Help - Search - Members - Calendar
Full Version: KM teller verlichting
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Kelvin104
Question:

Ik heb een lampie stuk bij mijn km teller. Het stukje 90-120 is niet verlicht. Het lampje wat hierachter zit zal het begeven hebben denk ik.

Hoe kom ik hier t snelste bij???
evill bravo
de 5 inbusschroefjes van je cockpit losschroeven en de kap eruit halen dan als het goed is zitten er nog wat schroefjes of inbusjes achter waar deze mee vast zit die ook los halen en dan voorzichtig de blokjes van de electronica los koppelen en dan kun je hem voorzichtig draaien en het lampje(met witte of rode fitting kwartslag draaien en eruit halen (het is een steeklampje dus fitting behouden!! En gewoon een nieuwe erin drukken en dan alles weer terug zetten. biggrin.gif
Pestventje
Probeer ook 's de search option, voor je het weet krijg je al een aantal topics erover.
Anyway, hier staat een uitgebreide omschrijving hoe je d'r bij kunt komen:
http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php?t=377
Bobi
heb dit ook wel eens gehad, heb toen eens vrij hard over een drempel gereden en hij werkte weer perfect! coool.gif

Bob
evill bravo
dat is voor mij niet bevordelijk dan kost het me ook nog eens een spoilerlip lol.gif lol.gif lol.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.