Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BRAVO SOLD
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
Pages: 1, 2
Dutch Dimension
Nou na een hoop jaren hier rond te hebben gezworven (ben hier al sinds 2003) is het langzaamaan tijd geworden voor mij om afscheid te nemen.

Jullie weten het al langer dat de Bravo te koop staat ,en er is een serieuze kandidaatkoper. (over een paar maandjes zou ie hem willen kopen)

Heb de afgelopen jaren vele mensen zien komen en gaan ,heb ook het forum vanaf het begin zien groeien naar wat het nu is.

Heeft me ook veel tijd gekost om deze beslissing te nemen ,maar denk zelf dat het de beste is
Heb met de Bravo meer bereikt dan ik ooit had kunnen dromen.

Ook ben aan het rondkijken voor een koophuisje en de Bravo past helaas daarbij niet meer in het kostenplaatje (omdat ik nu 2 wagens heb ivm werk)
De auto die terug gaat komen zal bijna zeker een Skoda Fabia 1.4 worden (goedkoop en lekker zuining)
Mocht het allemaal financieel wat makkelijker gaan dan ik nu voorzie ,dan komt er zeker een projectwagen terug (de Marea weekend staat op het verlanglijstje)

Zodra de auto daadwerkelijk verkocht is zal ik mijn taken in het bestuur/eventcommissie/moderator neerleggen.

Voor nu hartelijk dank voor de super gave jaren ,en de super reacties op de Bravo thumbsup.gif worshippy.gif

p.s als ie weg is laat ik het natuurlijk wel ff weten wink.gif
reddevil
Jongen,
Het waren fantastische jaren met je.
Bedankt voor de vele tips, hulp, je inzet voor de club, je taak bij het bestuur en vooral je gezelligheid.

We zijn je dankbaar!
Dutch Lady
hey rem
bedankt voor die leuke maanden
het was echt reuze gezellig met je en met de rest ook natuurlijk cheer.gif
en veel succes met je nieuw huis en miss een nieuwe project
miss spreek ik je wel een keer

groetjes Shirley
FMC WEEKEND
he maatje het is indd wel vroeg maar ja je kan er niet vroeg genoeg bij wezen haha

bedankt alvast voor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alle dingen die je soms in korte tijd voor elkaar gekregen heb
bedankt voor de tijd die je in het forum hebt gestoken
bedankt voor het vervuilen van je eigen topic hahahahahahaha
bedankt voor de leuke tijd
bedankt voor de vele malen dat je iedereen weer geholpen of opweg hebt geholpen met je adviezen

ik stop maar weer

tot snel maatje hij is nog niet weg duurt nog effe

alles komt goed maar 1 ding ik ga niet de skodarijder volgen

oja je zoekt een huis de mijne staat te koop ahahahahahahahaha (geintje)
Simo xD 2.0
heey DD,

jammer dat je weg gaat.
maar ja aan alles komt een einde.
ik vindt wel dat we met zijn allen nog wel ff een afscheid's meeting moeten maken.
dan kun je in elk geval je oude bumper nog 1 keer goed bekijken puh2.gif

ik hoor ut nog wel.
GR. Simo
Red Turtle
eej kerel

hoop voor je dat die gene die hem wil kopen dat ook echt doet, en dat je snel je eigen huisje hebt smile.gif

iig bedankt voor alles, vooral de leuke tijden, maja dit word voor hoop geen gehele afscheit wink.gif
FMC DOORDEWEEKS
Rem we gaan je missen.

Maar we blijven elkaar wel zien he.

We gaan denk ik wel een hoop minder spam hebben haha.

Bedankt voor alles he.

