Help - Search - Members - Calendar
Full Version: vaag tril probleem bravo 1.2 16V
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Snowboardfreak
Beste lezers,

Nadat ik zaterdag naar de jaarmeeting geweest ben was er nog niets aan de hand.
Echter gisteren reed ik samen met mijn vriendin even naar de Ikea in A'dam en begon op de terugweg mijn auto spontaan te trillen. vervolgens was het weer over, en begon het even later weer.. enz. enz.
Nou denk ik echter dat het waarschijnlijk de schokbrekers zijn.. gezien in het begin deze na elke heuvel/hobeltje aan het sleurpen waren (olie die je op de 1 of andere manier lucht hoorde aanzuigen.. beetje dat idee).. nou weet ik echter niet welke schokdemper het dan is (indien het dit ook is)..

bij de 80 km per uur voel ik echt dat de auto over de weg stuiterd vervolgens als ik wat harder ga rijden heb ik nergens meer last van tot ik weer over een hobbeltje rijd... dan begint het weer (tot de auto is uitgestuiterd)

nou komt het echter erg slecht uit dat nu de schokdemper kapot gaat (komt natuurlijk altijd slecht uit dit soort dingen.. ) maar A.S. zaterdag ga ik naar duitsland om te shoppen en vervolgens terug naar venlo naar een hoteltje.. de dag erna nog naar een pretpark maar dit ligt weer richting huis toe (kleine 30 km om)

Weet iemand of het nu ook echt zeker is dat mijn schokdempers kapot zijn? of misschien iets anders?
en indien iemand nog een verlagingssetje heeft liggen hoor ik het ook graag.. want als mijn schokdempers vervangen moeten worden dan maar meteen verlagen...

Greats Robert
stampie
Komt mij bekend voor allen weet ik ook nog niet wat het is.

Evert
Snowboardfreak
vanavond even mijn buurjongen strikken misschien dat hij mij kan vertellen wat er is .. tevens heb ik nieuwe remschrijven dus die moeten even vervangen worden... moet ook de garage eens opruimen dus dat moet ook nog gebeuren..

als iemand nog een idee heeft wat het kan zijn.. ik hoor het graag hypocrite.gif

greats Robert
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.