Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Haperende auto & valt uit in stilstand
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Snyper
halloo ik heb een raar probleem met mijn bravotje

helemaal aan de linkerkant gaat er een lampje branden ROOD lijkt op een waterpistool
zodra dat lampje brand begint mijn auto te haperen op moment dat ik stil sta valt mijn auto uit
ik heb zoeen flesje in mijn tenk gedaan om te reinigen maar helpt volgens mij voor geen ene meter
mijn kop heb ik pas gereviceerd er kwam uit dat mijn kop geen scheuren had nettjes is gevlakt
die man zei ook dat de geene voor mij een nieuwe nokkenas heeft geplaatst.
ik ben naar de garage geweest om uit te laten lezen maar de garage kwam niet in mijn computer
ik ben ook naar de dealer geweest die komt ook niet in mijn computer..
kan iemand mij misshien zeggen wat er aan de had is want ik word er gek van
laat mijn bravotje ook voor de deur staan want als ik met deze probleem ga rijden dan zuipt
die auto te veel benzine dan voor heen

HEEEEELLLLLPPPP!!!!!
Psycho
kapotte injectoren???
tamael^
QUOTE (Snyper @ May 31 2008, 19:14) *
halloo ik heb een raar probleem met mijn bravotje

helemaal aan de linkerkant gaat er een lampje branden ROOD lijkt op een waterpistool
zodra dat lampje brand begint mijn auto te haperen op moment dat ik stil sta valt mijn auto uit
ik heb zoeen flesje in mijn tenk gedaan om te reinigen maar helpt volgens mij voor geen ene meter
mijn kop heb ik pas gereviceerd er kwam uit dat mijn kop geen scheuren had nettjes is gevlakt
die man zei ook dat de geene voor mij een nieuwe nokkenas heeft geplaatst.
ik ben naar de garage geweest om uit te laten lezen maar de garage kwam niet in mijn computer
ik ben ook naar de dealer geweest die komt ook niet in mijn computer..
kan iemand mij misshien zeggen wat er aan de had is want ik word er gek van
laat mijn bravotje ook voor de deur staan want als ik met deze probleem ga rijden dan zuipt
die auto te veel benzine dan voor heen

HEEEEELLLLLPPPP!!!!!

sjemeg wat een manier van schrijven.

wat ik hier lees is jouwn bravo een 1.4 12V. de kop is kapot geweest en eerder de nokkenas vervangen?

zo ja mag ik je feliciteren en moet je iig sparen voor een volledige motor revisie. als je namelijk niet weet of de oliepomp en krukas lagers zijn vervangen is het rijdens als rusische roulette. je weet niet wat er komen gaat.

nokkenas inspecteren en kijken of er slepers ingesleten zijn is noodzakelijk. verder compressie meting en controle of alle bougie kabels wel heel zijn. als alles goed is dan is 4 gassen meting doen bij goed warme motor om zo de lambda sonde uit te sluiten.

tamael
Roberto
Als ik me best doe kan ik nog niet eens zo schrijven nopompom.gif
Snyper
nou het was die caberateur die kapot was alle problemen zijn verholpen

dit grapje heeft me wel 35 euro gekost

biggrin.gif:D
tamael^
QUOTE (Snyper @ Jun 2 2008, 17:56) *
nou het was die caberateur die kapot was alle problemen zijn verholpen

dit grapje heeft me wel 35 euro gekost

biggrin.gif:D

lucky basterd.

dit is erg ongewone oplossing. de 1.4 heeft bij een defect gasklephuis meestal (lees bijna altijd) als klacht afslaan als je gas wil geven.

gefeliciteerd, hoop dat je echt nog tijden mag genieten van je auto.

als je netjes je onderhoud doet en tijdig dingen zoals differentieel en nokkenas laat aanpakken ga je echt dure reparaties uit de weg.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.