Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nummer in front-balk boven radiateur?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
marea_weekend
Hallo Allemaal,

Weet iemand waarvoor het nummer is wat in een plaatje staat boven de radiateur op de front-balk???

Ben gewoon benieuwd.

Groeten Geert.
EARTHQUAKE
als ik het goed heb staat daar je kleur code op
maar dat weet ik niet zeker

groeten corne
bastaard
Volgens mij staat je kleurcode in de kofferklep, dus dat zal het niet zijn denk ik.
marea_weekend
QUOTE (EARTHQUAKE @ Jul 12 2008, 19:26) *
als ik het goed heb staat daar je kleur code op
maar dat weet ik niet zeker

groeten corne

Nee, is niet kleurcode!

Het is een plaatje met maar 1 nummer. Het is een los plaatje meegespoten de kleur van de auto.
Lijkt op een nummer van de hoeveelste auto er van de band is gerold in de fabriek.

Wie weet het?
EARTHQUAKE
QUOTE (bastaard @ Jul 12 2008, 20:06) *
Volgens mij staat je kleurcode in de kofferklep, dus dat zal het niet zijn denk ik.

ok dat wist ik niet bij de meeste auto's zit dat voor in

groeten corne
marea 2.0 20v
Is het niet gewoon het chasis nummer, heb de plaat gezien en dat er een nummer in staat maar verder, heb ik er nooit bij nagedacht.
bartmk3
QUOTE (marea 2.0 20v @ Jul 13 2008, 00:38) *
Is het niet gewoon het chasis nummer, heb de plaat gezien en dat er een nummer in staat maar verder, heb ik er nooit bij nagedacht.

Chassisnummer moet toch ergens ingeslagen zijn waar het niet zomaar te verwijderen is (zoals op een plaatje)? Zaten ze bij de RDW tenminste over te zeuren toen mn pa zn mg wilde invoeren...
Dutch Dimension
Chassisnr staat bij de rechterveerpoot van voren

Kleurcode staat in de kofferbak

Naar mijn weten staat op dat losse zilveren plaatje de motorcode
tamael^
QUOTE (Dutch Dimension @ Jul 13 2008, 13:40) *
Chassisnr staat bij de rechterveerpoot van voren

Kleurcode staat in de kofferbak

Naar mijn weten staat op dat losse zilveren plaatje de motorcode

chasis nummer staat op 2 plaatsen ingeslagen en op dat meegespoten kaartje andere kaartje is voor motor, transmissie en andere opties. bij het verwisselen van dat onderdeel moeten het kaartjes ook mee verhuist worden dit omdat er anders problemen kunnen ontstaan bij inspectie. (andere motor als op het kaartje staat.)

ik heb dan iig wel een probleem met mijn fiatje.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.