Ramon-hgt
Jul 20 2008, 14:24
gisteravond was ik even naar winkel geweest even paar boodschappen doen.
ik rijd weer naar huis toe, en zal laatste bochtje maken om voor te gaan parkeren.
en toen ineens boem!!!
een auto over hoofd gezien(helemaal niet gezien)en keihard bovenop
de auto kwam vanaf de b-weg en ik zou b-weg inslaan.
heb auto nu bij mij achter staan en moet eerst nog expert bij komen geloof ik over hoe en wat
het is ieder geval fixe schade .
moet eerst even kijken hoe het allemaal loopt
2 opties zijn er, 1- onderdelen verkopen
2- helemaal weer klaarmaken(zal een hele klus worden)
vanavond volgen de foto's.En hou jullie op de hoogte wat er allemaal gaat gebeuren
groeten ramon
Ramon-hgt
Jul 20 2008, 15:50
forbidden
Jul 20 2008, 16:01
aaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
das flinke schade
denk dat ie echt total loss is
die van mij was eigelijk ook total en dat was een fractie van wat jij heb
een foto om te laten zien het verschil van jou en mij

verder wens ik je veel succes met alles
echt kloote voor je man
Antiliani
Jul 20 2008, 16:27
Mijn eerste reactie:
ZOOOO!!
Velg niet beschadigd
Succes met het herstellen/onderdelen verkopen zal je wel nodig hebben
/-\ntili/-\ni...
Psycho
Jul 20 2008, 16:43
zoiezo zal hij total loss zijn...
100%... Denk ook dat hij wel krom is als ik zo naar je front kijk...
denk dat je beter deze kunt verkopen en dan een andere auto kopen

een schade auto blijf een schade auto en je blijft daarin altijd rot rijden...
Ramon-hgt
Jul 20 2008, 17:42
neee velgen zijn niet beschadigt thnx voor reacties toruwens hij gaat in onderdelen weg dus als iemand nog belang aan iets heeft hoor ik wel een reactie
motor loopt nog als zonnetje
heb nu al andere auto gekocht eeen toyoto starlet voor tijdelijk,met de tijd komt er weer bravo
thnx vor medeleven
groeten ramon
Twister
Jul 20 2008, 18:44
zo flinke schade
succes ermeej
Gr Arie
tamael^
Jul 21 2008, 07:32
QUOTE (Twister @ Jul 20 2008, 19:44)

zo flinke schade
succes ermeej
Gr Arie
ZONDE, heb ik mijne net weer op de weg zie ik dit weer. echt jammer van je auto joh. hoop dat je snel weer met een bravo/a of marea bij de clubmeets kan komen. maar ik vind het wel het belangrijkste dat jullie er niets aan overhouden (niets meer als gedeukte trots althans)
echt zonde maar dit is niet betaalbaar meer goed te krijgen. bijf je altijd voelen. afscheid nemen is het beste.
ik moet is een lijstje maken want ook ik heb nog eea nodig voor mijn auto. hoop dat je er nog een leuk zakcentje uit kan krijgen.
inwezen ben ik een type dat graag onderdelen voor de club aan de kanten wil leggen mocht je de ruimte er niet voor hebben.
Ramon-hgt
Jul 21 2008, 08:56
hij gaat in onderdelen weg. weet nog niet wanneer hij wordt vrijgeven wordt.
ik zet hem nog niet op marktplaats de club heeft eeerst voorrang.
dus als mensen hier nog onderdelen nodig hebben hoor ik het graag
alles gaat dus weg in onderdelen en voor de mensen die belang bij de velgen hebben moet ik jullie teleurstellen die hou ik voor de volgende bravo.
groeten ramon
Dutch Dimension
Jul 21 2008, 17:36
Damn das een flinke klap man
Zeker weten totallos helaas
Maar ik begrijp dat je op een tegenligger bent gereden??
Was de weg daar zo smal ,of reed hij op jouw weghelft??
idd duidelijk totall loss, moet zekers te weten gericht worden. Was bij mij al het geval, en die zat minder in elkaar dan dit ... en 't is net wat Psycho zegt, als je dergelijke schades gehad hebt blijf je altijd 't risico houden dat je 't blijft merken dat ie niet helemaal 100% is .
Bravosander
Jul 21 2008, 18:48
Hey!
Aller eerst wil ik je veel succes wensen met het vinden van een nieuwe bravo(mocht de tijd rijp zijn.)
ik zie staan dat je je velgen niet wilt verkopen, maar ik vroeg mij af welk merk, en welke maat etc het zijn? want ze zien er echt reeeeeeeeeete gaaf uit.
Alvast bedankt!
Sander
Ramon-hgt
Jul 21 2008, 19:09
hij is iddd totall loss verklaart. we hebben vandaag plaatwerk van de neus eraf gehaald en even het 1 en ander bekeken.
wat blijkt nou... vanaf de schkdempers mankeerd er helemaal niks meer aan de auto. dus deze man zoekt nou een donorauto waar we de neus vanaf kunnen halen en dan wordt er heel project van gemaakt
hij gaat dus niet weg voor onderdelen
als ik er helemaal alleeen voor had gestaan dan was hij wel in onderdelen weggegaan maar een paar maten van mij hebben me overgehaald om er project van te maken.
hun zagen er een enorme uitdaging in dus ik houd jullie op de hoogte over de vorderingen
greets ramon
ps hier nog paar foto's hoe hij er nu bij staat

