Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kosten koppelingsset Brava 1.4?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Bravo_Company
Gasten en gastinnen,

Weten jullie misschien wat een Koppelingsetje (drukgroep, lager, schijf) van een Fiat Brava 1.4 12v kan kosten. Ik heb zelf heen en weer gebeld en ik kreeg varierende bedragen te horen.

Nu weet ik dat je aan de ene kant imitatie werk hebt, en aan de andere kant 'the real deal'...

Hebben jullie hier ervaring mee?
stifler_gt
QUOTE (Bravo_Company)
Gasten en gastinnen,

Weten jullie misschien wat een Koppelingsetje (drukgroep, lager, schijf) van een Fiat Brava 1.4 12v kan kosten. Ik heb zelf heen en weer gebeld en ik kreeg varierende bedragen te horen.  

Nu weet ik dat je aan de ene kant imitatie werk hebt, en aan de andere kant 'the real deal'...

Hebben jullie hier ervaring mee?

ff kijken op http://www.auto-onderdelen.com/
madbull
Is inderdaad een goede link...
Brengt mij tot de vraag: wanneer weet je dat je koppeling en toebehoren definitief aan vervanging toe zijn?
digiwiew
hoi ik kan je alleen zeggen zo rond de 500 euro ben je wel kwijd groeten digiwiew

Edit by Slider: Dubbelpost verwijderd. A.U.B. 1 x op Reply klikken.
SNEEKY
hey,de exacte prijs van een koppelingskit,hier in België,origineel van FIAT van het merk VALEO,kost inclusief BTW 220,93 euries :wink:
Bravo_Company
Luitjes,

Ik heb uiteindelijk mijn Brava weten te maken voor 250 euro smile.gif . (130 voor een nieuw setje, en 120 euro als arbeidskosten). Ik heb daarbij de hulp ingeschakeld van een jongen die bij beunt. Het verwijderen van het hele zaakje duur ongeveer 45 min, en het vervangen van is ongeveer een uur werk...

Je kan tegenwoordig hele goeie setjes kopen zonder dat ze je al te veel geld afhandig maken. Bij een Fiat dealer zou ik op ongeveer 500 euro uitkomen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.