En oja SKODA (wat bezielt je denk is na)
yeyo
DD ik wens je het beste en dat je bravo in goede handen terecht komt zodat we ernog van kunnen genieten
en tot snel met je nieuwe project thumbsup.gif thumbsup.gif
My Bravo-ride
ja, dat hoort nu jammergenoeg ook bij de "tuning", ooit moet het wel ergens stoppen. en lijken me geen makkelijke tijden !

ik ben misschien nog niet lang op forum, ik denk ongeveer een jaar, en als ik vragen of opmerkingen had had jij altijd wel iets te vertellen.

het is dan ook een hele bravo-kennis dat wegvalt thumbsup.gif

succes in je verder leventje en tot nog eens waarschijnlijk worshippy.gif

grts fabio
Ferry
't is jammer om je te zien gaan, maar ik denk dat voor ieder er wel een punt komt dat iemand afzwaait ...
en dan kan 't altijd maar 't beste op deze manier zijn toch? smile.gif
Veel succes alvast met je huisje, maar zal je vast nog wel es zien/spreken/etc smile.gif
Triforce
DD jammer joh dat je vertrekt, ik heb je wagen altijd bewondert echt waar ik was echt dol op jou project smile.gif ik volgde hem vaak

Maar hopelijk komt dat nieuwe project snel (marea weekend of marea puh2.gif).

En heel veel suc6 met het huisje.

Grtz Tri
lykel sok
jammer dat je weggaat maar et is natuurlijk niet anders. Alvast suc6 met je huisje enz.

groeten van lykel
Ruudje
Heey Remco!

Jammer dat je weg gaat, MAAR idd aan alles komt een einde en je gaat idd al lang mee wink.gif
Veel succes met de verkoop van je wagen en de aankoop van een nieuwe thumbsup.gif wat het ook word dat zal helemaal goed komen!

Spreek je! Laters
RARARA
Deze foto zegt het allemaal:

Jij en je Bravo zijn een synoniem voor deze club en eigenlijk onafscheidelijk ! nopompom.gif

Maar realiteit en evolutie gooien dat soms helaas door de war...

Dit tijdperk zal helaas ws idd binnenkort stoppen en hoop dat er net zo'n enthousiaste en beetje gekke vervanger voor je komt !!
want deze club heeft zijn bestaan zeker verdient in de afgelopen jaren en zal ook zeker moeten blijven bestaan !!

Maar zo snel ben je niet van me af wink.gif
We gaan gewoon door m8 thumbsup.gif hypocrite.gif

Voorlopig hebben we het nog niet over het einde, maar genieten we van nu en van je Bravo !!

cheers king2.gif
Turbootje
tsja kleine mensen worden groot he wink.gif... good luck man eigen stekkei is zeker wel lekker biggrin.gif

het ga je goed man !!!
Bravo JTD 105 GT
Hey Rem,

Jammer man dat je weggaat.... Sinds ik me bravo heb was jij de eerste die me een erover wist te vertellen. Thanx voor alle hulp man.... !!!

Suc6 met de verkoop en koop van je huis natuurlijk.
SynPower
Hey Remco,

Veel succes/plezier/geluk met je nieuwe huis biggrin.gif
Zal vast moeilijk zijn om afscheid te nemen van een auto waar je zoveel aan hebt gewerkt.
Maar ja, aan de andere kant is het ook wel mooi om weer aan iets nieuws te beginnen als je eenmaal een beetje gesettled bent. Ik heb er geen bal verstand van, maar kan me ook wel indenken dat je op een gegeven moment klaar bent met je auto als je op zo'n hoog niveau aan het tunen bent.
Misschien dat dat de keuze dan ook iets makkelijker maakt, geen idee.

Adios !

Louis
Mevr Brooklyn
Heee Rem,

Ik kan je 1 ding vertellen en dat is dat settelen ook erg goed bevalt!!!!! Maar je ziet het bij Rick, misschien gaat het wat langzamer maar knutselen kan nog steeds!!!!

en dan nog iets: 'duitse auto's rijden best lekker!!! HAHAHAHAHAHA'

We blijven je hopelijk nog wel spreken toch?? nosmile.gif

Ciao Evelien
Barracuda
He Remco, jammer dat je weggaat, heb altijd veel bewondering voor jou en je auto gehad.

Wat velen al zeggen, jij en je Bravo zijn nu eenmaal onlosmakelijk met de club verbonden.

Wens je veel succes met jou huisje, en ik hoop dat diegene die jou Bravo overneemt, er net zo goed voor zal zijn als jij was.

C U Around !!!

Grtz, Mark
NEO
Hey Remco!

Nou jongen, ik ga natuurlijk geen afscheid nemen.

