Help - Search - Members - Calendar
Full Version: de (schade) bravo is in groningen!!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
markwilts
eindelijk maar toch, ik heb mijn bravo.
alleen viel ie wel een beetje tegen toen ik hem ophaalde... frown.gif
had wat dingetjes over het hoofd gezien :oops:
dus nu ben ik verplicht om er m3 spiegels op te zetten coool.gif (originele bladderden af...) en moet ik ook nog nieuwe deurgrepen hebben (vielen zowat uitelkaar).
kom ik bij de dealer leg ik het probleem uit en hij wist precies wat er was en dat het een probleem was wat vaker bij een bravo voorkwam???
dus ik krijg die dingen mee sloop mijn hele deurpaneel eraf om er vervolgens achter te komen dat ik de verkeerden had gekregen(van een brava, en dat past nie...) :twisted:
nou ja dan maar tot donderdag zonder deurpanelen rijden :twisted: :twisted:

foto's komen later
The Master
Geluk bij een ongeluk misschien!!! Neem dan GEEN (zwarte) bravo handgrepen, maar in carresoriekleur marea handgrepen!!!

Scheelt je later weer :wink:
markwilts
ok, zal kijken of ik ze nog kan annulere.
kan je die er zo in zetten dan?
of moeten daar nog andere aanpassingen voor worden gedaan? :roll:
The Master
Hier hebbie een complete how-to staan: http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php?t=664

(ps, anuleren kan altijd... Dat is je recht als comsument.... En anders al gaan ze zeiken, kan je t product 1 uur na ontvangst terug gevenm en zeggen dat jij dat niet bedoelde... Dan moeten ze wel smile.gif )
SNEEKY
heeft hier dan al iemand de Marea-grepen geplaatst???

dus de brava-handgrepen passen niet????? hoe kunnen dan de marea-grepen passen,het zijn volledig dezelfde deuren ,marea en brava
:shock: :shock: :shock:
markwilts
de stangetjes die naar het slot toelopen zijn van een brava langer als van een bravo... :?
dus das het hele verschil.
maar zal wel even kijken want meegespoten is toch mooier als dit...
markwilts
en toen kwam ik er achter dat achter de voorbumper een niet klaargemaakte schade is van +/- €600,-!!!!!!! :cry: :cry:
ben genaaid, maar is wel beetje eigen schuld... :oops:
Monstra16v
de balk een beetje doorgebogen had ik ook wel zelf gedaan hehe

maar ook zelf gemaakt.
markwilts
ja ik denk ook dat ik er zelf mee bezig ga...
weer wat te doen ja :?
Monstra16v
met een rubbere hammer kan je veel recht maken.. zelfs mijn moterkap was geknikt en heb ik zelf weer gesteld.
markwilts
kun je een gelaste balk ook recht tikken met die hamer??? haha
zo ja kom maar even langs dan smile.gif
de bumper komt wel goed alleen ben beetje banger voor wat er achter zit...
Dutch Dimension
Laat eens wat fotos zien van de schade,
Kunnen wij kijken of het erg is :wink:

En heb je geen Bovag garantie??
markwilts
staat bij mijn profiel paar foto's.. maar dat zijn alleen de deukjes op de zijkant en je kunt het kleine deukje op de bumper zien.
daarachter is alles naar achter geschoven shutup.gif
en nee particulier gekocht he... :oops:
Slider
QUOTE (markwilts)
staat bij mijn profiel paar foto's.. maar dat zijn alleen de deukjes op de zijkant en je kunt het kleine deukje op de bumper zien.
daarachter is alles naar achter geschoven shutup.gif
Deze foto's:
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1083[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1082[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1081[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1080[/img]
Monstra16v
damn hij ziet er wel slecht uit ja die in de deur zijn kut om wegtehalen de bumper valt mee.
The Master
QUOTE (markwilts)

Dus omdat je m bij een particulier gekocht hebt, mag hij je een 'slecht product' afleveren...? nou, NEEJ smile.gif

