Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Velgen?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
markwilts
hoi ik wou vragen of iemand een bedrijfje weet waar ik (voor niet al te veel geld) een paar leuke velgjes weg kan halen voor mijn bravo...
Voorwaarde is dat ik mijn oude velgen wel in kan ruilen daar. :?
iemand suggesties?????? :?:

Edit by Slider: Titel aangepast.
The Master
www.wheelcentre.nl die zijn goedkoop en heb er me oude velgen ingeleverd... Heb ze nog opgelicht ook, want in 1 velg zat een scheur (is niet meer mee te rijden) dus hebbe ze nix meer aan die velgen puh2.gif biggrin.gif

Maarja, da's zijn probleem lol.gif
markwilts
haha ja ik zal daar es gaan kijke...
krijg de auto morgen maar zitten maar 15" wieltjes onder,
beetje klein. :wink:
zat te denken aan 17 :?: ken dat???
The Master
Met gemak smile.gif

Dit is 17" en 3-4cm verlaagd

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=359[/img]

(celica erachter ook)

Momenteel heeft nog niemand 18" eronder, maar het zou net moeten gaan passen... 17" vind ik persoonlijk de kickste maat, omdat je m zo netjes kan verlagen, en een niet al te dikke band, en een mooie maat velg... smile.gif
markwilts
hm als ik 18 ken vinden ga ik het zeker proberen...
maar ben er bang voor. :?
17 staat wel heel netjes, mijn complimenten.
nou ik gaat even pitten. morgen vroeg eindelijk mijn bravootje ophalen lol.gif lol.gif biggrin.gif
Dutch Dimension
Ergens op het forum staat een auto met 18 insch velgen.
BravAGt had hem gepost :wink:
The Master
Ja klopt, uit een showboekie. En ja, als je zoiets weet, kan je m natuurlijk ook ff opzoeken he... coool.gif

QUOTE (Brava GT)
Finse hifi Bravo  8)  

Hij mag wel eens wat aan z'n remschijve doen.... :oops: :wink:
Dutch Dimension
Ik had hem best willen opzoeken hoor.
Maar ja dan moet je wel tijd hebben.
Moest weer snel weg om te gaan werken.
Want mijn project zal toch bekostigt moeten worden he :wink:
Slider
Moved to :arrow: Vragen/Problemen, aangezien hier niet wordt gevraagd om een 2e hands artikel.

Zou zeker gaan voor 17 inch. Ik was voor mijn Mille Miglia + Toyo Proxes banden € 1300,- kwijt. Succes met de zoektoch.
markwilts
oh zo nou gaat wel even kijken of ik wat leuks ken vinden puh2.gif
alvast bedankt...
Johnny Bravo
17 inch gaat heel gemakkelijk wordt hij tevens een stukje stugger wanneer je er een aantal spoilers onderplaats alleen je moet je wiel kast wel uitrollen wanneer je de auto een eindje wil laten zaken.

Ik heb er zelf ook 17 inch onder 205/40/17. heb soms alleen een probleem met de wielkasten wanneer ik te ver instuur maar verder is alles oké

zie www.tuningtwente.nl

greets,

johnny bravo[/img]
Edwin (1.6 16v)
Ik kreeg een aanbieding van 16" VW Golf IV look velgen, met 205/55 Dunlop banden voor 555 euro.. Is dit wat ??

Dus set velgen + banden = 555 euro.. Lijkt mij geen geld toch ??
Slider
Let er wel op dat je 4 x steek 98 moet hebben he. Of anders 4 x 100 (dus met adapters)
The Master
en 205/55 is een erg dikke band... :? Degene die 16" en 205 breed hebben, hebben als bandenmaat 205/45/16...

En idd, mag ook geen 5 steeds zijn :?

En wat is de kwaliteit van zowel de velg als de banden... :?:
SNEEKY
banden 205/55 16" gaan onder een bravo niet onder,is de maat van banden op de Stilo,veel te hoog dus
:wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.