Help - Search - Members - Calendar
Full Version: marea = stuk
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
FMC WEEKEND
gistermiddag toen ik naar huis reed stukje file gehad en het ging weer rijden (in de stad)

hoorde ik een luide tik en knarsend geluid ????

ik gelijk stop gezet want de temp vloog omhoog en geen stuurbekrachtiging meer en geen laadspanning

dus ik dacht kan niets anders wezen dan dat de snaar geklapt was
was niet het geval (de hele spanner is gewoon uit elkaar geklapt ) denk zelf aan een vast gelopen lager

maar de auto is mede door de actie van FREDJE de kikker opgelost en de auto is afgevoerd naar een sleepbedrijf waar we een hagelnieuwe VW golf meegekregen hebben

kunnen we toch rijden

maar maandag gaat de auto bij kees v bruggen afgeleverd worden en dan wordt hij nagekeken en gerepareerd

FREDJE nogmaals bedankt

LEKKER TRUITJE HE HAHAHAHAHAHA
Brooklyn
Das balen! Hopen dat de schade meevalt, maar komt uiteraard helemaal goed. Succes!...

Groetjes Rick
tamael^
QUOTE (Brooklyn_Brava @ Oct 11 2008, 12:49) *
Das balen! Hopen dat de schade meevalt, maar komt uiteraard helemaal goed. Succes!...

Groetjes Rick

zal denk ik heel erg tegenvallen. ben bang dat cylinderkop einde is en mogelijk ook onderblok. andere motor opzoeken of erg dure revisie is waar dit zoort dingen meestal op uit draaien.

tamael
FMC WEEKEND
ik heb bij het horen van het geluid de motor uit gezet

motor is niet uitzichzelf uitgegaan dus dat scheelt al een berg motorschade

auto aflaten koelen en naar de 50 meter verderop gelegen benzine pomp gereden
daar heb ik op ome fred gewacht

wij hopen dat het meevalt maar zijn iig de marea spuugzat haha
nu ongemerkt al een berg aan gehad in 2 jaar helaas .
reddevil
Balen hoor!
Hoop voor jullie dat het meegaat vallen....
Blijft gewoon klote zoiets.
Succes.
jackal
So hey
Deze auto is jullie echt niet gegund geloof ik.
Hopen dat dit het laatste is

Succes met herstel

gr. harry
Psycho
hey luitjes...

het komt allemaal goed...
maandag ff kijken bij kees maar dat komt wel oke...

grtz fred...
Dutch Dimension
Is het wederom de spanrol van de distruriem??

Zit je niet mee met die marea man

confused.gif
tamael^
QUOTE (Dutch Dimension @ Oct 11 2008, 20:01) *
Is het wederom de spanrol van de distruriem??

Zit je niet mee met die marea man

confused.gif

dit was al vaker gebeurd? dan is het geen toeval. heb is mee gemaakt dat nokkenassen te vast zaten en een keer dat de oliepomp veel te zwaar liep. wieweet helpt dat.

tamael
GeMiNi
Wou zeggen, ik kan me nog herinneren dat wij ongveer het tegelijk hetzelfde probleem hadden.

Ik blijf ook nog steeds ongeluk houden, mag nu een aandrijfashoes vervangen, inclusief een complete as en nog een draagarm die niet lekker meer is.
FMC WEEKEND
gelukkig is het dit keer niet de distributie

maar de spanner van de v snaar die de waterpomp dynamo en nog wat zooi aandrijft

dus voorlopig nog effe geen paniek

vorige keer is bijna 2 jaar terug en toen was de spanner op de distributie niet onder een voorspanning gemonteerd waardoor ik het blok kon reviseren

nu is het niete zo ver motortje draait nog steeds goed maar doordat de waterpomp door de v snaar aangedreven wordt had deze geen circulatie meer gelijk met het tikkende geluid heb ik de auto uitgezet (je weet op dat moment nog niet wat er is ) nu wel de spanner is ook helemaal weg gewoon vastgeslagen lager denk ik waardoor hij geklapt is en erafgelopen is

maandag hoop ik meer info te hebben .
wordt bij van bruggen gebracht in arkel
tamael^
QUOTE (FMC WEEKEND @ Oct 11 2008, 20:54) *
gelukkig is het dit keer niet de distributie

maar de spanner van de v snaar die de waterpomp dynamo en nog wat zooi aandrijft

dus voorlopig nog effe geen paniek

vorige keer is bijna 2 jaar terug en toen was de spanner op de distributie niet onder een voorspanning gemonteerd waardoor ik het blok kon reviseren

nu is het niete zo ver motortje draait nog steeds goed maar doordat de waterpomp door de v snaar aangedreven wordt had deze geen circulatie meer gelijk met het tikkende geluid heb ik de auto uitgezet (je weet op dat moment nog niet wat er is ) nu wel de spanner is ook helemaal weg gewoon vastgeslagen lager denk ik waardoor hij geklapt is en erafgelopen is

maandag hoop ik meer info te hebben .
wordt bij van bruggen gebracht in arkel

ooh, dan zal er vast wel een mouw aan te passen zijn.

tamael
forbidden
hoop dat het meevalt jongen

ik probeer me jou voor te stellen in een golf
maar ik ken het niet

succes met herstel

als mijn autootje weer goed is spreken we ff af
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.