Help - Search - Members - Calendar
Full Version: FF iedereen voor zijn
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
tamael^
Goed,

Ik ben bijna bij de 2000 posts. dit is echt niet om trots op te zijn dus felicitaties zijn niet nodig.

wat wel kan is eens met zn allen langskomen een biertje pakken. wieweet krijg ik er spijt van maar lijkt mij is leuk om is een groepje uit oost nederland bij elkaar te krijgen. zodat er is wat meer een idee ontstaat van centrale punten en sleutelplaatsen voor forumleden.

ik heb echt geen idee of er genoeg leden zijn in een rijdbare afstand rond almelo. (anders is heftig flyeren omdat er echt veel rijden hier.)

tamael
Bravo JTD 105 GT
Vet plan.....
Ik zelf zal er alleen niet zijn frown.gif.....
Vanaf antwerpen belgie is het wel heel erg ver wink.gif

Verder een super iedee.....
thumbsup.gif
FMC DOORDEWEEKS
haha het oosten is een beetje ver vanuit dordt maar anders hadden we misschien wel even langs gekomen haha.

Dan toch maar gefeliciteerd he.
tamael^
QUOTE (FMC DOORDEWEEKS @ Jun 4 2008, 23:40) *
haha het oosten is een beetje ver vanuit dordt maar anders hadden we misschien wel even langs gekomen haha.

Dan toch maar gefeliciteerd he.

grijnz, had gewoon zin in klieren en het beetje bekijken wie er allemaal in het oosten zitten wou ik toch al.

tamael
Dutch Dimension
mhh Almelo

Nie echt bij de deur

Heb je appeltaart???
yummie.gif
Red Turtle
als je appeltaart hebt kom ik ook biggrin.gif
tamael^
QUOTE (Red Turtle @ Jun 5 2008, 21:26) *
als je appeltaart hebt kom ik ook biggrin.gif

dan regel ik appeltaart. over 3 weekjes ben ik helemaal vernuist dus dan maar inplannen.

tamael
2fast4you
zwolle is wel aardig oost of niet? puh2.gif
tamael^
QUOTE (2fast4you @ Jun 5 2008, 23:45) *
zwolle is wel aardig oost of niet? puh2.gif

zou je denken? :-P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.