Help - Search - Members - Calendar
Full Version: En ik heb ook weer eens Pech
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Triforce
Vandaag lekker met mijn vriendin naar Bergen op Zoom niks aan de hand, maar toen op de terug weg TokTokTokTokTokTok en steeds harder en harder mijn vriendin zo van John het zit hier aan de rechterkant.

Nou dus ik het wil los gemaakt en al gevoelt getrokken en gekeken... maar niks dus alles weer terug...rijden maar...

Nog geen 100m verder weer dat geluid maar toen aan mijn kant onder de 80 een leven als een oordeel maar boven de 80 niks dus ik door gereden naar Poortvliet en ja hoor weer dus ik gestopt bij tankstation mijn pa gebelt en die van m`n vriendin.

Hun met z`n 2en gekeken en ze zeiden allebei een de fuseekogels maar die zijn pas vervangen bleek het 2 van de 4 te zijn dus ik balen ach ja dan maar effe laten maken een maandag, pa rijd weg met mijn auto komen thuis zegt hij van John het is niet de kogels maar je Aandrijfas die naar de klote is.

Dus de Bravo is weer lekker bezig volgens mij heeft ze gehoord dat ze de deur uitgaat en er een ander aan komt puh2.gif

Grtz Tri cry.gif
Dutch Dimension
trust me als die bravos dat weten dat ze verkocht worden ,gaan ze tegen stribbelen

Ook als je ze wat minder aandacht geeft

Zijn net vrouwen lol.gif
Triforce
Zeg ik ook altijd DD.

Een auto is net een vrouw...houd ze bezig...verwen ze...heb ze lief...maar doe je dat niet gaan ze echt zeuren en klagen...

Btw het word misschien een Grande Punto wink.gif (oeps zei ik dat hardop) bloos.gif

Grtz Tri
Triforce
Nou auto is vandaag naar de garage gebracht en duurt waarschijnlijk 3 weken voor dat hij klaar is.

Maar ze bellen mij morgen hoeveel het gaat kosten en ik ben bang dat het een hoog bedrag word.

Ik heb ook tegen m`n pa gezegt van als het boven de 500 euri is doe k het niet dan laat ik hem net zo lief staan want dan word het me een beetje teveel binnen 3 a 4 maanden tijd.

Dus ik houd jullie op de hoogte.

Grtz Tri
Triforce
Nou Auto is gelukkig snel gemaakt het was een kapot homokineet en de prijs viel gelukkig mee dingetje rijd weer heerlijk door biggrin.gif.

Grtz Tri
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.