Help - Search - Members - Calendar
Full Version: is er interesse voor een fiat marea werkplaats handboek?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
hoomer2410
zijn er hier mensen met interesse voor het complete naslag werk van de fiat marea, er zitten verschillende type's in verwerkt zoals :

als er genoeg interesse is neem ik de moeite om het voor jullie te uploaden wink.gif
Bravo JTD 105 GT
QUOTE (hoomer2410 @ Aug 3 2008, 00:25) *
zijn er hier mensen met interesse voor het complete naslag werk van de fiat marea, er zitten verschillende type's in verwerkt zoals :

als er genoeg interesse is neem ik de moeite om het voor jullie te uploaden wink.gif

Is deze er ook voor een Bravo 1.9 JTD (105 pk / 77kw) versie?
of staat dit blok ook in deze handleiding?

Alvast bedankt.
Greetz
hoomer2410
dan moet je ff je nr van je motor geven dan kan je dat zien op het screen shotje
BartR
Daar zou ik zeker wat aan hebben! Wat mij betreft: uploaden die handel wink.gif

Groeten,

Bart
Marco1404
Ja dat handboek is inderdaad handig werk zelf al met een link naar een online versie

http://jbnetwork.nl/mareahandboek/

Groetjes
tamael^
QUOTE (Marco1404 @ Aug 3 2008, 11:57) *
Ja dat handboek is inderdaad handig werk zelf al met een link naar een online versie

http://jbnetwork.nl/mareahandboek/

Groetjes

de bravo/brava variant zet ik binnenkort wel weer op het net. heb ze allebij en de auto data cd voor de mensen die zelf revisie en onderhoud willen gaan doen.

tamael
hoomer2410
hmmz die link is hetzelfde wat ik dan op cd heb maar ok zal hem vannacht ff op een ftp uploaden smile.gif
Marea Weekend 2.0
Ik wil hem ook wel hebben, ben erg benieuwd, sleutel zelf ook aan de marea en soms is een beetje naslag werk best handig......
Dus ik zie hem graag verschijnen :-)
hoomer2410
recycle
RARARA
Heb je een link waar ik dat programma ergens veilig kan downloaden ?

Kan natuurlijk google'n, maar daar ben ik meestal voorzichtig mee confused.gif
hoomer2410
http://flashfxp.com/download.php

is gewoon een 30 dagen trial versie

om te connecten met de ftp op het bliksempje klikken en by url de gehele ftp link plakken en dan connecten smile.gif
BartR
Thanx! Ben hem al aan het downloaden smile.gif

* edit * Binnen! Heerlijk die gigabit verbinding op het werk hier smile.gif
BartR
Okee... volgens Norton zit er een W32.Pinfi virus in deze bestanden???

http://securityresponse.symantec.com/secur...-011708-2030-99

* edit * Het bestand autorun.exe gewoon verwijderen en absoluut niet openen! De manual kun je met index.htm gewoon openen in de browser.
hoomer2410
gbit oef lekker smile.gif dan had je hem prolly snel binnen hihihihi is en dikke 155mbit.DE Hosting ftp
Ferry
Ik hoop dat het hierbij om freeware gaat, en niet om software die aangeschaft dient te worden. Is dit wel het geval dan moet ik je posts editen, aangezien wij anders verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor het verspreiden van illegale content, hetgeen ons een boete kan kosten.

