MR. HGT
Apr 19 2004, 21:42
:cry: :cry: Zaterdagmorgen heeft er iemand met z'n duffe harses zijn stuur van zijn fiets of scooter in mijn achterklep gedrukt.
het probleem, geen briefje natuurlijk :evil:
Het deukje lijkt mee te vallen maar dit geintje gaat me wel +/- 600 ballen kosten, kut zooi.
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1134[/img]
Ik zal er even een betere foto van maken.
Triple B
Apr 19 2004, 21:47
dat is zeker ook zwaar kl*te ik baal er gewoon van dan ze gewoon door rijden
echt triest gewoon
ik hoop dat je schade snel gemaakt kan worden
sterkte er mee
mzzl Yellow Scorpion
marcelv8
Apr 19 2004, 21:53
wat toch een kl**tzak weer :evil:
veel sterkte met herstellen
Slider
Apr 19 2004, 22:00
zucht... weer 1... :evil:
Steeds meer Bravo's beschadigd.... jammer... heel jammer..
succes met repareren.
The Master
Apr 19 2004, 22:03
Shit zeg :cry: :cry: :cry: Echt k*t!!! En vooral omdat t van die kleine dinge zijn waar je 600 euro's voor betaald :evil:
Ga je nog wel maar Ital Fest nu... :oops:
Dannsky
Apr 19 2004, 22:12
zwaar klote voor je, man!!!
Om het ff positief te zien, probeer de deuk eruit te halen en maak meteen je achterklep vlak!!! :idea: :wink:
succes verder....
MR. HGT
Apr 19 2004, 22:31
QUOTE (The Master)
Ga je nog wel maar Ital Fest nu... :oops:
Heej, wat denk jij nou :shock: tuurlijk ga ik naar het Ital Fest
@ dannsky: Achterklep glad maken zit ik wel over te denken maar moet eerst even horen wat het extra gaat kosten.
ForzaTom
Apr 20 2004, 06:56
troost je... ik had mijn wagen 3 dagen en vond hem terug in deze staat:
[img]http://board.carstyling.net/attachment.php?s=&postid=216052[/img]
[img]http://board.carstyling.net/attachment.php?s=&postid=216053[/img]
een brok van mijn spiegelkapje, en een kras die begon over mijn wielboog via mijn deur, over mijn achterste zijruitje tot aan de achterkant...
heeft me ook een flinke duit gekost omdat iemand anders zich niet kon inhouden :evil:
SNEEKY
Apr 20 2004, 07:35
Damzz,allemaal spijtige zaken die dan nog es veel geld koste,ik vraag me nou steeds af of er naast de auto's niet genoeg plaats is om van je fiets te vallen ofsow,het moet altijd lukken :evil:
succes met de herstellingen jongens
Padlarf
Apr 20 2004, 07:46
toch jammer dat je dit soort dingen nooit ziet he...
Lijfstraffen! Iets met stenen, lasbranders en electriciteit :twisted:
Dat had ik ook een keer met m'n Seicento. Was er 1-tje uitgedraaid maar had mijn Seic niet (willen) zien. Hele zijkant aan gort. En ik had em pas 3 maanden.
Al met al een schade van 1500 Euro.
*Zucht*
Als ik schade maak laat ik een briefje achter. Je bent niet voor niets verzekerd.
Nu ook vorige week met de Bravo : in een parkeergarage gestaan naast een Range Rover. Waarschijnlijk iets met kinderen want de zijkant heeft nu opeens deur-deuken. *gooi* *boem* *oeps* *ach ja*
stelletje #%~#%!%#@!~~~~%@~@@#!
evill bravo
Apr 20 2004, 16:42
hier in de buurt is het vaak de orde vd dag hoor het zo vaak dat ik er nu extra alarm op laat zetten(texalarm) zit er niet op te w88 en daarbij stom dat niemand een briefje ooit achterlaat je bent toch verzekerd!! :?
als dat niet smerig is :evil:
men mag niets mooi meer hebben tegenwoordig
succes met repareren :wink:
Oxygen
Apr 20 2004, 18:02
Kl*te man. Ik hoop dat ze het een beetje netjes kunnen fiksen.
Mijn baas had zijn auto (PTcruiser) ergens geparkeerd en vond hem terug met rood/witte politielinten erom heen en de tekst dat hij er niet mee mocht rijden. Is iemand frontaal op in gereden. Bergingsbedrijf heeft hem weggesleept, maar waarschijnlijk is ie total loss. Denk je dat je auto veilig staat rijden ze hem alsnog total loss. :evil:
Seimonti
Apr 20 2004, 19:35
Op een morgen werd ik gebeld door de politie met de vraag of ik het briefje onder mijn ruitenwisser niet had gevonden. Geen idee waar hij het over had, ikke naar mijn bravo gelopen, vette deuk, achterlicht kapot, de avond daar voor niets van gemerkt. Twee oudjes vergeten hun japanner op de handrem te zetten; BOEM, bellen vervolgens politie en doen gedrieen een briefje onder mijn ruitenwisser. Echter toen ik 's avonds laat aankwam mieserde het een beetje dus eerste wat ik doe is ruitenwisser aanzetten, briefje weg natuurlijk.
Kijk zo kan het ook!
MR. HGT
Apr 20 2004, 21:38
Hier nog een betere foto.
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1139[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1138[/img]
The Master
Apr 20 2004, 23:06
Shit... Ziet er veel erger uit dan dat ik gedacht had :shock:
Padlarf
Apr 21 2004, 07:23
Bagger man
evill bravo
Apr 21 2004, 16:08
wat een lelijke deuk!!! :cry:
BELLEZZA ITALIANA
Apr 21 2004, 17:28
das een nare deuk :evil: :evil:
maruh jij zit toch in de carrossoriebouw heb je geen connecties met schadebedrijven :?: :?: :?:
ken je misschien iets regelen :wink:
MR. HGT
Apr 21 2004, 18:14
Ja heb ik wel maar ik heb hem nog niet gesproken.
Mijn collega gaat helpen met de klep dicht maken dus dat is al geregeld.
BELLEZZA ITALIANA
Apr 21 2004, 18:38
beter :twisted: :twisted:
kom je er toch nog redelijk vanaf
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.