Toen ik net bij deze club kwam, was jou Bravo één van de weinigste die ik bewonderde.
Ik heb eerlijk waar altijd tegen je op gekeken, met wat jij kon met je creatieveteit.
Met plezier volgde ik je gehele project
Mede ook door jou, door je creaties, ben ik ook zelf gaan hobbyen aan mijn Bravootje.
Zo zie je maar hoe m'n Bravootje nu geworden is
En nog steeds, kun je aan mijn Bravo zien wat jou iedeeën opgebracht heeft. wink.gif

We hebben na alle jaren toch een hoop meegemaakt zo met z'n allen
Heel zonde dat de Bravo na zo'n lange tijd eruit gaat. Maar helaas, ooit komt die dag voor iedereen nou eenmaal.
Maar daarnaast ben je ook één van de langste deze groep hypocrite.gif
Ik hoop dat je hier niet weg zult blijven ook al zul je straks je Bravo niet meer in bezit zijn, en dat je nog eens wat van je laat horen zo nu en dan.

Dan wens ik je heel veel succes straks met de volgende stap, een aankoop van een eigen huis.
En hoop over enkele jaren dat je terug komt met een waanzinnige Project biggrin.gif

En uiteraard houden wij contact!!!

We spreken elkaar vriend

Groeten
Sebas
Angie
Heeeeyyy broertje

Was dat nou allemaal voor onzin. Ook al is de Bravo er strax niet meer, dan kan je toch nog wel op t forum blijven komen.

Die jongens hier hebben je nodig.

En ze vergeven je t heus wel hoor als je met een ander merk aan komt, ik rij toch ook geen fiat wink.gif
Twister
beetjuh jammer remco!
maar ik kan het begrijpen
BEDANKT MAN!!
we belle nog
Gr Arie
Roberto
Hey,

Jammer dat je weggaat, zit een hoop creativiteit en ervaring in die bravo van je thumbsup.gif

Daar kunnen een hoop mensen nog van leren!

Groetjes
Robert
Dutch Dimension
Iedereen bedankt voor de toffe reactie ,het raakt me wel

Als de bravo weg is ben ik niet zomaar weg ,zal hier uiteraard af en toe zeker nog eens kijken (is een beetje mn thuis geworden hier hahaha)

wink.gif
krillmen
hej kerel heel veel succes met je huisje en we hopen allemaal dat je blijft komen en ook als de tijd rijp is weer met een nieuw project gaat beginnen.
jwlos
succes man met je verdere toekomst en we zullen elkaar ooknog wel spreken en kijk naar reddevil rarara en mijn ook je volgende auto wordt wel weer een project al gaat het wat langzamer maar als je straks een huiske hebt en je woont er een poosje dan zul je zien dat er wel wat centjes over blijven en dan begin je vanzelf weer met halfords tuning en uiteindelijk zien we je over een jaar of 3 weer op full speed.

succes en we spreken elkaar.

greets jwlos
Dark Bullit
Hej rem van mijn kant ook bedankt voor alles je hebt mij tog ook vaak geholpen met me eerste bravo en nu nog steeds vaak maja een huis is tog ook wel belangrijk voor de rest van je leven smile.gif maar we spreken elkaar tog vast nog wel wink.gif see you mate thumbsup.gif thumbsup.gif
Lars
Ah, ik zie dat jij ook uit BoZ komt! Weet ik gelijk wie afgelopen maandag die flyer van de FBC achter mijn ruitenwissers heeft gestopt, puh2.gif Jammer om te lezen dat je de auto verkoopt, heb hem een paar keer zien rijden, en het is een plaatje!

Hopelijk komt er weer snel een nieuw project en kunnen we je hier weer verwelkomen!

Grt, Lars
Dutch Dimension
QUOTE (Lars @ May 16 2008, 19:40) *
Ah, ik zie dat jij ook uit BoZ komt! Weet ik gelijk wie afgelopen maandag die flyer van de FBC achter mijn ruitenwissers heeft gestopt, puh2.gif Jammer om te lezen dat je de auto verkoopt, heb hem een paar keer zien rijden, en het is een plaatje!

Hopelijk komt er weer snel een nieuw project en kunnen we je hier weer verwelkomen!

