Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Defecte Bluetooth module
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Schade
Gocool
Helaas is deze zomer mijn bluetooth module overleden. Vanalles getest verschillende telefoons geprobeerd maar echt geen leven meer in.
Naar de dealer geweest en die proberen nu al een paar maanden een nieuwe te bestellen. Helaas is die nog niet binnen dus zit al een tijdje zonder handsfree.
De module zit achter het stuur en moet los worden besteld. Echter was Fiat gedurende de zomer blijkbaar gesloten dus kon de module niet worden geproduceerd.

Wordt vervolgd nopompom.gif
Gwboes
En dan zijn ze niet zo aardig om er eentje uit een andere auto te halen?
Ruudje
Ja wel vaag ze hebben toch nog wel zo'n wage in de showroom?
Gocool
Dat ga ik zeker ook proberen. Ik ga niet nog veel langer wachten want meer dan 2 maanden zonder carkit is nu toch wel een beetje vervelend aan het worden.
Gocool
Gelukkig is alles weer gemaakt.
De nieuwe bluetooth module zit erin en werkt weer. Alleen lijkt mijn nieuwe HTC touch PRO niet zijn hele adresboek over te willen verzenden maar dat is weer voor het andere forum.
SNEEKY
het probleem is dat met de moderne electronica in de wagens het soms niet mogelijk is om een module of computer uit een andere wagen te monteren omdat alles op elkaar is afgesteld en alles via de bodycomputer gaat die specifiek voor elke wagen anders is. als een stuk uit een andere wagen gemonteerd wordt kan het zijn dat die niet kan geprogrammeerd worden.

Daarom dat alles van modules en computers een langere tijd vraagt om deze te bestellen omdat deze naar code en chassisnummer voor elke auto afzonderlijk moet geprogrammeerd worden. daarom ook dat geen enkele dealer zo een onderdeel de dag van tegenwoordig nog op stock heeft.
Is natuurlijk lastig voor de klant en zeker in de verlofperiode, in andere gevallen is het onderdeel binnen de 3 dagen beschikbaar bij de dealer.

De meeste vragen zich terecht af waarom alles tegenwoordig zoveel moeilijker gaat, daarom wou ik het ook even neerschrijven wink.gif

greetzzz, Sneeky
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.