krillmen
Aug 17 2008, 13:10
gisteren heeft mn zus met haar marea me afgezet bij mn monteur op mn Bravo op te halen, belt ze me op terwijl k nog met de monteur stond te kletsen. heeft iemand met een landrover achter op de marea geknald een visitekaartje neer gegooid en weg gereden. mn zus helemaal in paniek politie gebeld en verklaring afgelegd. gelukkig ook een getuige erbij, maar de eigenaar had zich al gemeld bij de politie hij is overigens jurist. zio iemand heeft dan voorbeeld functie. alles is opgestuurd naar verzekering en word geregeld maar wat een asso om zo door te rijden maar dit grapje koste n hem een bekeuring van 500 euro haha. post de foto komend dag wel.
Snowboardfreak
Aug 17 2008, 14:55
Balen van de schade...
Gelukkig is er nog een visite kaartje neer gegooit. Zal dan wel zijn naam en tel. op gestaan hebben? Ik weet niet of er verder iemand bij de auto was. Maar gelukkig heb je hem nog kunnen achterhalen, en had hij zichzelf al bij de politie gemeld.
Komt zo vaak voor dat er na schade zomaar doorgereden wordt.
succes met het herstellen in iedergeval.
Waarom heeft diegene een boete dan? Ik begrijp het niet helemaal hoor... Zat je zus nou in de auto toen het gebeurde?
En je moet idd blij zijn dat je weet wie het gedaan heeft!
tamael^
Aug 17 2008, 16:17
QUOTE (meew @ Aug 17 2008, 16:49)

Waarom heeft diegene een boete dan? Ik begrijp het niet helemaal hoor... Zat je zus nou in de auto toen het gebeurde?
En je moet idd blij zijn dat je weet wie het gedaan heeft!
doorrijden na aanrijding. kosten 500 euro.
tamael
krillmen
Aug 17 2008, 16:18
ja mn zus zat in de auto. je mag gewoon niet weg rijden na ongeval ook al geef je je kaartje, dat is een misdrijf en kost veel geld ook al meld je je erna pas.
QUOTE (tamael^ @ Aug 17 2008, 17:17)

doorrijden na aanrijding. kosten 500 euro.
tamael
ja okee maar ik wist niet of ze nou in de auto zat of dat de auto ergens geparkeerd stond... maar is niet netjes nee!
veel succes met herstel
groeten
Dutch Dimension
Aug 17 2008, 22:12
Wat een eikel zeg
Dat heeft nu een beetje voorbeeld functie
Rijbewijs afpakken had mij wel een goede straf geweest (artikeltje 5 ofzo)
krillmen
Aug 18 2008, 04:06
Ze hadden ook nog een grote reparatie staan achter hoorde ze altijd wat tokken schokbrekers al vervangen was het probleem niet, komt dus mooi bij die klootzak op de rekening dit geluid had ze voor de aanrijding niet. ook moet het kinderzitje vergoed worden omdat dit hetzelfde werkt als een helm eenmaal een ongeluk mee gehad dan moet dat vervangen worden.
krillmen
Aug 20 2008, 05:55
het word dus nu een verzekerings kwestie en alles zal dus wel geregeld worden. maar nu is mijn vraag:
het was een landrover die achter op de marea weekend is geknald en is dus over de achterbumper geschoven en vol achter op de klep geklapt.
nu zit de onder kant van de klep in puin is het goedkoper om een kofferbakklep los te kopen en te spuiten dan deze uit te deuken en te spuiten.
de auto word bij een kennis gemaakt die doet dit na het werk dus stukken goedkoper.
Dutch Dimension
Aug 20 2008, 16:19
als je op de sloop een klep haalt en spuit ben je denk wel goedkoper uit
tamael^
Aug 20 2008, 17:12
QUOTE (Dutch Dimension @ Aug 20 2008, 17:19)

als je op de sloop een klep haalt en spuit ben je denk wel goedkoper uit

en het is beter tegen de roest en zo. het blijft italiaans.
tamael
QUOTE (tamael^ @ Aug 20 2008, 18:12)

en het is beter tegen de roest en zo. het blijft italiaans.
tamael
verrader
haha
sloop is zoiezo beter anders word er ook altijd weer met plamuur ed geknoeid nu kan dat best goed zijn maar toch is orgineel beter...
succes met herstel!
krillmen
Sep 1 2008, 14:51
vandaag contact gehad met politie. De bestuurder van de tegenpartij blijkt dus niet verzekerd te zijn. Nu wordt er een strafrechtelijke procedure ingeschakeld. word dat niks dan moet alles via het waarborgfonds geregeld worden of de auto word total loss verklaard.
Wat een klootzak binnenkort maar eens een nachtelijk bezoekje brengen met een paar maten.
Rayman19876
Sep 1 2008, 15:51
Dat is lekker ***. Ze moeten die gast gewoon een flinke boete geven, voor het rijden in overzekerde auto. En hem uiteraard ook voor de schade laten betalen. En inderdaad mag die ook niet doorrijden na het ongeval.
Dutch Dimension
Sep 1 2008, 16:15
Een Jurist die niet verzekerd is
Ben je lekker mee ,daarom reed ie dus door.......
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.