Help - Search - Members - Calendar
Full Version: benzine-filter
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
ckapi
hallo,ki ben een nieuwe en ik heb het al een vraagje.Ik heb een Brava 1.4 sx 12v uit1998 en ik zou graag willen weten waar ik in godsnaam benzine-filter kan vinden????????????Iemand?????
Monstra16v
whehe volgens mijn achteraan bij de tank ergens rechts achterin achter het plastic

correct me iff iam mistaking lol.gif
evill bravo
als je voor de auto staat(onder dus eigenlijk) links bijna aan het eind voor de tank zit een zwarte kap met 4 bouten vast loshalen en daar is ie je kunt hem heel iets zien en is gemakkelijk te vervangen heb de mijne er net vorige week onder gezet p.s laat wel eerst de benzine die er nog in zit eruit lopen biggrin.gif
Slider
QUOTE (evill bravo)
als je voor de auto staat(onder dus eigenlijk) links bijna aan het eind voor de tank zit een zwarte kap met 4 bouten vast loshalen en daar is ie je kunt hem heel iets zien en is gemakkelijk te vervangen heb de mijne er net vorige week onder gezet p.s laat wel eerst de benzine die er nog in zit eruit lopen biggrin.gif
Zou je misschien een foto willen maken van wat je precies bedoelt? En waar heb je het benzinefilter gekocht? Typenr.? Kosten?
Monstra16v
QUOTE (evill bravo)

je zou net getankt hebben
SNEEKY
niet je volledige tank lol.gif
juist wat er in de filter zit lol.gif
evill bravo
zal vandaag er even een foto van maken en het stelt niets voor het verwisselen niet alleen het busje loopt leeg de rest hoef je niet af te knijpen niets :wink: de kosten vd filter was volgens mij iets van 16 euro en het is zelf te doen(bij mij althans heb namelijk een werkput hiero biggrin.gif )
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.