Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Weer schade
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Angelique
We kwamen vandaag thuis en toen viel me meteen iets op aan de auto. Er zat iets wit op. Ik vloog de auto van mijn vriend uit en wat ik al vreesde kwam uit. Iemand had tegen mijn auto aangereden en geen briefje of wat dan ook achter gelaten. De politie is erbij geweest en die vertelde dat ik beroep kan doen op het waarborgfonds. Grote kans dat zij het gaan vergoeden. Het is een flinke schade. Van de bumper is behoorlijk wat lak af, en de motorkap is ontzet.
Ik hoop echt dat dit vergoed wordt, anders wordt het voor mij een duur grapje. De velgen en de bumper had ik een paar weken geleden nog laten herstellen.
Morgen ga ik meteen naar een auto-schade bedrijf is om te horen wat precies de schade is.

De foto's:

bartmk3
Altijd zuur schade aan je auto en zeker als ze geen briefje achter laten. Erg aso!!! Succes met het afwikkelen van de schade....
vinkkie
hehe dan dat zijn geen grapjes meer nee succes er mee hopen dat hun het nog een beetje vergoeden
GeMiNi
Ik had hetzelfde vorige week, ik weet alleen niet of het een fietser, auto of wat dan ook is geweest. Mijn linker voorscherm zit een dikke deuk en wat rare plekken in. Het verhaal met het waarborgfonds is dat je sowieso eigen risico van € 250, - hebt, en dan moet je waarschijnlijk minimaal een jaar wachten op je geld, als je het uberhaupt al krijgt
Angelique
QUOTE (GeMiNi @ Jun 9 2008, 11:21) *
Ik had hetzelfde vorige week, ik weet alleen niet of het een fietser, auto of wat dan ook is geweest. Mijn linker voorscherm zit een dikke deuk en wat rare plekken in. Het verhaal met het waarborgfonds is dat je sowieso eigen risico van € 250, - hebt, en dan moet je waarschijnlijk minimaal een jaar wachten op je geld, als je het uberhaupt al krijgt

Heel vervelend dit soort zaken.
Wat veel mensen niet weten is dat je ook je eigen risico van €250,- terug krijgt. Zoals de agent gister ook zei; het is toch geen risico om je auto te parkeren?
Veel mensen weten dit niet en zijn blij als ze al geld terug hebben gekregen, dat ze daar niet meer aan denken.
Markie
Aaah frown.gif hoe kansloos kun je zijn om het in je botte kop te halen om geen briefje achter te laten frown.gif Succel met de schade!
vinbrava
Heel triest als geen briefje achter laten, ik hoop dat je veel geduld hebt, met het waarborgfons kan zeker een jaar gaan duren. En er gaat heel veel tijd in zitten, vooral veel bellen en brieven schrijven.

Succes verder ermee, je kan gelukkig nog rijden. Ik had ook zoiets gehad met mijn vorige auto, en toen was mijn wiel ontzet en kon niet rijden. Dus ook nog sleep kosten erbij gehad.

Groet Vincent
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.