Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lendesteun verstelling werkt niet?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
BartR
Hoi,

Ik heb het probleem dat mijn lendesteun verstelling van de bestuurdersstoel het niet doet. De knop kan ik wel oneindig ronddraaien maar het lijkt alsof er iets los zit binnenin. Is dit een bekend probleem en hoe verwijder ik de knop om te kijken wat er mis is?

Alvast bedankt!

Groeten,

Bart
Mean Green
Hoi Bart,

Jammer dat hij het niet doet. Omdat ik mijn stoel eens heb omgewisseld voor een beter sloopexemplaar, en daarbij ook de bekleding heb overgezet, weet ik dat je helaas de hele rugleuning moet 'slopen' / uit elkaar halen, voordat je iets kunt fixen. Kijk maar eens hier.

EDIT: De link daaro werkt niet meer, stuur me even je mailadres met een PM dan mail ik de PDF vanavond naar je toe.

Succes ermee.

Gr,
Frank
BartR
Bedankt voor het PDF-je. Naar aanleiding van je commentaar en de foto's ben ik de knop eens nader gaan inspecteren. Wat bleek: de knop was een slag of 10 teveel linksom gedraaid. Dus toen ik de knop rechtsom bleef draaien kwam op een gegeven moment de zitting naar voren! Nu staat ie dus gewoon goed ingesteld en werkt het verdraaien van de knop gewoon prima.

Weer een meevaller wink.gif

Groeten,

Bart
Mean Green
QUOTE (BartR @ Jul 9 2008, 13:33) *
Bedankt voor het PDF-je. Naar aanleiding van je commentaar en de foto's ben ik de knop eens nader gaan inspecteren. Wat bleek: de knop was een slag of 10 teveel linksom gedraaid. Dus toen ik de knop rechtsom bleef draaien kwam op een gegeven moment de zitting naar voren! Nu staat ie dus gewoon goed ingesteld en werkt het verdraaien van de knop gewoon prima.

Weer een meevaller wink.gif

Groeten,

Bart

Dat scheelt je inderdaad veel werk! Heb je mazzel dat de haakjes van de draden niet losgeschoten zijn toen de boel 'slap' hing... smile.gif

Gr,
Frank
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.