Paar dingen alvast:

CODE
Wat u mag verwachten van een product hangt af van de volgende zaken:

het soort product

de prijs

de toezeggingen van de verkoper

de informatie in een folder van de fabrikant (advertentie op marktplaats)

Allereerst moet je nagaan of het 'redelijk' is wat je ervoor betaald heb. Heb je 2500 betaald voor een 1.8 ofzo met 80.000km, dan 'weet' je dat hij niet goed is (lees; dit hoeft echt niet altijd zo te zijn, maar volgens je consumentenrecht moet je daar wel rekening mee houden!)

Onder je knipperlicht zag ik 1.4 12v staan, afhankelijk van de km stand en de prijs, kan bepaald worden of dit 'redelijk' is.

Dus er is echt nog hoop hoor, als jij een redelijk bedrag voor die auto betaald heb, en niet wist, en ook niet gezegd is (duidelijk genoeg) dat hij deze schade had, kan jij zeer zeker je geld terug krijgen! Nogmaals, hangt van de prijs af, maar als die alles voor 100% moet vergoeden, scheelt jou dat gewoon € 600,00 (of zoiets... hij kan zeker alles tot 100% vergoeden!)

Als je t niet op t forum wilt zeggen, stuur t dan ff in PM, en als je t helemaal niet wilt zeggen, tsja, sorry, kan ik je niet verder helpen smile.gif
markwilts
nou de zijkant heb ik al iemand voor dus dat komt wel goed. nu de voorkant nog...
maar het komt goed lol.gif lol.gif
en dat waren de foto's ja...
valt tegen he...
Slider
QUOTE (The Master)
Allereerst moet je nagaan of het 'redelijk' is wat je ervoor betaald heb. Heb je 2500 betaald voor een 1.8 ofzo met 80.000km, dan 'weet' je dat hij niet goed is (lees; dit hoeft echt niet altijd zo te zijn, maar volgens je consumentenrecht moet je daar wel rekening mee houden!)

Onder je knipperlicht zag ik 1.4 12v staan, afhankelijk van de km stand en de prijs, kan bepaald worden of dit 'redelijk' is.  

Dus er is echt nog hoop hoor, als jij een redelijk bedrag voor die auto betaald heb, en niet wist, en ook niet gezegd is (duidelijk genoeg) dat hij deze schade had, kan jij zeer zeker je geld terug krijgen! Nogmaals, hangt van de prijs af, maar als die alles voor 100% moet vergoeden, scheelt jou dat gewoon € 600,00 (of zoiets... hij kan zeker alles tot 100% vergoeden!)
Makkelijker gezegd dan gedaan. Je bekijkt een auto toch als je hem koopt? Dan had je hem toch moeten laten bekijken door een expert? En de oude eienaar kan toch ook niet alles weten? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel klote voor je en hoop dat het goedkomt. Maar ik bedoel eigenlijk te zeggen, dat je niet te veel moet verwachten....
Dat is het vervelende van particulier kopen, garantie tot de voordeur. En achteraf je gelijk halen is heel moeilijk.
Padlarf
Blijft een mooie auto hoor! biggrin.gif

Komop die paar deukies! Enne... Marea handgrepen is toch gewoon mooier? Heb je nu een goed excuus om eraan te beginnen. Ik bedoel zelfs met wat schade heb je nog steeds een goed bakkie hoor!

(Ok nou moet niet meteen alles eraf vallen :? )

Maarre wilde ook nog effe wat positiefs zeggen.

BTW mooooie velgen lol.gif
markwilts
dank je wel haha biggrin.gif
ben al weer met frisse moed begonnen, dus het project is gestart. lol.gif
maar je hebt wel gelijk slider, alleen als het zo is wegewerkt dat je het praktisch niet kan zien ga je er van uit dat het ook goed is, en dan voel je je wel een beetje verneukt. shutup.gif

maar goed ga hard aan het werk om bij de meetings er perfect op te staan... coool.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.