markwilts
Apr 8 2004, 11:13
hoi ik ben nieuw hier en ik ben bezig om een fiat bravo 1.6 16v te kopen.
de auto is helemaal abarth gespoilerd alleen de eigenaar, hij heeft hem nog maar 4 maand, weet niet of het een abarth is... :?:
kun je dit op één of andere manier zien?
de koop is niet afhankelijk van of het een echte abarth is of zo alleen was er wel benieuwd naar :roll:
ten slotte wou ik even vragen of de auto hier bekend was.
dit omdat op de kentekenplaten een klein ééntje staat wat dus kan betekenen dat de auto een (lichte) schade heeft gehad.
ook dit heeft nog niet zo heel veel effect op het doorgaan van de koop. de eigenaar zegt namelijk dat dat ook al voor dat hij hem kocht er op zat.
het kenteken is pt-ld-96. en de auto staat op marktplaats.
alvast bedankt voor de reacties.
gr mark
Padlarf
Apr 8 2004, 11:58
http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=auto...3DBravo%25201.6
Is het deze? Is iig een mooie
Naar mijn weten is er van de Barvo geen "officiele" Abarth versie gemaakt
De sport versie van de Bravo is de HGT.
1.6 16V heeft ong 103 PK, nog steeds erg pittig hoor. et spoiler pakket is iig erg mooi.
markwilts
Apr 8 2004, 12:23
ja dat is hem wel ja.
heb hem al bekeken en ziet er ook heel netjes uit
zit alleen nog even met dat kenteken.
maar volgens mij heb je gelijk dat er geen abarth uitvoering van is gemaakt word ook nergens aangegeven...
stifler_gt
Apr 8 2004, 12:24
QUOTE (Padlarf)
http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=auto...3DBravo%25201.6
Is het deze? Is iig een mooie :D
Naar mijn weten is er van de Barvo geen "officiele" Abarth versie gemaakt
De sport versie van de Bravo is de HGT.
1.6 16V heeft ong 103 PK, nog steeds erg pittig hoor. et spoiler pakket is iig erg mooi. :)
Volgens mij is de officiële abarth versie alleen met 1.4 12v motor te koop geweest. Verder kan je natuurlijk op verzoek je 1.6 vanaf de fabriek abarth laten uitvoeren.
Dat 1 tje op je nummerbord kan ook betekenen dat je platen een keer gejat zijn. (ik heb nieuwe platen gehad na een aanrijding en daar staat geen 1tje op).
Padlarf
Apr 8 2004, 12:30
nummerbord met een cijfertje erboven wil alleen zeggen dat de plaat verloren is gegaan en is vervangen. Kan dus zijn door schade maar ook door bijv. diefstal....
The Master
Apr 8 2004, 12:31
QUOTE (markwilts)
op de kentekenplaten een klein ééntje staat wat dus kan betekenen dat de auto een (lichte) schade heeft gehad
Nou neej!!! Want als er een ééntje staat, dat zegt alleen dat er ooit een nummerplaats is kwijtgeraakt (gejat ofzo) of eraf gevallen.
Over de Abarth;
In 1995-2002 had je altijd de volgende modellen
1.2, 1.6 en al die shit, en HGT. De HGT is zeg maar de sportiefste versie. (je bent sneller dan de golf GTItjes). Op een HGT kon je t zogenaamde ABARTH pakket kopen (kan op 1.6 en 1.8 geloof ik ook). Dit abarth pakket bestaat dus alleen uit spoilers.
Nu in 2004 is t zo, dat je een Fiat Stilo Abarth kan kopen. De naam HGT is dus veranderd in ABARTH.
Correct me if i'm wrong... (maar weet t wel redelijk zeker

