rijd ik afgelopen zondag in noordwijk op een parkeerplaats staat er een golfcabrio te wachten op een auto die uit een parkeerhaven komt.
de 74jarige man die hier al voorbij was ziet dat die auto eruit gaat en zet zijn auto in zijn achteruit.
gaat rijden en rijden en rijden en rijBOEM :evil:
duwt die kwal zijn benz 15cm me voorbumper in.
de man zet zijn auto uit en stapt uit.hij begint wat te brabbelen en zegt dat ik niet stil stond,zo begreep ik hem tenminste.
ik en me meissie waren er zeker vabn dat hij achteruit reed dus ik pak me schadeformulier en vraag om zijn papieren om het in te gaan vullen.
krijg ik als enige een BLOEDBANKPASde man probeerde me te vertellen dat hij niets bij zich had.vervolgens stapt de man in zijn auto en start de motor.
ik vloog uit mijn auto en heb de sleutels uit zijn contact gejat want de man wilde er gewoon vandoor gaan.
hij kon amper praten en wist niet een s waar hij woonde.
ik heb de politie gebeld en die heeft het formulier voorzien van de man zijn gegevens.
de politie had ook door dat de man eigenlijk geen auto meer mocht rijden maar kon hem zijn rijbewijs niet afnemen omdat de man op dat moment niet de verkeersveiligheid in gevaar bracht :?
rijden je auto aan puin maar is geen gevaar.
ben naar me garage geweest en die denkt aan ongeveer €800 excl maar dat is in het geval dat er een nieuwe voorbumper op komt wat ik wel hoop want er zit nu een knik in want de deuk is er weer uitgeplopt.
mocht er een nieuwe bumper op moeten gaat ik hem zelf kopen en dan wordt die er op gezet.
dus laat me even weten wat voor keuzes ik heb voor bumpers.
wil niet zo extreem als italdesign maar mag wel dikker worden.
dit is dus de derde in 15maanden :cry: :cry: :cry: :cry:
sávonds reed ik trouwens naar huis zitten er twee van die k*t eenden op de weg die ook niet kon omzeilen ivm tegenliggers dus er zit ook een deuk in me racemashe.
hoe slecht kan het lopen in een weekend
Dutch Dimension
Apr 8 2004, 22:54
wat een kut zooi tegen woordig
Kan je nu helemaal niks moois hebben zonder dat andre het moeten slopen :evil:
dat vraag ik me naar drie keer ook wel af ja.
zou zowat een andere gaan kopen maar ik weet nu hoe hij rijdt en hoe de motor is en dat is bij andere toch weer en gok
hey maar let op je spiegel meid hahahahahaha
neej,ik weet niet of je der wat aan hebt maar als je de buil er kan uitduwen en dan opwarmen met haardroger ofsow,kan het zijn dat ze niet meer terug komt
Ouwe mensen, die kunnen beter echt de weg niet meer op. :?
Je had hem natuurlijk ook een ros kunnen verkopen en daarna de sleutels pakken. En dan tegen de politie zeggen dat hij z'n hoofd ervoor deed toen je de sleutels wilde pakken..
Succes met het herstellen van de schade!
evill bravo
Apr 9 2004, 15:02
damzz had eendevleugels van die eenden gemaakt en die ouwe dat zo'n 1 nog achter het stuur kruipt!! Hoezo gevaar op de weg :?
tja ik vind het niets om zelf die eend te plukken en over die vent ik hoop dat het helpt dat ik me verzekering meer dan eens verteld heb dat hij een keuring moet en dan weet ik zeker dat hij valt als een baksteen.
en voor sneeky.trekhaakzit niet op spiegelhoogte en over dat uitdeuken.me stalen bumper die erachter zit is krom en zeer waarschijnlijk moet er een hele nieuwe bumper op dus ik ben alvast aan het snuffelen.en om nou €800 in me zak te steken en zo te blijven rijden vin ik ook niks
maar helaas zit het er met italfest nog niet op maar het gaas kan ik wel terugbuigen en de deuk is geen deuk meer maar een vouw.
greets jwlos
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.