Grt, Lars

Hahaha klopt ,maar het was zondagavond dat ik hem eronder heb gedaan
Heb je wagen al maanden gespot en iedere keer vergeten te flyeren

p.s ik woon op de antwerpsestraatweg (das praktisch om de hoek bij jouw yummie.gif )
Triforce
(ff offtopic) komen steeds meer mensen uit BoZ iero...k kom er elke dag dus word tijd voor een kleine BoZ meeting puh2.gif
Dutch Dimension
Vandaag was het dan zover. nosmile.gif

De Bravo is opgehaald door de nieuwe eigenaar
Deze zal zichzelf hier wel bekendmaken wink.gif

Heb een paar fantastische jaren met de Bravo gehad mede dankzij jullie

Maandag vertrek ik voor 10 dagen naar Las Vegas (sema motorshow) ,als ik hier terug van ben zal ik mezelf afmelden bij het bestuur

Jongens en meisjes BEDANKT VOOR ALLES thumbsup.gif worshippy.gif
Ferry
Jammer kerel, maar jou kennende komt er een dag dat ... hypocrite.gif

we spreken elkaar nog, weet ik zekers !
cyberplop
jammer dat jij stopt,

en helemaal erg dat ik je auto alleen op youtube heb gezien frown.gif
Succes met je woning en hoop nog een dikke marea weekeind te zien!

ps heb je je stuurtje ook verkocht?

groeten, Giovanni.
forbidden
ja jongen, zoals ik van de week al tegen je zei
je zal gemist worden.
jij werd toch een beetje geassocieert met deze club

dus we verwachten dan ook wel dat je dit clubbie toch niet echt ken verlaten

maar succes met het vinden van een andere bolide
BeHa
Hey Remco,
het kwam afgelopen zaterdag idd ff ter sprake. Jmmer dat je weggaat, hoorde dat je heel wat kennis in huis had omtrent de Bravo's wink.gif. Ben blij dat de auto wel op het forum blijft zoals je zegt, dus helemaal weg ben je eigenlijk niet puh2.gif. Succes met je volgende wagen!
Gr, BeHa
2fast4you
Zo jammer! Helaas nooit in het echt mogen bewonderen! In elk geval veel succes met je volgende plannen en zo als ik al verneem uit een paar reacties van andere leden is het niet geheel uitgesloten dat we ooit nog is wat van je gaan zien!

Good luck! En voor nu een fijne vakantie en wel wat fototjes schieten he?! biggrin.gif
FMC DOORDEWEEKS
Ja Rem wat moeten we erop zeggen???

Jammer dat je ermee stopt maar, je heb het niet voor niets gedaan.

Wij blijven je gewoon veel zien en spreken.

Tot morgen (vanavond)

Gr Ar, Lique, Melanie en Lars
SynPower
Hey Remco, jammer dat je auto nu weg is.
Heb hem nooit in het echt gezien, maar wel genoeg foto's. écht een worshippy.gif auto !
Hoop dat je weer uit gaat leven op een nieuw project en een fijne vakantie !

Grtz

... en nog bedankt voor je advies en alle dingen die je geregeld hebt hier.
ben nog steeds superblij met de xenon hahaha puh2.gif
Temujin
HE GATVER!!

Je bent toch echt de mascotte van FBC geworden (positief bedoeld smile.gif )! De auto blijft dan gelukkig, maar zonder de creator.. das toch jammer.

Ik denk.. ik weet wel zeker.. dat je een voorbeeld bent voor veel leden die graag (willen) knutselen aan hun auto.

Mag hopen dat je nog wel op t forum blijft spoken! We kunnen nog veel van je opsteken.

Wens je veel sterkte ook smile.gif het zal niet makkelijk zijn geweest om de sleutel te overhandigen.. wat de reden van verkoop ook is!

iig too bad.. but don't be a stranger:)
My Bravo-ride
ja remco, ik krijg het zelfs bij wijze van spreken zlefs een beetje warm alsk al deze reacties lees...
ik heb hem jammergenoeg niet gezien terwijl jij er de eigenaar van was,
maar daar zal zeker nog verandering inkomen..

ik ben nog niet zo heel lang op het forum maar
je hebt me wel bijna bij elk probleem geholpe en uitleg gegeven enz...

hopelijk wordt het hier niet "stiller" aangezien je erg actief was op deze site...