)
markwilts
Apr 8 2004, 12:32
ja dat had ik ook al gehoord ja.
en als de auto zo,n schade heeft gehad dat ie total loss is verklaard zou er toch wel een nieuw kenteken bij zijn gekomen.
de auto is hier dus niet bekend bij het forum?
The Master
Apr 8 2004, 12:37
Neej, niet bekend. Maar het is iig geen HGT! Sterker nog, het is GEEN snelle versie... Dit kan je zien aan de niet-meegespoten spiegels...
Over de nummerplaten... Ik ken een toyota supra met een 2tje erop, de eigenaar vertelde me dat die er aan de voorkant er 2x was afgevallen omdat hij niet goed bevestigd was (en de druk erop... 600 PK, tsja, als iets dan niet goed zit, dan valt t er wel af zodra je t gas intrapt :wink: )
1 tip; ga NIET op t uiterlijk af, maar meer op de staat van de auto... Hoe die van hem eruit zit, kan je altijd zelf nog maken!!!
markwilts
Apr 8 2004, 12:49
nou dat viel mij inderdaad ook al op ja dat dat er niet opzat.
maar wat is daarmee het verschil dan?
want het is een 1600 en is daarin nog een snellere versie dan?
maar over die nummerplaten heb je wel gelijk ja. dat kan gewoon pech zijn.
Padlarf
Apr 8 2004, 13:03
volgens mij zijn alle 1.6 16V's even snel hoor.
Denk niet dat meegespoten spiegels zoveel uitmaken op de airodynamica...
markwilts
Apr 8 2004, 13:05
haha nee inderdaad dat lijkt mij ook niet nee.
maar kon zijn dat je aan de manier hoe de auto eruit ziet kon zien wat voor uitvoering het was ja.
was mogelijk
The Master
Apr 8 2004, 13:51
QUOTE (markwilts)
want het is een 1600 en is daarin nog een snellere versie dan?
Je kan m natuurlijk zelf sneller maken!!! :wink: Dat kan die wel gedaan hebben. Denk aan openlucht filter, ander uitlaat systeem, chip (basic dingen)
markwilts
Apr 8 2004, 15:41
ja das wel logisch ja.
maar omdat je dat zei met die meegespoten spiegels...
maar goed ik denk dat de koop wel doorgaat, komt er een nieuwe bravorijder bij..
wil er wel wat speciaals van maken dus laat hem nog wel een keer weer zien hier op forum... :twisted:
The Master
Apr 8 2004, 16:28
QUOTE (markwilts)
maar omdat je dat zei met die meegespoten spiegels...

Nou het is nu eenmaal zo; hoe goedkoper (bij nieuwprijs) de bravo, hoe minder extra's. bij de 1.4 SX die heeft dus ook de bumpers niet in car. kleur.
Maar, vraag wat voor motor erin zit. Want kijk maar eens bij Vragen en Problemen hoeveel problemen dat er met de 1.4 zijn... Kan je beter een ander type nemen
pieter88
Apr 8 2004, 17:39
ben het volledig eens met the Master.
De 16 16V heeft altijd standaard spiegels in koetswerkkleur dus:
- is het een 1.4 of 1.2
- heeft hij een wreed accident gehad waarbij beide spiegels kapot waren
(is zeer onwaarschijnlijk volgens mij)
- of heeft hij misschien een motor update gedaan.
The Master
Apr 8 2004, 18:32
QUOTE (pieter88)
- is het een 1.4 of 1.2
- of heeft hij misschien een motor update gedaan. :lol:
Motorupdate; had er dan gelijk een 1.8 (met gemak) of 2.0 20v (kan net denk ik) 2.0 20v Turbo (ZEER lastig) ingedaan
Denk dat t een 1.4 of 1.2 is ja...
TD100 SX (Abarth) de mijne dus heeft standaard ook ongespoten spiegels
B.
The Master
Apr 8 2004, 19:18
K wil niet lullig doen.... Maar zelf heb ik altijd zoiets van; een advertentie moet 100% kloppen...
Een Hele Vette Mooie ( :arrow: overdone...)
Albarht :?
FIAT BRAVO ALBARHT (weer een x...)
LEUKE VELGEN (tsja, da's een mening (zijn wel kick) maar zet er ook een maat bij, en merk... 15" .... velgen, met banden 195/45/15...
EN mooi
gespoolilerd
Ik zeg niet dat je m niet moet kopen! Zeker niet, een Bravo zijn ZEEEER kicke bakken... Maar, kijk wel goed uit met wat je koopt...
(plus, je zocht op 1.6 (benzine) en hierbij staat ook niet wat voor motorblok dat die heeft... Dus ja... :roll: Kan ook een 0.75 uit een cinq inzitten

