff positief te zien, probeer de deuk eruit te halen en maak meteen je achterklep vlak!!! :idea: :wink:

succes verder....
MR. HGT
QUOTE (The Master)
Ga je nog wel maar Ital Fest nu...  :oops:

Heej, wat denk jij nou :shock: tuurlijk ga ik naar het Ital Fest biggrin.gif

@ dannsky: Achterklep glad maken zit ik wel over te denken maar moet eerst even horen wat het extra gaat kosten.
ForzaTom
troost je... ik had mijn wagen 3 dagen en vond hem terug in deze staat:
[img]http://board.carstyling.net/attachment.php?s=&postid=216052[/img]
[img]http://board.carstyling.net/attachment.php?s=&postid=216053[/img]

een brok van mijn spiegelkapje, en een kras die begon over mijn wielboog via mijn deur, over mijn achterste zijruitje tot aan de achterkant...

heeft me ook een flinke duit gekost omdat iemand anders zich niet kon inhouden :evil:
SNEEKY
Damzz,allemaal spijtige zaken die dan nog es veel geld koste,ik vraag me nou steeds af of er naast de auto's niet genoeg plaats is om van je fiets te vallen ofsow,het moet altijd lukken :evil:

succes met de herstellingen jongens
Padlarf
toch jammer dat je dit soort dingen nooit ziet he...

Lijfstraffen! Iets met stenen, lasbranders en electriciteit :twisted:
Peer
Dat had ik ook een keer met m'n Seicento. Was er 1-tje uitgedraaid maar had mijn Seic niet (willen) zien. Hele zijkant aan gort. En ik had em pas 3 maanden.
Al met al een schade van 1500 Euro.
*Zucht*

Als ik schade maak laat ik een briefje achter. Je bent niet voor niets verzekerd.

Nu ook vorige week met de Bravo : in een parkeergarage gestaan naast een Range Rover. Waarschijnlijk iets met kinderen want de zijkant heeft nu opeens deur-deuken. *gooi* *boem* *oeps* *ach ja*
stelletje #%~#%!%#@!~~~~%@~@@#!
evill bravo
hier in de buurt is het vaak de orde vd dag hoor het zo vaak dat ik er nu extra alarm op laat zetten(texalarm) zit er niet op te w88 en daarbij stom dat niemand een briefje ooit achterlaat je bent toch verzekerd!! :?
Cobra
als dat niet smerig is :evil:
men mag niets mooi meer hebben tegenwoordig
succes met repareren :wink:
Oxygen
Kl*te man. Ik hoop dat ze het een beetje netjes kunnen fiksen.

Mijn baas had zijn auto (PTcruiser) ergens geparkeerd en vond hem terug met rood/witte politielinten erom heen en de tekst dat hij er niet mee mocht rijden. Is iemand frontaal op in gereden. Bergingsbedrijf heeft hem weggesleept, maar waarschijnlijk is ie total loss. Denk je dat je auto veilig staat rijden ze hem alsnog total loss. :evil:
Seimonti
Op een morgen werd ik gebeld door de politie met de vraag of ik het briefje onder mijn ruitenwisser niet had gevonden. Geen idee waar hij het over had, ikke naar mijn bravo gelopen, vette deuk, achterlicht kapot, de avond daar voor niets van gemerkt. Twee oudjes vergeten hun japanner op de handrem te zetten; BOEM, bellen vervolgens politie en doen gedrieen een briefje onder mijn ruitenwisser. Echter toen ik 's avonds laat aankwam mieserde het een beetje dus eerste wat ik doe is ruitenwisser aanzetten, briefje weg natuurlijk.

Kijk zo kan het ook!
MR. HGT
Hier nog een betere foto.
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1139[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1138[/img]
The Master
Shit... Ziet er veel erger uit dan dat ik gedacht had :shock:
Padlarf
Bagger man frown.gif
evill bravo
wat een lelijke deuk!!! :cry:
BELLEZZA ITALIANA
das een nare deuk :evil: :evil:

maruh jij zit toch in de carrossoriebouw heb je geen connecties met schadebedrijven :?: :?: :?:

ken je misschien iets regelen :wink:
MR. HGT
Ja heb ik wel maar ik heb hem nog niet gesproken.

Mijn collega gaat helpen met de klep dicht maken dus dat is al geregeld. biggrin.gif
BELLEZZA ITALIANA
beter :twisted: :twisted:

kom je er toch nog redelijk vanaf
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.