Help - Search - Members - Calendar
Full Version: vraag over airco
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Green Fantasy
hallo mensen hier,

bij een openlucht filter is het zo dat je airco slechter gaat werken???? ( ik heb mijn kelk op het ouden filterhuis leggen)

als je jullie nog andere mogelijk heden hebben??? reageer maar!!!

gr youri
jwlos
please naar luchtfilter gaan want nu zijn het al drie topics.

als je een antwoord wil geven moet je post reply doen en niet new topic

greets jwlos
Bobi
volgens mij gaat dit over een airco

hij kan wel verder gaan in het topic luchtfilters, maar dan word hij misschien "beschuldigd" van Offtopic lullen

DUS:

wie weet of een openluchtfilter invloed heeft op de airco?
(ik niet iig)
jwlos
gaat toch erover of luchtfilter invloed heeft op airco of ben ik nou gek geworden.

maar laat maar als het maar niet te lang wordt en toch uiteindelijk op het zelfde uitdraait.
Green Fantasy
het is een vraag over airco niet over luchtfilters. mijn vraag is alleen of je airco slechter werkt bij een openluchtfilter???? dat heb ik iemand me laten vertellen
Bobi
@JWlos

kijk even naar dit topic, en dan de reactie van padlarf

http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php...t=1068&start=15

als je geen zin hebt om te kijken, hier komt het op neer:

Iemand begint een topic over een K&N luchtfilter

BPM sprak over een ander merk luchtfilter dan K&N

toen kwam een MODERATOR van het betreffende topic, en vroeg of er in het vervolg een NIEUW topic zou kunnen worden gemaakt...

dus wat zal het zijn?

Bob
jwlos
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

sorry maar ik zie het als luchtfilter maar nooit te oud om te leren
neonlight
op het gevaar af dat ik een hele hoop boze leden over me heen krijg wil ik jouw vraag toch beantwoorden.
de airco heeft een compressor,die koudemiddel samenperst naar de condensor,deze condenseert het koudemiddel tot vloeistof,wat weer in de verdamper in je auto word "ingespoten".
dit alles staat geheel los van welk deel van je auto,of het moet al zijn dat de luchtstroom over je condensor,welke zich bevind voor je radiateur,geblokkeerd is.
en een luchtfilter van welk merk of type ook zal hier geen enkele invloed op uitoeffenen. biggrin.gif
sin
klopt perfect

ik heb een open kelk en airco

nooit problemen mee gehad :wink:
SNEEKY
kan ook niet luchtfilter van motor is helemaal iets anders als de pollenfilter van de airco,kan er niets aan verslechten
:wink:
jwlos
dan hoef ik er me ook geen zorgen over te meken want heb net de afspraak gemaakt om de 23e een k&n erin te zetten.
SNEEKY
:wink:
Green Fantasy
jongens bedankt he. ik had het me ook alleen maar laten vertellen.
gr youri

ps ik ben net sinds 1 week lid hiero, dus ben het nog aan het verkennen hier , en er zou wel is een x wat verkeerd gaan frown.gif
jwlos
aldoende leert men kijk maar naar mij bovenin.

veel ppostplezier
Green Fantasy
jongens dit is ook opgelost.

een slotje lijkt me op zijn plaats

gr youri

GELE KANARIE
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.