Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Uitlaat lek van m'n HGT
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Bis
Van de week is mijn uitlaat lek gegaan. Precies op het punt waar de pijp de einddemper (sebring) in gaat. Een nieuwe demper (midden en achter, los gaat niet bij de fiat bravo kost 370 EU!!!!) Ik zit er over na te denken om gewoon een stukje pijp in het overgebleven stuk (die vanaf de middendemper komt te schuiven en de andere kant gewoon de Sebring in te schuiven. Of heeft iemand nog andere ideeen? Trouwens nu wel een wreede sound in de auto. Zelfs de stoelen trillen mee! coool.gif
The Master
Een ander idee heb ik wel... Zo laten man lol.gif lol.gif lol.gif

Iig geen uitlaatlijn bij Fiat bestellen... Dan betaal je een vermogen voor iets wat veel beter kan.... :?
Dutch Dimension
Wat denk je van een geheel nieuwe uitlaat laten maken bij EPS?
Kost rond de 600 of 800 euro.
Maar dan heb je wel iets speciaals lol.gif
BELLEZZA ITALIANA
je kan van gungum twee schalen met een soort kit kopen
daarmee kun je in eerste instantie je uitlaat mee oplappen
want als je aangehouden wordt dan kost dat ook aardig wat :cry:

nu kun je ff sparen voor een nieuwe uitlaatlijn van eps ofzo
of als ie gauw gekeurd moet worden dan is ie iig gasdicht :wink:
Bis
Ben al begonnen met de wederopstanding van mijn huidige exhaust! Hij is zoals al eerder gemeld precies voordat ie m'n sebring ingaat afgebroken. Ik ben nu bezig om een pijp te draaien (op m'n werk) die de binnenmaat heeft van pijp die vanaf je middendemper komt en verloopt naar de binnenmaat van de sebring. Zodat alles weer in elkaar gaat passen. 2 pijpklemmen en een beetje uilaatpasta en klaar. En weer muchos percunia's uitgespaart.
The Master
Als die nog eens gebreken gaat vertonen, doe alles met RVS... Dat is tenminste stevig smile.gif (kost wat, maar dan hebbie ook wat :wink: )
Bis
idd. is vele malen beter. Maar op dit kleine stukkie maakt het niet zoveel meer uit. Tis wel meteen een goeie mogelijkheid om m'n einddemper ff van wat nieuwe lagen verf te voorzien, hier en daar begint ie al wat te roesten.
Slider
Ik heb als verbinding ook een dunner stukje pijp.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.