Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Caravan trekken met marea weekend
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Lecon
hallo allemaal,

Ik heb een vreemd probleem. als ik met mijn marea weekend met de caravan ga rijden, begint de auto bij de wielen verschrikkelijk te stinken naar olie??
Je ziet nergens een olie lekkage?
Zonder caravan heb ik nergens last van. heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad?? Of eventueel een oplossing??

Alvast bedankt
Roberto
Hey,

Stinkt het een btje chemisch??? beetje zoals banden want dan is het je koppeling.

Ruik je het ook binnen???

Groetjes
Robert
tamael^
QUOTE (Roberto @ May 8 2008, 22:48) *
Hey,

Stinkt het een btje chemisch??? beetje zoals banden want dan is het je koppeling.

Ruik je het ook binnen???

Groetjes
Robert

nog belangrijker. doet die dit bij alle4 of vooral links voor? en natuurlijk wat voor een motor heb je.

tamael
Roberto
QUOTE (tamael^ @ May 8 2008, 23:31) *
nog belangrijker. doet die dit bij alle4 of vooral links voor? en natuurlijk wat voor een motor heb je.

tamael

Das idd ook erg belangrijk want dan zouden het ook de remmen kunnen zijn bloos.gif

Groetjes
Robert
tamael^
QUOTE (Roberto @ May 8 2008, 23:44) *
Das idd ook erg belangrijk want dan zouden het ook de remmen kunnen zijn bloos.gif

Groetjes
Robert

kokende of lekkende remvloeistof door de extra massa die geremd moet worden zit ik aan te denken.

tamael
Lecon
Het ruikt wel branderig, maar de auto trekt goed. dus of het de koppeling is?
Als de remleiding lek is zou ik toch olie moeten vinden??
Het is ook alleen achter dat je het ruikt.
Indien ik het raampje open heb dan ruik ik het ook binnen.

Ik heb een fiat marea weekend 1.6 sx uit 98
ZeroY
Ik denk dat het gewoon te maken heeft het met warme weer en inderdaad ook wat tamael zegt: hij moet meer massa remmen en dan zijn de remmen gewoon wat meer belast (en dus warmer) waardoor je de remvloeistof kunt ruiken.

Dat lijkt mij in ieder geval zeer aannemelijk.
tamael^
QUOTE (ZeroY @ May 9 2008, 08:51) *
Ik denk dat het gewoon te maken heeft het met warme weer en inderdaad ook wat tamael zegt: hij moet meer massa remmen en dan zijn de remmen gewoon wat meer belast (en dus warmer) waardoor je de remvloeistof kunt ruiken.

Dat lijkt mij in ieder geval zeer aannemelijk.

wel even laten controleren. dit stinken duid meestal op lekkende cups of vervuilde/versleten rem.

dit is om erger te voorkomen. (dat achterkant van auto voorkant in wil halen en zo.)

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.