Mevr Brooklyn
Apr 28 2008, 19:18
forbidden
Apr 28 2008, 19:22
wel go&*^^$^$%$dver.
stelletje klo*&%^*otzakken.
moth*&&^$^$&erfuc*^*E$@#&kers.
maak niet uit wat voor een auto het is, dit doe je gewoon niet.
wij leven hier met je mee.
denk je dat je het nog ergens op ken verhalen????
hoop het wel voor je
succes iig
Dit is letterlijk een Nachtmerrie

:S:S
Is het bij je thuis gebeurt? voor de deur ofzo

iig succes
Is er niemand die iets gehoord of gezien heefT?
Dutch Dimension
Apr 28 2008, 20:41
Dit meen je niet
En je had hem net
Gelukkig een is het een leasewagen 9toch??) ,dus gefixt zal het wel worden
Maar maakt het er niet minder kut om
Suc6 eefje
FMC DOORDEWEEKS
Apr 28 2008, 20:50
mag hopen dat ze met een op 30 plaatsen gebroken poot in het ziekenhuis liggen en niets krijgen voor de ondragelijke pijn
wat een stelletje eikels
Breda1912
Apr 28 2008, 20:53
zulke figuren per direct een paraplu in hun rug prikken
Brooklyn
Apr 28 2008, 20:55
Dit is idd bij ons voor de deur gebeurd en mag hopen dat ze mijn auto echt met rust laten. We hebben gelukkig aardig wat contacten hier in het dorp en proberen er achter te komen wie het was, maar ik mag hopen dat ie er van genoten heeft want dan is het namelijk z'n laatste keer geweest!!!
Groetjes Rick
tamael^
Apr 28 2008, 20:58
QUOTE (Breda1912 @ Apr 28 2008, 21:53)

zulke figuren per direct een paraplu in hun rug prikken
vaker gezien, dit is een hele heftige schade, hoop dat het lease is want anders gaat dit in de papieren lopen. alleen dakschade rekenen ze zo al snel 4000 euro voor als het uberhaupt te fixen is. en dan maar zien of die ooit zo strak word als die was.
hoop dat je de hufters te pakken krijgt en ze op de kop aan een kruis nagelt. dit is gewoon het ergste wat je een auto aan kan doen.
tamael
Red Turtle
Apr 28 2008, 21:46
pff dit is echt snee volk die dit doen

kan het niet snappen wat daar leuk aan is
bij ons zijn ze weer vol actief met inbreken in auto's, zijn er in 1 week tijd al weer 7 leeg gehaalt
Hier heb ik zo'n graf hekel aan hè, Klootzakken!
Triets nutteloos volk.
Ruudje
Apr 29 2008, 07:07

Het enige wat die gasten (of dames) verdienen is een nekschot

Met je poten van andermans spullen afblijven!!
Mevr Brooklyn
Apr 29 2008, 07:12
Gisteravond bij heel wat buren langsgegaan, en blijkt dat ze bij ongeveer 5 auto's de spiegels eraf hebben getrapt en er is bij iemand de achterruit ingeslagen.
Door een speciale regeling op mijn werk is de auto nu 'gewoon' van mij, dus kost het me mijn eigen no-claim etc. Leasemaatschappij betaald hier niets aan.....
Gelukkig zijn er wel buren die een dader hebben gezien, alleen hebben ze toen niet de politie gebeld
Jullie horen het wel hoe het verder verloopt.
Ciao Evelien
FMC DOORDEWEEKS
Apr 29 2008, 08:27
dachten die buren dan dat het hoorde ofzo?
Als je dat toch ziet dan ga je toch even bellen.
Raptor
Apr 29 2008, 08:31
Just gimme a gun....
Dit is echt zwaar klote voor je. Het soort zieke geesten dat dit moedwillig doet moet feitelijk uit de maatschappij worden verwijderd.
En daar wil ik best mee helpen
Sterkte met herstel. Jij én de auto
Dark angel
Apr 29 2008, 09:30
Ik woon ook langs een weg die naar een kroeg toe gaat, gelukkig kan ik de auto erg ver van de weg afzetten en is het bij ons tot nu toe (nog maar) gebleven bij een opgeblazen brievenbus en wat kleine vernielingen.
Als ze het bij mij zouden doen zou ik denk ik net als veel mensen hierboven de mensen eens even gaan proberen op te zoeken en "zachtjes aan" duidelijk maken dat dit niet wordt gewaardeerd
Sterkte
RARARA
Apr 29 2008, 14:17
Psycho
Apr 29 2008, 15:34
mensen die hieraan denken moeten ze al overal steken waar je kunt waardoor ze niet dood gaan alleen heel erg lijden...
wat een hufters!!!! dit is echt absoluut niet cool!!! maar denk dat hievoor het waarborg fonds wel garant staat zeker in dit geval???
Arjen 1.6 GT
Apr 29 2008, 17:05
Wow das echt zuur... Als het bij mij zou gebeuren, en ik zou degene vinden die het gedaan had.. Oei..
SynPower
May 3 2008, 18:18
ow dat is wel heel k*t !
jammer dat je ze niet hebt kunnen betrappen, dat geluk heb ik wel eens gehad in het verleden.
dit zijn dingen waar ik echt bloedlink om kan worden.
laffe honden zijn t.
maar hopen dat het goed te herstellen valt, succes
waarborgfonds keert alleen uit bij schade door voertuigen, heb ik mij laten vertellen
waarborgfonds idd alleen bij andere voertuig als oorzaak en zeker geen vandalisme hebt dit helaas zelf ook mee gemaakt.
succes met het herstel.
greets jwlos
Mevr Brooklyn
May 5 2008, 12:21
@ Danny: Idd goed geluisterd
Auto gaat 12 mei naar mijn oude werkgever om te laten herstellen.
Ciao Evelien
krillmen
May 5 2008, 12:30
pff idd erg triest dit. gelukkig bij mij niet zo erg maar wel een ziellige actie al 2x mn antenne gepikt:s voordat ik 'savonds ga slapen draai ik de antenne er maar vanaf en leg hem in de auto maar triest dat mensen niet van spullen af kunnen blijven van andere mensen
Dit is echt zuur.... Snap je toch niet dat er zulke mensen bestaan die zoiets in hun botte kop kunnen halen.
Hopelijk pakken ze die lui bij de kraag om ze voor eeuwig en altijd vast te timmeren aan een muur.
Succes met de afhandeling.
Markie
Jun 25 2008, 13:52
Inderdaad :@ hier kan ik me wel zo kwaad om maken als ik dit ooit zou zien bij mijn auto dan zal ik ze de lambada onder mijn uitlaat laten doen muaha
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.