heel veel succes in je nieuwe woning, en pimp je huisje dan maar verder uit, vijvers met brede boorden,cleane voorgevel zonder al te veel ramen en zeker die ICE in de woonkamer niet vergeten door een surroundje widegrin.gif

kortom, merci dus voor alles thumbsup.gif

grt fabio
mac
hey Remco,

ik vind het ook jammer dat je wagen weg gaat,
maar zo als woensdag al gezegt als we de nieuwe wagens hebben moeten we echt ff bij elkaar langs komen.
zijn dus 2 bravos in een week samen weg.....
ik ga ze bijde missen!!!!
veel succes met je nieuwe wagen!
en veel plezier in vegas!!!!!
ciao bas
Apollo08
Hey Rem,

Jammer dat je weg gaat.
We wisten dat er aan zou komen.

Maar hopelijk zul je wel nog een beetje actief zijn hier op het forum.
Zodat je toch nog menig andere hier kunt helpen met je kennis.

Bedankt.
Misschien dat we elkaar nog een keer op een meeting of event tegen komen.
Bad Boy
Hey remco

Idd spijtige zaak dat je bravo weg is, is namelijk nooit geen makkelijke beslissing om zo een wagen weg te doen na al het werk en de belevingen ermee gehad te hebben! We hebben elkaar er nog over gesproken toen, en de jouwe is sneller weg gegaan dan de mijne soms twijfel ik ook nog omdat je er toch een band mee hebt maar het leven gaat verder en als er een serieuze koper opdaagt die even veel zorg voor je wagen gaat dragen als jezelf gaat ie wel bij je weg.. iedereen zal ooit op een dag voor deze beslissing komen en ik kan alleen maar zeggen, een andere wagen en een nieuw project he biggrin.gif kwens je het beste toe met je huis en bedankt voor de hulp door de jaren heen!

Grtz kevin
SNEEKY
Hoi Remco,

was beetje raar toen ik gisteravond je berichtje kreeg.
Voor jou moet het ook niet gemakkelijk geweest zijn de sleutel over te dragen .
Heb helaas ook nooit de kans gehad em in real te kunnen bekijken in het laatst gekende stadium. Al die ervoor wel natuurlijk devil.gif .
Hebben een hele fijne tijd gekend met de bravo, zowiezo kunnen ze die niet afnemen.
Het ga je goed in je verdere plannen, auto, huisje ... blijf iig in contact ey.

Greetz, Sneeky
Glen
Hey Remco;
Ik vond je al een sypathieke kerel van in het begin, toen je bravo nog bordeau was en nog op kindervelgjes stond.
Altijd fijn om je tegen te komen, met of zonder bravo.
Hopelijk blijf je niet weg, en laat je je nog eens zien op meetings.
Ik zal nooit vergeten hoe je oragne trots in je vliegtuighangaar tegen de grond lag.

Grtz. Glenster.
lykel sok
hey remco jammer dat hij weg is. Vond het altijd een dik project en was er trots op dat een bravo zo mooi kon zijn. Ik weet wat het is om, uiteindelijk de bravo weg zien te rijden... Maar het went wel weer.

Veel suc6 met je nieuwe ride en ik spreek je nog wel eens.

grtz. Lykel
Dutch Dimension
Hierbij nog een kleine Officiele mededeling

Per 1 Januari 2009 zal ik officeel mijn bestuursfunctie neerleggen
Ik wilde er eigenlijk al eerder mee stoppen ,maar wil alles goed over proberen te dragen
Brooklyn Brava zal mijn taken overnemen.

Uiteraard zal ik na die tijd hier nog wel komen spieken wink.gif
Danny
het is je geraden met al je know how! wink.gif
t bravo/a marea forum is toch een verslaving voor velen
FMC DOORDEWEEKS
Rem wij willen je heel erg bedanken voor al je inzet.

En als we wat van je willen weten, weten we je te vinden he. cheer.gif

En idd je kan het toch niet laten om nog even hier te komen kijken.

Gr Lique en Arjan
Dutch Dimension
Vanaf vandaag ben ik geen bestuursmember meer

Wel blijf ik voorlopig nog Moderator ,dus jullie zijn nog niet helemaal van me af yummie.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.