Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ook ik ben de pineut!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
forbidden
Julllie zullen het maandag zonder mij moeten doen nopompom.gif . Heb vanmiddag helaas een aanrijding gehad cry.gif .
Wilde met het vrouwtje even naar de intratuin, nog de straat niet uit sta bij de T-splitsing, komt er (niet te geloven)
een fiat bravo aan en ze zag de weg van rechts niet waar ik uit kwam! dusssssss knal!! Gelukkig was de snelheid niet hoog omdat ik afsloeg.
maar desalnieettemin was het toch ff schikken

Zij had een deuk in haar rechterachterscherm en ik flinke schade aan de rechtervoorkant. autoschadebedrijf schat zo'n 2500,- euri aan schade maar kan ook hoger uitvallen. We wachten dus maar af.

hier volgen een paar foto's, want daat geilen we natuurlijk op hypocrite.gif

en notabene tegen een soulverwant

Bartjuhhh
kut man en dat op zon mooie dag echt klote....wel heeel toevallig dat het nog een fiat bravo was ook...maar niettermin echt kut!!!

veel succes met het herstel!!
My Bravo-ride
ai ai, maar dat je niet in fout bent is toch al een klein voordeel. Het is trouwens de eerste keer dat ik je auto zie, ziet er erg goed uit.

maar krijg je de schade aan de koplampen ook terug want het zijn in principe niet je originele koplampen. Het zou me niet verbazen als ze hier in belgiƫ daar moeilijk over zouden doen. Of maken ze in nederland daar geen problemen van?

hoop dat alles goed geregeld wordt zodat hij terug snel in orde komt.

grts fabio
Red Turtle
dat is echt kut man zonde, maja zie het zo, kan je wel je motorkap opnieuw laten doen puh2.gif

hoop dat het snel weer allemaal opgelost is smile.gif

Grz Ronnie
FMC DOORDEWEEKS
dit is zeker niet leuk

sterkte met het herstellen (hoop voor je dat de verzekering snel je auto laat maken )
RARARA
Hey balen man nopompom.gif

Toch helemaal overspuiten dan hypocrite.gif cheer.gif thumbsup.gif shiny.gif wink.gif

Succes met de afhandeling !
FMC WEEKEND
succes met herstel winterschilder

sonde van zo'n dikke bak maar denk dat dit wel goed gaat komen

net als mathijn zei nu andere kleur ?????????????????????????
Dutch Dimension
He kerel ,zoals ik over de foon al zei gelukkig dat jullie zelf niks hebben

De schade komt wel goed
Meteen ff de rest meepakken wink.gif

@ My Bravo-ride naar mijn weten zaten deze lampen er standaard in bij hem ,de kabelboom is namelijk compleet orgineel gemaakt.
Echt raar maar waar
BravoUser
.
Dutch Lady
ik zat dus ook in de auto
het was echt ff slikken
ik was helemaal in shock
maar gelukkig gaat het wel een beetje
Roos
Ik dacht eigenlijk het zelfde als BravoUser. Maar misschien heeft zij de fout al toegegeven. Dat zou makkelijk zijn.
Als dat niet zo is. Dan wordt het nog een leuke dit. Zij kan natuurlijk als reactie inplaats van geremt te hebben
gas hebben gegeven. Dan raak je de achterkant. Maar ja wie is er dan fout???
Psycho
hey charly,

dit is best kut...
maar gezien je ook plannen had wel zeer fijn misschien...
dit kan bepaalde kosten heel goed drukken...
goed met je spuiter overleggen...
geld gewoon naar jouzelf over laten maken dan heb je alles zelf in de hand en kun je zelf kiezen waar je heen gaat om te laten maken wink.gif

grtz fred...
reddevil
Balen man!

Gelukkig ging het niet zo snel.
Hoop voor je dat alles spoedig verloopt.
Succes met het herstel!
forbidden
QUOTE (Roos @ May 11 2008, 08:51) *
Ik dacht eigenlijk het zelfde als BravoUser. Maar misschien heeft zij de fout al toegegeven. Dat zou makkelijk zijn.
Als dat niet zo is. Dan wordt het nog een leuke dit. Zij kan natuurlijk als reactie inplaats van geremt te hebben
gas hebben gegeven. Dan raak je de achterkant. Maar ja wie is er dan fout???

nou zij had gelijk al toegegeven dat ze de weg helemaal niet gezien had
en er toch een bord aan haar kant staat dat het een gevaarlijke kruispunt/T-splitsing is
en bovendien is reed ze veelste hard terwijl het een 30km zone is

zij gaf al gelijk toe dat het haar fout was
en op het schadeformulier heb ik haar ook aansprakelijk gesteld

maar ik wacht wel af hoe de verzekering het afhandeld

en ook nog bedankt voor het medeleven
Psycho
hahahahah is echt een vrouw...
je mag nooit schade bekennen... biggrin.gif
je wint nu altijd biggrin.gif
Red Bull
zonden van je mooie auto hoop dat hij weer gemaakt word succes met het herstel ik ben hem ook een aantal maanden kwijt geweest.om dat de verzekering het niet eens kon worden

groeten mark
Twister
echt kl*te succes met herstel man
Gr Arie
vinbrava
Hoe groot is de kans dat op de zelfde auto op knalt succes verder met herstel, gelukkig hebben jullie niks

Groeten Vincent shiny.gif
QUOTE (forbidden @ May 10 2008, 21:41) *
Julllie zullen het maandag zonder mij moeten doen nopompom.gif . Heb vanmiddag helaas een aanrijding gehad cry.gif .
Wilde met het vrouwtje even naar de intratuin, nog de straat niet uit sta bij de T-splitsing, komt er (niet te geloven)
een fiat bravo aan en ze zag de weg van rechts niet waar ik uit kwam! dusssssss knal!! Gelukkig was de snelheid niet hoog omdat ik afsloeg.
maar desalnieettemin was het toch ff schikken

Zij had een deuk in haar rechterachterscherm en ik flinke schade aan de rechtervoorkant. autoschadebedrijf schat zo'n 2500,- euri aan schade maar kan ook hoger uitvallen. We wachten dus maar af.

hier volgen een paar foto's, want daat geilen we natuurlijk op hypocrite.gif

en notabene tegen een soulverwant

Don Tsurno
tjeezus...kut man, maar t enige pluspunt is idd dat je m wou overspuiten en nu meteen kan doen?
veel sterkte, hoop dat t snel geregeld is allemaal thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.