Help - Search - Members - Calendar
Full Version: echt een vettig boeltje
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Cobra
hallo mensen ik heb een vraagje ik zou graag men motor compleet poetsen maar hoe doe ikdat het best zonder schade aanterichten van produkten
groeten cobra :evil:
SNEEKY
hey,ik gebruik daarvoor motorreiniger van VALMA,is opspuiten,10 min laten staan en dan afspuiten,is alle vet af,maar let wel op dat je niet te veel op elektrische gedeeltes komt,dit is niet echt goed

groetjes,Sneeky :wink:
stifler_gt
Bepaalde wasstraten hebben dit ook in die wasboxen zitten.
Je kan daar dan gewoon de hogedrukspuit pakken en daar spuit je dan een ontvettend middel mee over je blok (wel je motor laten draaien). Hierna grondig afspoelen.
evill bravo
QUOTE (stifler_gt)
Bepaalde wasstraten hebben dit ook in die wasboxen zitten.
Je kan daar dan gewoon de hogedrukspuit pakken en daar spuit je dan een ontvettend middel mee over je blok (wel je motor laten draaien). Hierna grondig afspoelen.

zeer zeker anders heb je de kans dat ie af slaat en niet zo snel meer aan de praat gaat en de kans is er dat ie anders op 3 poten gaat lopen!! :?

of 4 als men een 5 cilinder heeft thanxx Master lol.gif
The Master
QUOTE (evill bravo)
en de kans is er dat ie anders op 3 poten gaat lopen!! :?

Of 4.... puh2.gif :wink: lol.gif

Maar je kan dus gewoon met water over je blok heen...? Dan ga ik dat ook een x doen, ben al een x met doekkies aan de gang geweest, maar ja, kan nooit goed genoeg biggrin.gif
stifler_gt
QUOTE (The Master)
QUOTE (evill bravo)
en de kans is er dat ie anders op 3 poten gaat lopen!! :?

Of 4.... puh2.gif :wink: lol.gif

Maar je kan dus gewoon met water over je blok heen...? Dan ga ik dat ook een x doen, ben al een x met doekkies aan de gang geweest, maar ja, kan nooit goed genoeg biggrin.gif

Ja dat kan, maar pas wel op met bedrading en andere elektronica (er is een tijd geweest dat je stil stond nadat je met je fiat door een plas was gereden), dit kan tegenwoordig wel wat hebben maar pas toch maar op.
The Master
Zoals bovenin zit de FUSE... Ga daar niet ff vrolijk wat water in gieten smile.gif

Maar bedankt, zal zeker ff een x wat gaan schoonmaken dan biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.