tamael^
Jul 21 2008, 19:16
QUOTE (Ramon-hgt @ Jul 21 2008, 20:09)

hij is iddd totall loss verklaart. we hebben vandaag plaatwerk van de neus eraf gehaald en even het 1 en ander bekeken.
wat blijkt nou... vanaf de schkdempers mankeerd er helemaal niks meer aan de auto. dus deze man zoekt nou een donorauto waar we de neus vanaf kunnen halen en dan wordt er heel project van gemaakt
hij gaat dus niet weg voor onderdelen
als ik er helemaal alleeen voor had gestaan dan was hij wel in onderdelen weggegaan maar een paar maten van mij hebben me overgehaald om er project van te maken.
hun zagen er een enorme uitdaging in dus ik houd jullie op de hoogte over de vorderingen
greets ramon
ps hier nog paar foto's hoe hij er nu bij staat

ik voel me verplicht mijn mening te geven. ik vond het aardig stom om het te gaan herstellen. ervaring leert me dat schade niet altijd zichtbaar hoeft te zijn.
het is je eigen beslissing maar ik vind het te risicovol.
tamael
Ramon-hgt
Jul 22 2008, 00:16
heb vanavond motor eruit gehaald net klaar en ik was misschien eigenwijs om te zeggen als we hem zouden opknappen. maar hij is niet meer te redden nu heb ik 2 keuzes
1.- auto zoeken met motorschade en moter omzettten
2.-alle onderdelen verkopen en dan om nieuwe auto kijken.
nou zal nu nog even op internet stuinen hou jullie op de hoogte
GeMiNi
Jul 22 2008, 08:16
als ik het goed zie is het een 1400. Daar zijn genoeg auto's met motorschades van te vinden. Succes met de tijdrovende klus
tamael^
Jul 22 2008, 08:25
QUOTE (GeMiNi @ Jul 22 2008, 09:16)

als ik het goed zie is het een 1400. Daar zijn genoeg auto's met motorschades van te vinden. Succes met de tijdrovende klus
motor omhangen als je niet van motor type veranderd is bij fiat goed te doen. het is aardig modulair. alleen ff opletten dat je wieweet bak en vliegwiel om moet zetten omdat er 2 generaties van de versnellingsbak zijn.
maar wel even een tip. een goede 1.4 motor is alleen al minimaal een 700 waard. de bak is ook al 350 euro waard.
tamael
Ramon-hgt
Jul 22 2008, 10:28
QUOTE (tamael^ @ Jul 22 2008, 09:25)

motor omhangen als je niet van motor type veranderd is bij fiat goed te doen. het is aardig modulair. alleen ff opletten dat je wieweet bak en vliegwiel om moet zetten omdat er 2 generaties van de versnellingsbak zijn.
maar wel even een tip. een goede 1.4 motor is alleen al minimaal een 700 waard. de bak is ook al 350 euro waard.
tamael
dus deze 1.4 motor past niet in de ophanging van 1.6 neem ik aan heb ergens in rotterdam een schade bravo gevonden en dan is 1.6
greeets ramon
bartmk3
Jul 22 2008, 10:57
QUOTE (Ramon-hgt @ Jul 22 2008, 11:28)

dus deze 1.4 motor past niet in de ophanging van 1.6 neem ik aan heb ergens in rotterdam een schade bravo gevonden en dan is 1.6
greeets ramon
Dan moet je hem wel opnieuw laten keuren

Anders wordt-ie in beslag genomen als je bij een controle komt en dan is het nog maar de vraag of je hem terug krijgt. Overigens sluit ik me bij tamael aan: ik zou hem ook niet herstellen. Je kunt er wel duizenden euro's insteken, maar je kunt beter de onderdelen verkopen en een nieuwe auto kopen. Je weet bovendien niet hoe ver de schade zit: maat van mij had zn 147 totalloss gereden op ongeveer dezelfde manier als jou (qua schade) en heel zijn auto was vervormt (kreeg bv de kofferbak niet meer open).
Ramon-hgt
Jul 22 2008, 11:33
oke thnx voor reacties hij gaat nu definitief weg in onderdelen zet hem hier eerst op te koop forum en niet op marktplaats dus als iemand nog dingen nodig heeft pm me maar als het er nog is en de prijs
groeten ramon
tamael^
Jul 22 2008, 18:37
QUOTE (bartmk3 @ Jul 22 2008, 11:57)

Dan moet je hem wel opnieuw laten keuren

Anders wordt-ie in beslag genomen als je bij een controle komt en dan is het nog maar de vraag of je hem terug krijgt. Overigens sluit ik me bij tamael aan: ik zou hem ook niet herstellen. Je kunt er wel duizenden euro's insteken, maar je kunt beter de onderdelen verkopen en een nieuwe auto kopen. Je weet bovendien niet hoe ver de schade zit: maat van mij had zn 147 totalloss gereden op ongeveer dezelfde manier als jou (qua schade) en heel zijn auto was vervormt (kreeg bv de kofferbak niet meer open).
er is een grens waaronder ze niet invorderen. hooguit even meenemen voor onderzoek om te kijken of het blok uit een misdrijf is gekomen. maar dan nog is het idd is het gedoe het niet waard.
voor wat je krijgt bij verkoop van blok en bak kan je ook een goed 1.6 blok plos al het nodige er om heen krijgen.
tamael
charaid1600
Jul 23 2008, 07:41
oooh mijn oude vriendiinnn

ik zie dat je um hier al op hebt.. succes kerel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.