Help - Search - Members - Calendar
Full Version: diesel zichtbaar bij injector bravo 1.9 td100!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Ampie
Hallo mensen,

Ik heb sinds kort een bravo td100 maar deed vandaag de kap van me motor open om de gloeiboogies te vervangen,

toen zag ik dat bij de eerste injector van rechts diesel aanwezig was/is.

ik zou graag weten wat de probleem zou kunnen zijn.

de slang is het niet die heb ik vervangen, zou het er niet goed opgedraaid kunnen zijn? of is mijn injector gewoon kadoek!!?
Dutch Dimension
Mischien de rubberen afdicthing van de Injector kapot
Of een van de slangklemmen klemt niet goed meer
Ampie
ik denk dat ik de rubber even ga proberen.

is het vaak voorkomend dat een injector lekt?
tamael^
QUOTE (Ampie @ Sep 24 2008, 21:39) *
ik denk dat ik de rubber even ga proberen.

is het vaak voorkomend dat een injector lekt?

vaak is het een lekkende retour. anders moet de hogedrukleiding zijn. vaak kan je gewoon het probleem oplossen door een slangetje van 5 euro te vervangen.

tamael
Ampie
QUOTE (tamael^ @ Sep 24 2008, 22:40) *
vaak is het een lekkende retour. anders moet de hogedrukleiding zijn. vaak kan je gewoon het probleem oplossen door een slangetje van 5 euro te vervangen.

tamael

slangetje heb ik al ver vangen. maar naast et slangetje..op hetzelfde injector is en een soort zwart dopje...kan het zijn dat die lekt?

wat houd trouwens een lekkende retour in?
tamael^
QUOTE (Ampie @ Sep 24 2008, 23:08) *
slangetje heb ik al ver vangen. maar naast et slangetje..op hetzelfde injector is en een soort zwart dopje...kan het zijn dat die lekt?

wat houd trouwens een lekkende retour in?

bij mijn tds 90 is gehad. stationair lekte hij niet maar boven de 1500 toeren spoot het er uit. dus even goed naar kijken of preventief vervangen is nodig.

tamael
Ampie
ik kom er niet uit.. denk dat ik em dan maar naar de dealer ga brengen.

dankje voor je reactie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.