Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Even voorstellen..
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
yme
Hallo mensen!

Ik heet Ruben en ik ben 27 jaar.

2 Weken geleden heb ik voor mijn werk een Fiat Bravo SPORT 1.4 T-JET 16V 150 (Mica Maranello Red, 18 inch, Panoramisch en xenon ) besteld als lease wagen. De wagen kwam net in het budget waar ik aan zat te denken. Anders was het een VW Golf of een Hyundai Coupe geworden. Altijd lastig als je wat keuze hebt wink.gif

Op dit moment ben ik in het bezit van een huurauto van het werk: Seat Leon 1.9 Diesel (2007, 40k ) en zelf bezit ik nog een BMW 323 coupe (1996, 170k ) welke ik aan het verkopen ben. Ik zal als ik hem binnen heb zo spoedig mogelijk wat foto's erop gaan zetten.

Groetuh!
Arjen 1.6 GT
Welkom op het forum!

Altijd een goede keuze als je de Bravo kiest wink.gif.
yme
Ja dank je wel. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd veel nieuwe Punto's en Bravo's hier in het zuiden (limburg ) zie rijden. Hebben we ook een overzicht op het forum waar je het aantal auto's kunt zien dat er op het forum rond browsen?
FMC WEEKEND
het gaat lekker met de nieuwe bravo's

welkom en ook al hebben we hem al regelmatig voorbij zien komen
wij willen hem toch zien dussssssssss foto's loser.gif

veel leesplezier hier op het forum en alvast met de gevoelens voor het merk FIAT
yme
Jow vrijdag heb ik hem gekregen. Voor de rest heeft het hier tot vandaag alleen maar geregend frown.gif frown.gif Fijn daar gaat die nieuwe look... maar goed vandaag is het beter weer dus de foto's! Ik ben weer rijden. Mzzls thumbsup.gif Moet alleen nog poetsen nu wink.gif

stampie
Ik heb de hele dag mooi weer gehad .................... en geen nieuwe Bravo
Jij regen en een nieuwe Bravo

Als ik mocht kiezen .....................................................

inderdaad.

Welkom hier!
yme
Dank je wel..inderdaad moet niet zo zeuren. Hij bevalt me zeer goed, moet zeggen de sport setting merk je toch wel. Reageert gewoon iets sneller op het gaspedaal en stuurt wat zwaarder.

Trouwens ik moet wel nog een keertje terug naar de dealer voor 4 dingen:
- er zitten standaard geen slotbouten standaard op 18 inch emo.gif Vraag me af wie dat bedacht heeft bij Fiat.
- ik heb de nieuwe sleutels voor de bravo maar als je deze op het contact zet en je drukt er gewoon zachtjes tegen valt de auto uit bloos.gif (niet als hij gestart is, wel op contact staat )
- er zit een klein krasje voor op de bumper maar het is op de toplaag. Deze wordt nog bijgewerkt. (waarschijnlijk iets van transport)
- af en toe klinkt de radio erg slecht (totdat ik blue en me weer via bluetooth connect en dan is het ineens goed, zelfde als ik radio aan en uit zet )
nopompom.gif

Maar dit zijn maar kleine dingen. Verder heart.gif Ik ben eens benieuwd of de Fiat het weet te winnen van me "oude" bmw 323 coupe. Ik hou jullie op de hoogte van wanneer er wat gebeurd en hoe het afloopt.
Danny
Waar in Limburg woon je? ik heb al een paar dagen geen regen meer gezien???? yummie.gif
Net wagentje, wel wennen hoor zo'n nummerbord...
Ruudje
Mooie wagen zo blijft het de mooiste standaard uitvoering!
Wanneer komt er is een aangepaste haha lol.gif

Maar ik dwaal af! Veel plezier met je Bravo! En die kleine dingentjes worden vast wel opgelost thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.