Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bestuurdersstoel Marea Weekend blauw
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
M. Rosema
Dag allen,

Twee vraagjes; het wordt nu echt tijd mijn stoel te vervangen. Ik probeer hem recht te houden door de achterbank neer te klappen...... Ik heb ook al een poging gedaan hem eruit te krijgen en dat lukte niet. Dus vraag 1; hoe verwijder je de bestuurderstsoel. En vraag 2; hahaha;) ik ben op zoek naar een andere/ nieuwe, wie heeft er nog 1 of weet er 1 te koop!

Dank voor de reacties,

Marco
tamael^
QUOTE (M. Rosema @ May 20 2008, 10:11) *
Dag allen,

Twee vraagjes; het wordt nu echt tijd mijn stoel te vervangen. Ik probeer hem recht te houden door de achterbank neer te klappen...... Ik heb ook al een poging gedaan hem eruit te krijgen en dat lukte niet. Dus vraag 1; hoe verwijder je de bestuurderstsoel. En vraag 2; hahaha;) ik ben op zoek naar een andere/ nieuwe, wie heeft er nog 1 of weet er 1 te koop!

Dank voor de reacties,

Marco

je kan geuzendam in almelo vragen. die heeft er wieweet nog eentje.

fijt is wel dat de stoelen van de fiats best nog wel eens knappen en dus ook schaars is.

tamael
M. Rosema
Hoi,

Heb al bericht van Geuzendam maar die vragen 125 euro voor een stoelframe....... Mocht ik echt niet anders kunnen krijgen dan oke maar wacht nog even af. Dank voor je reactie!

Marco
BravoUser
.
Mean Green
Via onderdelenzoeker.nl kwam ik laatst terecht bij Maresia in Kaatsheuvel. Daar voor € 100 een complete stoel gekocht en zelf de bekleding overgezet (zie how-to's)

Gr,
Frank
tamael^
QUOTE (Mean Green @ May 20 2008, 12:01) *
Via onderdelenzoeker.nl kwam ik laatst terecht bij Maresia in Kaatsheuvel. Daar voor € 100 een complete stoel gekocht en zelf de bekleding overgezet (zie how-to's)

Gr,
Frank

ik weet dat die stoelen moeilij zijn te krijgen. dacht dat geuzendam ondertussen nieuwe frames kon verkopen. vandaar de prijs.

tamael
Danny
ik weet niet of de bravo stoelen en bank passen in een marea? denk het wel toch? alleen kun je de voorstoelen dan wel klappen. Das wel apart in een marea. lol
Ik verkoop die van mij voor 175...
gr Danny
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.