Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nieuw hier....
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Justy_Perfect
Hallo,

Tja nu ik dan mijn nieuwe autootje heb kom ik hier uit smile.gif

Kom uit een echte Fiat familie, eerst hadden we een uno en een tipo, uno ging helaas totall loss op de snelweg tegen een linkervangrail, waarna ik mijn eerste eigen auto kocht.
Een Uno 1.1 Suite... lekker luxe bakkie en vreselijk trouw smile.gif
Inmiddels had de tipo ook zijn eind bereikt en is vervangen door een Marea Weekend 1.6 16V.
En nu is de tijd gekomen om afscheid te nemen van mijn Uno.
Mijn keuze is gevallen op een Fiat Bravo 16v Trofeo.
Als het goed is halen we hem donderdag op en blijft de uno dan daar *slik*.
evill bravo
welkom en we willen graag foto's zien biggrin.gif
Justy_Perfect
Ik heb hem nog niet frown.gif

Maar zal zo wie zo als het morgen beetje redelijk weer is nog even snel foto`s van mijn uno maken, want dat zal donderdag toch wel even slikken worden als ik hem daar achterlaat. Was toch mijn eerste eigen auto.

Foto`s van de Marea weekend word ook een lastig verhaal aangezien ik nu thuis in de zit in verband met een stomme trut die maandag ochtend het nodig vond om vol in mijn achterkant te rijden :?
Dus die staat nu geheel getripped in de garage wachtten op onderdelen, bodemplaat recht trekken, en spuitbeurtje.
Dutch Dimension
Welkom , :wink:
Wat voor motor heeft de Bravo 16V??

1.2/1.6/1.8??
Monstra16v
remco kijk eens goed trofeo dus een 1200
The Master
Ja, je eerste auto zal toch 'raar' zijn om m weg te doen... Maar met een bravo zal je er zeker niet op achteruit gaan :wink: En zodra je bij onze eerste meeting bent geweest, wil je de eerst komende jaren geen andere auto meer... biggrin.gif

Welkom smile.gif
Dutch Dimension
QUOTE (Monstra16v)
remco kijk eens goed trofeo dus een 1200

:oops: had dat trofeo niet gezien :oops:
jwlos
welkom en zorg dat de marea ook aangemeld wordt met de eigenaar he want ook voor hun is er een apart deel en daar gebeurt maar weinig.

nogmals welkom en veel postplezier.

greets jwlos
Justy_Perfect
Nu zeggen jullie wel Trofeo ooh dan is het een 1.2 maar er is ook een 1.6 uitvoering geweest http://www.bravo-guide.co.uk/buy-a-bravo.htm of dat ook in nederland was of alleen in de UK geen idee.

hehe zie mij maar als ook de eigenaar van de Marea want ik heb er tenslotte het eerste jaar in rond gereden.
(woon nogal ver van mijn werk en de Uno veranderde van een super zuinig beestje met 1 op 18 in een giga zuipmonster).
Dus heb ik een jaar lang de Marea iedere dag mee gehad want das een G3-tje.
Cobra
hey welkom lol.gif lol.gif :wink:
ambisteler
welkom hier!
en veel plezier....
groeten,
Ambisteler
Green Fantasy
welkom hier en veel succes met je nieuwe bravo!!

gr youri
Justy_Perfect
*smiles*
Ok nu ben ik dan officieel Bravo rijdster geworden smile.gif
Vandaag de Bravo opgehaalt smile.gif en de Uno achtergelaten :cry:.
Heb nog even snel foto`s gemaakt van de uno voordat ik weg ging en zal morgen het rolletje volschieten op de bravo nadat ik hem van binnen en buiten schoon gemaakt heb.
ambisteler
ok dan....omdat je nu officieël Bravo bezitter bent : WELKOM !
En veel plezier met je nieuwe bakkie.
Groeten,
Vincent
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.