heey mensen ut is alweer un paar weken gelden gebeurt maar ik was het vergeten er op te zetten dus hier mijn verhaal.
zoon maand geleden ging ik van uit mijn werk naar huis.
onderweg wordt ik bijna van achter geraakt door een golfje dat dacht stoer te zijn elke keer bijna mijn bumer aan raken als we stil stonden en dan hard gas geven.
dus ik al helemaal over de zeik naar huis gereden.
zet ik me auto thuis voor de deur neer loop naar binnen ga eten en ging me omkleden om naar mijn voetbal training te gaan.
kijk ik zomaar opeens naar buiten zie ik een jonge met een helemaal zwarte aerox en helemaal zwaart aangekleed met een zwarte muts op bij mijn achter klep bezig te zijn dus ik storm naar beneden met een honkbal knuppel in me hand.
die jonge hoort de deur open gaan en was binnen 2 tellen weg.
ik niet gezien wie het was kijk ik naar me achter klep zie ik dat hij met een mes of iets scherps een groot stuk van mijn lak had weg gehaald ( hoe weet ik niet maar het is gebeurd ). ik helemaal over de zeik weer naar binnen gelopen. politie gebelt maar die deden er weer niks mee ( stelltje luie fl!kkers ). onder het bellen zie ik dat het begint te regen ik niet niet in de gaten dat de regen dus achter mijn lak kwam. kom ik even later terug naar buiten zie ik een groot stuk van de lak van mijn achterklep er af liggen. de lak had losgelaten door de regen.
mijn dag kon dus niet meer fouter gaan.
nu een maand later heb ik nog geen tijd gehad om deze te kunne maken omdat ik op vakantie ben gegaan
ik nu eerst even sparen voor een nieuwe distributie riem wat blijkbaar met instalatie zoon 900 euro kost
ik houw jullie op de hoogte als de achtklep weer gemaakt is