Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wie kan me helpen?!?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
bartmk3
Ik ben bezig met mn handvatten te verwisselen maar ben nu al een uur aan het klooien om dat kleine stangetje wat van onder af komt in het handvat te krijgen maar het wil maar niet lukken. Met de how-to lukt het ook niet frown.gif Iemand tips??
melee
Tips:

1.) Blijven friemelen
2.) Eerst het moeilijkste stangetje vastmaken
3.) Pas op dat je niks verbuigt tijdens het friemelen(dit heeft nare gevolgen voor je handvat)
4.) Voorzichtig even je lak afplakken met tape voor de zekerheid, geeft je mss net iets meer ruimte.
5.) Zie punt 1. sorry is gewoon een lastige klus.
melee
Wat ook kan helpen is dit met zn tweeen doen zodat de een de stangen wat kan sturen vanuti de binnenkant van de deur
bartmk3
Thanx! Het is helemaal gelukt cheer.gif Nu alleen de andere kant nog duh.gif
meew
wees gerust! op een gegeven moment krijg je er handigheid in. (de vraag is alleen hoe lang dat duurt puh2.gif )
stampie
Ik ben bij mijn vorige Marea ook bezig gewest wat een k.tklus zeg!
Inderdaad er komt een moment dat je er handig in wordt het is te hopen dat dit niet bij het 3e handvat is.

Veel klusplezier! ...................................... Ik begin er zelf niet meer aan.

Evert
vinbrava
De aanhouder wint yes_new.gif
Snowboardfreak
haha ik heb het nu al een paar keer gedaan.. en op den duur wordt je er echt steeds handiger in..
bij mij trilde door mijn subwoofer het stangetje aan de bestuurderskant steeds los (en officeel hoort er geloof ik een dopje overheen dat het stangetje er niet zo makkelijk vanaf kon.. stond ik dan weer met een deur die open was maar een handvat dat de deur niet deed open maken. nu heb ik het met een lijmpistol voorzien van een klein druppel zodat het niet meer los kan schieten

oftewel na een paar keer wordt je er echt steeds handiger in.

greats Robert
vinbrava
En anders even een zakje witte dopjes halen bij de dealer kosten geen drol.
Groeten Vinc
mooikarretje
het slot zelf iets los draaien helpt ook wel
zo heb je meer speling op de stangetjes
wel voorzichtig !
thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.