dat is hem juist het probleem marea_weekend dat ding is naar een garage geweest : schoones die zou de motor vervangen + goedlopend afleveren kijk naar me sommetje :
fiat gekocht in 2007 voor 2000,- reedt heerlijk totdat er een hoop getik etc ect kwam bleek nokkenas kop etc etc beschadigd reparatie kosten +- 1000 eurie, dan ga je wikken en wegen wat ga je doen heb de motor ingevoerd bij partfinder.nl en kreeg een aantal mails van demontage/garage bedrijven
die deze motor te koop hadden OA: fiat schoones (ja je weet wel die 2 eerlijke gasten

) by hun zou de motor 700 eurie kosten en evt inbouwen zou voor 900 euro kunnen gebeuren dit dus ook gelijk gedaan sinds dat ik een n00b ben met motor's
vervolgens bleek ook de koppeling versleten te zijn ook daar laten vervangen voor 200 eurie extra dus ineens 1100 euro vind ik helemaal geen prob als de auto daarna dan ook weer goed zou rijden
2 weken totaal zijn ze bezig geweest met mijn marea omdat er een aantal "vage" problemen waren die ze niet opgelost kregen
uiteindelijk werdt ik dan gebeld de marea zou klaar zijn en de problemen verholpen
ik de volgende dag de marea opgehaald en op het eerste gezicht reed ie heerlijk erg gevoelig maar dacht dat het misschien van de nieuwe koppeling kwam ook vond ik de motor erg schudden als ie stationair draaide
ik dus een week later +- 2000 KM later toch maar even gebeld met schoones over deze vage toestand, toen kreeg ik al gelijk te horen dat de 3 maanden garantie die ik had alleen op de motor was en niet op de onderdelen die eraan of ernaast zaten ok garantie op de uitlaat enz enz ok begrijp ik heeft nix met de motor te maken.
maar hun moeten naar mijn mening wel zorgen dat de motor gewoon goed en soepel loopt toch???
toch nog maar een x gebeld en kon toen toch wel langskomen zodat ze er nog eens naar konden kijken heb ik dus ook gedaan.
toen het belletje van schoones hij had hem nagekeken en alles was gewoon goed kon niks vinden en het kon geen kwaad
ik vervolgens de auto weer opgehaald en sindsdien nix meer dan gezeik gezeik gezeik OA :
airco aan auto slaat uit
sputteren, schudden etc etc
knallen uit de uitlaat
vervolgens ook nog eens naast de 1100 euro ook nog eens 300 eurie aan sensors, injectie cleaners etc etc uitgegeven dus hy heeft me nu ruim 3400 euro gekost en elke euro die ik er nu nog aan uitgeef is me gewoon te veel
voel me gewoon genaaid door fiat schoones en mezelf dat ik erin ben getrapt

voor dit alles had ik al plannen voor een nieuwe fiat maar ben nu wel heel erg aan het twijfelen of ik ook nog een ouder model fiat zal kopen. dat vind ik best jammer want vind het stuk voor stuk allemaal mooie bakken ( vorige week nog staan kwijlen bij de nieuwe bravo DAMN die is GEIL)
naja dat was mijn verhaaltje weer