)
markwilts
Apr 8 2004, 20:11
De auto hebben we gezien gisteravond en de auto ziet er goed en netjes uit... :wink:
Het is een 1.6 16v op benzine...
Maar goed hij zal morgen wel weer op het forum komen want ik heb der niet zoveel verstand van
groetjes...
Dutch Dimension
Apr 8 2004, 22:10
Wat voor bekleding zit erin??
Pipo de clown bekleding ?
anders is het waarschijnlijk een GT uit voering een Gt uitvoering.
En een 2.0 turbo past ook in een 1.2 of 1.4 hoor de motorkap is even lang :wink:
The Master
Apr 8 2004, 22:14
QUOTE (Remco Mathijssen)
En een 2.0 turbo past ook in een 1.2 of 1.4 hoor de motorkap is even lang :wink:
Maar de assen zijn NIET breder :wink: En alle ruimte hebbie hard nodig :wink:
QUOTE (Remco Mathijssen)
Hey... nou zeg... :?
markwilts
Apr 9 2004, 10:06
nou jongens ik heb hem bekeken en het was toch echt een 1.6.
ook op kenteken... :roll:
dus maar hoe zit het dan met zo'n auto?
als er geen meegespoten spiegels op zitten kan het nooit een 1.6 van fabriek af zijn?
niet dat die spiegels mij zoveel kunnen schelen want er komen toch m3 spiegels op
markwilts
Apr 9 2004, 10:25
en hoe zit het trouwens met lexuslichten???
zijn die nou wel of niet te krijgen. want wil ze er heeeeeel graag in hebben dan...
madbull
Apr 9 2004, 11:22
QUOTE (Slider)
QUOTE (Remco Mathijssen)
Hey... nou zeg... :?

Pff, het zijn nog zo'n mooie theedoeken in de 1.4 12v
markwilts
Apr 9 2004, 11:24
zit hele nette bekleding in deze... niet opvallend.
dus vast niet pipolook haha
markwilts
Apr 9 2004, 12:06
ok nou had ff een paar antwoorden over het hoofd gezien maar het klopt dus wel met die spiegels. dan vandt ik het des te vreemder dat deze er op zitten.
maar het is voor de rest wel één van de duurste uitvoeringen :?:
The Master
Apr 9 2004, 13:32
http://autogids.autotrader.nl/carbaseresul...fd8e95bee9d4f46
Kijk daar eens, alle specs van je auto (toekomstige :wink: ) Er staan 2 1.6's... de 1 is H5 (handbak) de ander A4 (automaat)
Voor de modellen vanaf 98:
http://autogids.autotrader.nl/carbaseresul...fd8e95bee9d4f46
markwilts
Apr 9 2004, 16:42
ok dank je wel...
maar ben nou helemaal in de war :? haha
er zit namelijk alles op wat er staat en zelfs nog meer...
alleen geen meegespoten spiegels haha :?:
nou goed ik laat het weten als ik hem heb.
Triple B
Apr 9 2004, 21:52
suc-6 met je aankoop als het door gaat
mzzl Yellow Scorpion
markwilts
Apr 10 2004, 09:10
ja dank je wel.
Monstra16v
Apr 10 2004, 10:39
de orginele abarth was naar mijn weten alleen de 1.4 12v je kan die zien aan de matten de pook is rood met zwart en het stuur is roodleer met zwart.
orgineel zit er dan een spoiler pakket op van abarth .
en abarth speedline velgen en een orginele achterdemper met een crome stukje erop..
markwilts
Apr 10 2004, 10:45
nee dat zit er inderdaad niet op nee en het is ook een 1.6 16v dus dat ken dan sowieso al niet... :cry: haha
nou ja is jammer maar dat geeft niet zoals ik al zei...
waar is dat italfest trouwens?
Monstra16v
Apr 10 2004, 11:46
vlakbij brugge volgens mij
maar zowiezo ziet die bravo er top uit hoor ff laten chekken bij iemand die er verstand van heeft en kopen..
markwilts
Apr 10 2004, 16:34
eh ja ik ga er even bij het bedrijf langs waar ik gewerkt heb...
ben namelijk automonteur
maar daar laat ik hem nog even nakijken.
maar voor dat geld kun je natuurlijk ook niet zoveel zeggen...
kijk wel even of ik dan die kant op ga...
RARARA
Apr 10 2004, 18:20
QUOTE (Monstra16v)
de orginele abarth was naar mijn weten alleen de 1.4 12v je kan die zien aan de matten de pook is rood met zwart en het stuur is roodleer met zwart.
orgineel zit er dan een spoiler pakket op van abarth .
en abarth speedline velgen en een orginele achterdemper met een crome stukje erop..
Dan heb je iig al 2 originele Abarth stukken, Monstra

:wink:
(nou ja 1 en 4 velgen: 5 dus !!!)
abarth-rieger
Apr 25 2004, 08:44
het is niet waar dat de spiegels altijd i kleur gespoten zijn ik heb ee 1.6 sx abarth uitgevoerd en de spiegels zijn gewoon zwart bij de gt zijn ze wel standaard in kleur. de 1,6 sx abarth sttaat trouwens te koop iemand interesse???
markwilts
Apr 25 2004, 21:40
kan slotje op...
heb auto al gekocht... haha
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.