Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ramen laten tinten prijs zie topic
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Green Fantasy
hallo mensen van het forum

om op een eerder topic terug te komen. ik heb een adres in de buurt van rotterdam voor het tinten van je ramen. (dik folie) deze kosten zijn 195 euro voor de bravo!!!! en zelf te bepalen hoe veel verduistering!!!

ik heb zelf een afspraak voor 29 mei
hij heb het helaas erg druk op dit moment. hij is er ongeveer een uurtje of 4 mee bezig.

foto´s worden geplaatst als hij gedaan is

gr youri
BRAVO gtje
heet dat bedrijf kaowka?????????
Green Fantasy
he man
nee het is geen bedrijf. het is een jongen die het zwart doet. maar echt super goed en strak. en is het niet goed, dan gaat het er gewoon weer opnieuw op.maar hij werkt wel als het goed is bij een bedrijf.

gr youri
Dutch Dimension
Doet hij ook van dat spiegelfolie plakken????
Grigio Madness
bij ons in coevorden (drenthe) zit het zaakje car-care ook dealer van raceland enzo daar kost het 30 euro per raam en ook nog strak gedaan ook en ook garantie maar weet niet voor hoelang biggrin.gif
Green Fantasy
ik laat het doen in rotterdam. daar weet ik zeker dat het goed is, ik heb zijn werk zelf gezien. voor 30 euro ken nooit goed zijn.dan hij is de goedkoopste van nederland denk ik. (goedkoop is duurkoop)

gr youri
jwlos
het is heel goedkoop maar niet oordelen voor het tegendeel is bewezen he.

ik zou in ieder geval zijn adresgegevens hier plaatsen want dan kan hij als ze werk goed is hier denk wel goud verdienen.

greets jwlos
bd
hmm in de buurt van rotterdam.. en goed en goedkoop... :idea: ron steenhoek :?: ( www.steenhoek.tk ) die kerel kan echt wel goed tinten :!: kheb al meerdere wagens gezien die door hem zijn gedaan en ik moet zeggen :shock: coool.gif
Green Fantasy
ja klopt is het. mijn auto gaat de 29 mei heen, dan heeft hij pas tijd voor mij. zo druk heeft hij het. en voor 195 euro is de bravo gedaan ( 5 ramen )

gr youri
Grigio Madness
sorry jongens car-care is spoorloos met de noorderzon vertroken wel zijn inboedel sttaat er nog mar is nooit meer open wel jammer :evil: :evil: :evil:

had wel een grote klanten kring maar die is ie nu ook kwijt zonde!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.