Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dutsmuts bij de Gamma
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Schade
Alex9719
Afgelopen zaterdag even snel een kruiwagen terugbrengen naar de Gamma... 't Was druk op de parkeerplaats, maar ik had nog een goede plek bemachtigt..

Mijn vriendin bleef in de auto zitten.

Na het inleveren van de kruiwagen loop ik terug naar de auto en zie dat de auto naast mij net achteruit uitparkeert...

Ik stap in en m'n meisje zegt.. volgens mij "gooide" dat andere meisje de deur tegen de auto aan.. het schudde helemaal...
Maar dat andere meisje reageerde daar totaal niet op...

Dus.... puur op gevoel stap ik weer even uit en ja hoor....

De andere auto was al bijna weggereden, maar gelukkig kon ik ze nog net op tijd tegenhouden.
Toen zag ik dat ze een hond in de auto hadden, dus snapte ik al wat er gebeurt was.

Dat vrouwtje helemaal verrast wat "haar overkwam".....

Ik heb hun gegevens opgeschreven en zal deze week even langs de hersteller rijden. Ik heb afgesproken eerst een prijsopgave te vragen en dit vervolgens doorgeven aan hun. Als het niet "te duur" is, dan laten we het buiten de verzekering...
Ik heb net nog even goed gekeken, maar er is ook een stuk verf af... herspuiten dus....

Ik ben blij dat m'n meisje het zei, anders waren we gewoon naar huis gereden.... cry.gif
EARTHQUAKE
dat is weer een geluk bij een ongeluk
maar het is op zekers niet fijn

groeten corne
bastaard
QUOTE (Alex9719 @ Jun 9 2008, 21:07) *
Ik ben blij dat m'n meisje het zei, anders waren we gewoon naar huis gereden.... cry.gif

Aan de andere kant is het juist goed dat je net op dat moment kwam aanlopen, want voor zover ik uit je verhaal begrijp was je vriendin niet van plan om die bestuurster even aan te spreken.
Marea HLX
cheer.gif for your girl! De meeste mensen doen (helaas)echt of hun neus bloed bij dit soort dingen. Laat ze maar lekker dokken, moeten ze maar uitkijken...
NEO
QUOTE (bastaard @ Jun 9 2008, 21:39) *
Aan de andere kant is het juist goed dat je net op dat moment kwam aanlopen, want voor zover ik uit je verhaal begrijp was je vriendin niet van plan om die bestuurster even aan te spreken.

Mss ook wel zo verstandig, je weet immers tegenwoordig niet meer wat je kan verwachten als je iemand op zo'n gedrag aanspreekt.

Maar wel zwaar klote voor je. Dit zijn de dingen waar ik ook zó bang voor ben. Want mijn Bravo is namelijk ook mijn Daily Ride.
Laat ze maar de portemonnee open trekken, laat ze maar eens goed betalen dat ze goed ervan schrikken wat dat soort geintjes kost!

Succes met herstel
Alex9719
QUOTE (bastaard @ Jun 9 2008, 21:39) *

Ze was juist blijven zitten omdat ik er alweer aan kwam lopen, anders was ze wel uitgestapt cheer.gif
Helaas was ik zelf nét te laat om het te zien.

Wat mij juist zo tegenvalt is dat haar vriend gewoon in de auto bleef zitten....
Alex9719
Schade getaxeerd op €180,= Spuiten gelukkig niet nodig.
Vanavond contact gehad met de "dader", zij gaat nu zelf even kijken wat het verstandigst is, qua noclaim enzo.

Mij boeit het niet, maken is maken.... Ik ga haar uiterlijk vrijdag weer bellen en dan wil ik horen hoe zij het willen en anders vul ik een verzekeringsformulier in...

(ik wil 'm niet laten maken zonder dat ik al geld van hen heb gekregen, voor je het weet heb je zo'n gevecht....)
Almere
Das altijd echt balen. Ben jezelf zo zuinig op je auto , is er altijd wel een dwaas die zijn deur ,of ook een toppertje de boodschappenkar bij de supermarkt, in je spatbord of deur zet.
Heb zelf ook zo'n klein klote deukkie erin zitten. Geen dader te vinden natuurlijk.
Vanluyd
Best is natuurlijk altijd zo'n schadeclaim invullen, laten ondertekenen, maar pas gebruiken als de "schuldige" zegt dat ie er nix mee te maken heeft gehad

al meegemaakt met m'n eerste wagen

Vrouw rijdt op een parking om mijn achterbumper in, niet erg, maar wel lichte krassen.
zij zegt "oh, nee, ik betaal dat zo, zonder verzekering", ik krijg gsm-nummer en adres
natuurlijk schrijf ikzelf ook de nummerplaat op, maar geen verzekeringpapieren.

Ik bel op het nummer geen aansluiting, adres klopte niet, ik ben toen naar de politie gegaan,
PV opgesteld en de politie is moeten gaan vaststellen of er aan haar wagen ook schade was.
Gelukkig had ze dit nog niet hersteld, alles in orde gekomen

thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.