Help - Search - Members - Calendar
Full Version: een heleboel vraagjes
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Justy_Perfect
Ok als alles goed gaat ben ik binnenkort trotse bezitter van een Bravo 1.2 16v Trofeo

Maar nu heb ik een aantal vraagjes.

Als ik kijk op http://autogids.autotrader.nl/carbasedata....fd8e95bee9d4f46
dan heb ik zwarte wijzerplaaten ?? geen LM velgen?? geen boardcomputer ???

Er zitten witte wijzerplaten in, er zitten wel degelijk LM velgen onder en auto`s zonder boardcomputer, worden die uberhaupt nog gemaakt??

En ook heb ik hele andere bekleding op de stoelen.Om precies te zijn deze: http://autotelegraaf.nl/images/speurder/1/...55176.4.gen.jpg

Ik weet dat de auto een lease auto is geweest dus tuning lijkt me niet echt voor de hand liggend.

Iemand enig idee?
The Master
Een leaseauto wordt niet getuned, maar doen ze wel wat opties erbij :wink: Een trofeo heeft standaard witte platen, velgen optioneel, en de boardcomputer is ook standaard geloof ik smile.gif
Bis
boordcomputer, wat kan/registreerd ie allemaal dan?
jwlos
ik heb ook een trofeo en heb in ieder geval de zelfde bekleding als jou en of er een boordcomputer in zit weet ik niet maar als dit heeft te maken met je codesleutels dan heb ik hem maar dat zeg ik ik weet niet of dat dat het zelfde is :oops:
Glen
ik denk dat boordcomputer = engine control unit.
Die verzamelt alle gegevens en meetwaarden van je wagen (motor) en beheert die.
Je sleutel zendt bij het opstarten een code naar deze unit en laat toe de motor te starten. (= VV1 beveiliging)
BELLEZZA ITALIANA
als het goed is dan kun je van de boardcomp. verschillende dingen aflezen
zoals olietemp., gereden afstand, gem. snelheid, verbruik etc. etc.
ik het mis hebben :oops:
maar zo was het tenminste wel bij mijn golf 1 cabrio
Bis
dat idee had ik ook. maar wat kan je aflezen op die van een bravo (als die er in zit? Bij die van mij alleen de buitentemperatuur.
BELLEZZA ITALIANA
durf het niet te zeggen :oops:
ben nog niet zo goed thuis in de fiats
maar misschien dat sneeky het weet hij is tenminste een echte fiat man lol.gif als ik al die goede antwoorden van hem lees
jwlos
bij mij ook allen de buitentemperatuur.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.