Help - Search - Members - Calendar
Full Version: kan ik een boete verwachten?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
TheLizard
Vrijdag nacht reden wij over de A7 vauit Amsterdam naar het noorden. Lekker rustig op de weg dus even een stukkie lekker 160 op de teller biggrin.gif . Vervolgens weer terug laten zakken naar 140. Een behoorlijk stuk achter ons kwam een andere auto aan scheuren om vervolgens even naast ons te blijven rijden. Was wel even slikken want het bleek dus zo'n dikke volvo te zijn met van de blauw en oranje strepen erop :shock: :shock: . Nadat hij zo'n 10 seconden naast ons reed ging ie er weer vandoor.

Kan hij ons nu iets maken? Ik geloof niet dat ie onze snelheid heeft kunnen meten want daarvoor reed hij volgens mij veel te ver achter ons en binnen no time zat ie er al naast. Volgens mij moeten ze toch een tijdje achter je rijden om je snelheid goed te kunnen vaststellen.
Slider
Tja, blijft gokken volgens mij. Kijk maar eens naar programma's als Blik op de Weg. Daar zitten ze er ook wel eens een meter of 100 achter en dan toch meten ze het. Afwachten dus.
Ik denk dat ie je even wou laten weten; pas op kerel, de volgende keer ben je erbij...
Ik hoop het voor je.. smile.gif
TheLizard
maar deze is dus niet op een bepaalde afstand blijven rijden
hij kwam gewoon in 1x aan karren

heb zeker nog hoop biggrin.gif
BELLEZZA ITALIANA
als die volvo al een tijdje achter je heeft gezeten dan halen ze je gewoon van de weg en krijg je een boete :?
spreek uit ervaring nm.:evil: :evil: :evil:

ik denk dat ze gewoon je kenteken hebben gecontroleerd of je wel alles netjes betaald hebt enzo :wink:
Monstra16v
een geijkte politie wagen is verplicht 10 sec achter je of naast je te rijden voordat hij je kan bekeuren zeg een maat van mij die is politie agent dit is alleen als hij je wil bekeuren zonder aan te houden..

en als er niet geflitst kan worden...

maar hij kan nartuurlijk ook bravo gek zijn...
wie niet tegenwoordig
The Master
Denk t niet hoor Lizard.... En anders een leuk bezwaarschriftje toch biggrin.gif Denk dat t wel goed gaat komen smile.gif
TheLizard
QUOTE (The Master)
Denk t niet hoor Lizard.... En anders een leuk bezwaarschriftje toch  :D Denk dat t wel goed gaat komen  :)

jah.....dat ik me opgejaagd voelde zeker :?
The Master
Neej, gooi t meer op t feit dat hun nooit een bertouwbare meting hebben kunnen doen... smile.gif
TheLizard
da's iig iets wat ze minder vaak te horen krijgen dan "opgejaagd voelen" biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Cobra
ik denk niet dat ze iets kunnen doen groetjes lol.gif
Glen
't is toch spannend geweest zeker?
Dan heb je dat al.
En een leuk verhaaltje op t forum.
Keep it up dude! biggrin.gif
TheLizard
QUOTE (Glen)
't is toch spannend geweest zeker?
Dan heb je dat al.
En een leuk verhaaltje op t forum.
Keep it up dude! biggrin.gif

was iid wel even spannend toen ze naast me reden lol.gif
marcelv8
QUOTE (Monstra16v)
maar hij kan nartuurlijk ook bravo gek zijn...
wie niet tegenwoordig

precies, hij wilde alleen effe de url lezen op je zijruit lol.gif
TheLizard
daar heb je best kans van......misschien dat hij ondertussen wel lid geworden is
biggrin.gif
The Master
QUOTE (TheLizard)
......misschien dat hij ondertussen wel lid geworden is
biggrin.gif

Ff de nieuwe leden checken :wink: lol.gif

Maar, we horen t wel of t een boete wordt (of niet puh2.gif ) smile.gif
Grigio Madness
als hij een niet geijkte snelheids meter heeftkan hij je niets maken heb hier zelf een rechtzaakje van gehad reed 120 waar je 50 mocht en toen hebben ze me buj mijn huis staande gehouden en blabla 4mnd auto en rijbewijs kwijt opnieuw rij examen doen en 750 euro boete maaar omdat de snelhijdsmeter van die kl*te dienders niet geijkt was kwam ik er zo van af!

ik wil je niet angstig make maar ze kunnen je niets maken want anders hadde ze je direct staande moeten houden

mazzzelzzzz bravo steel 16v smile.gif smile.gif
TheLizard
da's iig weer goed nieuws
Oxygen
Tot nu toe nog niets binnen gehad. Ik denk ook niet dat het gaat komen.
Mr.T
heb al wel een keer naar blik op de weg gekeken en dan moeten ze je meestal toch wel een stukje volgen hoor....Anders word je misschien het bekendste lid van het fiatbravoforum ;-)
Ik hoop dat het niks is.
TheLizard
jah cool ,misschien halen we de tv wel
biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.