QUOTE (GeMiNi @ May 1 2008, 11:20)

laat je deze ook meespuiten in kleur en hang je die onder de auto

Haha ja idd en onder de auto bevestigen natuurlijk want anders kan ik er nog niet bij

QUOTE (NEO @ May 1 2008, 21:30)

Dat kan wel zo zijn, maar je hoeft het nog niet nòg makkelijker te maken.
Heb je helemaal gelijk in maar er is ook al een andere oplossing. Dat leg ik hieronder verder uit.
QUOTE (RARARA @ May 1 2008, 21:39)

Idd ff een goeie nood back up maken, maar denk dat je het nu gelijk hebt afgeleerd, maar had je geen reserve sleutel/afstandbediening ?
Hehe afgeleerd ZEKER!! Maar er zit wel een tweede bij maar toen ik hem net had zatten die aan de zelfde sleutelbos

en het was (daar komt dat stomme ding) "ff snel" foto's maken voordat het ging regenen. Het was iig gewoon super dom maar dat maakt het helaas niet minder erg.
QUOTE (Dutch Dimension @ May 2 2008, 00:12)

gewoon ergens een noodsysteem verstoppen
Dat hebben al autos zonder klinken en zonder sloten wel
(ook ik)
Is alleen voor de buitenwereld de vraag van waar o waar zit dat systeem ,en dat is juist de kunst
Weg bouwen zodat ze het niet snel zien of vinden
Maar ik weet nu al dat dat bij FCS wel goed gekomen is

Ja klopt we hebben het er nog ff over gehad en ik had je idd ook al op de hoogte gesteld
DAT ER AL EEN NOODVOORZIENIG was... Ze waren me dat alleen vergeten te vertellen
Maarja na FullSpeed gaat de auto weer naar Saiko en dan maken ze het voor me en dan is de auto weer helemaal compleet. Het kost alleen wat extra koppijn geld en tijd...
Gaat goed komen mensen.