Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Deur sluit niet af?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
DaveRacing
Beste mensen,

Onlangs heb ik een Bravo aangeschaft, en alles leek Oke. Maar helaas, de linkerdeur sluit niet goed. Wanneer de deur gesloten is, kun je via een kier bovenaan de deur naar buiten kijken, niet echt nodig dacht ik.
Weet iemand hoe je dit zou kunnen oplossen???

Ben trouwens nog op zoek naar LM velgen, heeft iemand nog een aanbieding??

Groeten
bravo tijntje
Volgens mij han je er zelf weinig aan doen. Ik denk dat je deur een keer een flinke klap heeft gekregen. Dus op de een of ander manier moet hem zien terug te buigen. LM velgen heb ik niet voor je in de aanbieding. Maar als ik wat tegenkom dan laat ik je het wel ffkes weten.

Gr. Martijn.
Slider
Volgens mij kun je de deur stellen met dat ijzeren houder aan de stijkant.
Daar zitten inbus boutjes in die je los kunt maken, en dan kun je hem iets naar links of rechts verschuiven. Maar het is maar heel weinig. Suc6 ermee.
DaveRacing
Heb de deur iets kunnen bijstellen, maar er zit nog steeds een kier bovenaan de deurpost. Errug jammer!
Bravaabarth
ga eens kijken op de sloop voor een nieuwe deur

of.... KIT ZE DICHT !!! lol.gif Hier is iemand die dat heel goed kan... lol.gif lol.gif lol.gif
SNEEKY
helahelahela lol.gif lol.gif lol.gif

serieus... wie dan??????? :roll: :roll: lol.gif
SNEEKY
hey,je kan eventueel het raam wat buigen,is nogal gedaan,laat je venster af,je knie tegen deur en licht naar je toe trekken, :wink:

is wel uitbundig maar het helpt,succes :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.