QUOTE (evill bravo)
je krijgt alleen vergoet als je ter plekke de politie erbij haald en de eerste bent die het is overkomen ik spreek namelijk uit ervaring!!
Heb je zeker een punt. Da's ook t probleem dat je geen foto's van t 'ongeluk' heb zeg maar... Of dat er iemand ter plekke was (getuige). sowieso kunnen (de buren ofzo) wel aantonen dat het geluid zeker op die dag is ontstaan.
Maar tis altijd het proberen waard... :wink:
En jongens, ja, dit leer ik o.a. op SCHOOL :shock:
Onder t motto; zoveel mogelijk geld proberen van te ander te krijgen, zonder dat ze wat van jou kunnen pakken
Ook heb ik geleerd dat ik na de garantie periode echt niet ga betalen voor sommige dingen!
Stel, (ff voorbeeld) ik koop bij de dealer een nieuw HGT blok. € 5500 EX montage. 1 jaar garantie of tot 50.000km. Ik vrolijk een jaar gereden, en nog een paar maaden (1 jaar en 3 maande ofzo). Heb er 12.000 km mee gereden, en ineens daait heel die bak gewoon in elkaar... Nu kan (IEDEREEN) via het rechtelijk pad gewoon OF je geld terug krijgen OF vervanging.
De regel hiervoor is: een product moet goed blijven functioneren zolang jij dat verwacht (redelijkerwijs). Voor 5500 verwacht ik wel dat een blok zeker een 2 jaar mee moet gaan. Als ik een HGT blok voor 1000 had gekocht... ja... dan kan je t weten, dat t niet echt goed meer is... :?
Hot-item; een mobiele telefoon waar je tegenwoordig algauw een € 500 voor betaald moet echt wel langer dan 1 jaar mee gaan hoor...
Maar, beetje ontopic weer