reed binnen de bebouwde kom, op een gegeven moment zie ik zwaailichten in de verte. Ik rustig daar naartoe rijden, bleek dat de brandweer een auto aan het blussen was. Deze was in de brand bestoken. Aan beide kanten op de stoep stonden auto's geparkeerd; rechts de brandweerwagen en links een politiebus. Ik rustig daar tussendoor rijden, nieuwsgierend kijkend naar de brand tot ik een duw voelde van links. De politieagent in de bus reed dus zonder op te letten weg en ramde mij daarbij! Ik schrok me kapot!
De schade valt opzich mee, linkerkant een deuk in de deur en onder de achterraam een flinke deuk en aardig was lakschade door de krassen. Was vandaag even langs een vriend geweest die bij mercedes werkt. Hij zei dat het aardig duur kon worden, rond de 1300euro!!
Gelukkig is het niet mijn schuld en de agent schaamde zich ook wel merkte ik. Was eigenlijk een stomme fout van hem, maar ja SHIT HAPPENS zei ik tegen hem!
Maar nu is mijn vraag eigenlijk, weet iemand wat de dagwaarde van mijn auto is (gegevens hieronder)? Heb op autoweek.nl gekeken, en als ik daar de waardebepaling wil hebben, pakt hij allen het bouwjaar 1998.
Het gaat om een:
Fiat Bravo HGT
bouwjaar febr.1996
240000 km op de teller
Hoop dat leuk wat centen kan ontvangen van de verzekering!
Alvast bedankt