Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiat onderdeelnummer Fuel injector?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
salsaboy
Weet iemand misshien wat het Fiat onderdeelnummer is van de Fuel injector? Ik ben dat ding op Internet aan het zoeken maar met de nummers die op het onderdeel staan krijg ik niks gevonden? Het gaat over dat ronde ding dat in de carburateur zit en eruit kunt wippen. Zwart van boven met een plus en een min erop en aan de onderkant blauw. Met als opschrift BOSCH 0280150 [699] 566 B. Je kunt ook in een gaatje kijken en dan zie je in het aluminium dat er 95 staat. Is dit het bouwjaar van dit ding? Voor degene die een Haynes boek hebben pagina 4A 6 onderdeel 8. Ik heb op dat bosch nummer proberen te zoeken en 0280150 vind je genoeg maar welk nummer hoort hier nu achter?

Andre'
salsaboy
Sorry, het gaat om een Fiat Bravo 1.4 12V van 23 okt 1995.
The Master
Zou het deze kunnen zijn...?
Fuel injection system... 46436473
(prijs: 602.14 incl BTW :shock: )
SNEEKY
neej,dit is het volledige gasklephuis,de injector is apart te verkrijgen, onderdeelnr. 9947076 kost een 201,00 euro zonder BTW :wink:

greetzzzz,Sneeky
The Master
QUOTE (SNEEKY)
neej,dit is het volledige gasklephuis,de injector is apart te verkrijgen, onderdeelnr. 9947076 kost een 201,00 euro zonder BTW :wink:  

greetzzzz,Sneeky

Ik kan ook echt nog niet zoeke he... :oops: :oops: :oops: lol.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.