Overigens, dat die FTP niet uit mag lekken is nogal dubbel, je post het op een publiekelijk forum waar googlebots zitten, dus mensen kunnen er zelfs via google zo opkomen wink.gif Overigens hoe dacht je dat te checken, je hebt geen IP-nummers van mensen hier, dus kunt met geen mogelijkheid zeggen of iemand die het download wel of niet van dit forum af komt wink.gif
hoomer2410
hy staat erop tot zaterdag dan wordt ie recycled smile.gif

dus ook geen problemen met lekken meer dan he wink.gif
BartR
Downloaden? Ik weet van niets wink.gif
Jaysz
Bedankt, hartstikke mooi !! thumbsup.gif

Maaaaaaaaaar ik weet óók nergens van !!! hypocrite.gif
hoomer2410
net op tijd Jaysz wou hem er net afgooien smile.gif
Correpor

Ja ik ben geintresseerd!!!!

groeten

Cor
Marea Weekend 2.0
ik heb em ook gemist........ komt ie nog een keer online??
marea 2.0 20v
Hallo,

Ja ik wil hem ook ben druk, heb hem ook gemist.

Bedankt maar weer.
Dane Insane
QUOTE (hoomer2410 @ Aug 10 2008, 22:32) *
net op tijd Jaysz wou hem er net afgooien smile.gif

Hallo Hoomer2410,

Ben sinds afgelopen vrijdag trotse eigenaar van een Marea Weekend 2.0 20V uit "97.
Aangezien ik tijdens mijn ritjes afgelopen weekend al een paar kleine kwaaltjes ben tegengekomen, is het mogelijk dat je het werkplaatshandboek nog een keer online zou kunnen zetten zodat ik druk aan de slag kan om mijn Marea weer op en top in orde te maken?
Laat me maar even weten of het mogelijk is.

mvg,

Dane
hoomer2410
hey ik heb zelf geen fiat meer dus ook het handboek niet meer maar er zijn vast wel members die hem nog wel hebben voor je

succes met je fiat iig thumbsup.gif
HJ2
Dan houd deze marea rijder zich ook aanbevolen :-)
jerxjac
Voor mensen die hem nog zoeken,... ik heb hem hier nog wel liggen!

Ik hoor het wel,....... hypocrite.gif
Bravo JTD 105 GT
Ik heb hem ook nog. Zojuist even online gezet. Alleen voor de JTD uitvoering ben ik bang.

Je kan hem HIER downloaden!!!.

Greetz
frostie_999
Heb er gisteren nog een van een Torrentsite geplukt. Is ook voor benzinemotoren.
SjefG
QUOTE (frostie_999 @ Jul 16 2009, 07:56) *
Heb er gisteren nog een van een Torrentsite geplukt. Is ook voor benzinemotoren.

Weet je zo de naam van de torrent nog? Ik kan hem nl goed gebruiken.
frostie_999
volgens mij was het deze.
Is wel in het Engels. Maar goed, hij is gratis....

Fiat Marea Workshop Manual
Marea MLFC

Is het mogelijk het handboek nogmaals te uploaden

vr.gr.v.
Marea MLFC
Bravo JTD 105 GT
QUOTE (Marea MLFC @ Jul 22 2009, 22:34) *
Is het mogelijk het handboek nogmaals te uploaden

vr.gr.v.
Marea MLFC

Ik heb zeker intresse wink.gif
SjefG
Anders ik wel!
frostie_999
Dat is dezelfde als wat ik al heb gepost wink.gif
Marea MLFC
QUOTE (frostie_999 @ Jul 23 2009, 08:43) *
Dat is dezelfde als wat ik al heb gepost wink.gif

Ik moet hier mijn excusses aanbieden omtrent mijn vraag die ik eerder heb gesteld!
Mijn vraag moest zijn "is het mogelijk het werkplaatsboek te downloaden" stom stom stom!
Nogmaals excuus.
frostie_999
Die link die ik hier heb neergezet werkt nog gewoon, als dat je vraag is wink.gif
Marea MLFC
QUOTE (frostie_999 @ Jul 25 2009, 17:47) *
Die link die ik hier heb neergezet werkt nog gewoon, als dat je vraag is wink.gif

Ik krijg hem niet geopend (torrent bestand)
Hoe kan ik deze openen in PDF?
frostie_999
Heb je wel een programma om Torrents te downloaden?
Want dan zou het gewoon moeten lukken!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.