Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Radio problemen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Green Fantasy
hallo mensen hier

ik heb laatst in mijn bravo een sony radio geplaatst met andere boxen en versterker. tot zo ver doet alles het.

maar als ik de radio wil luisteren gaat het mis. wat is het probleem: dat is dat als ik hem op radio zet, dan doet hij het in eens niet meer. het enige wat ik dan nog hoor is een hoop geruis!!! als ik mazzel heb doet hij het later weer, maar meestal heb ik die mazzel niet en moet ik dus cd luisteren.

mijn vraag is dus of er iemand hier is die weet wat dit ken zijn?????

alvast bedankt

groeten youri
The Master
Zal t niet iets met je antenne te maken hebben.... :roll: T zijn niet je speakers/versterker ofzo, t moet bij de headunit zitten.... :?
BELLEZZA ITALIANA
zit de antenne stekker er wel in geplugt :?:
Triple B
wat ook kan zijn is dat je radio de zenders niet op slaat

wat kan je daar aan doen!

achter je radio zit een gele en een rode stekker doe de gele op de rode en ook anders om de rode op de gele

dan is dat probleem ook verholpen

mzzl Yellow Scorpion
SNEEKY
volgens mij is de antennekabel op de conector beschadigd,door trillingen kan die dan soms weer contact maken. is meestal het dunnen middelste draadje
Green Fantasy
dat zou best kunnen jongens maar als ik de originele radio er weer inzit doet hij het gewoon. en op het gebied van elektro ben ik niet zo technisch helaas.
Slider
Moved to :arrow: Vragen/Problemen
Green Fantasy
ik heb nog is gekeken maar ken het echt niet vinden wat het nou is?

graag nog meer reacties of mogelijkheden wat het ken zijn

gr youri
ambisteler
Hoi Youri,

Wat voor een type Sony is het?
Dan kunnen we meekijken via internet om te zien welke opties hij heeft.
Misschien iets makkelijker om te helpen?
Groeten,
Ambisteler
Green Fantasy
opgelost

tijd voor een slotje
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.