Hallo luitjes.Ik heb zo'n half jaartje geleden een bravo gekocht.
Ik ben toen op internet wezen zoeken naar sites over Fiats en bravo's.
Zodaar dat ik hierbij ben gekomen
Ik lees nu al een tijdje deze forums,en ik vind veel handige tips.
Maar nu heb ik zelf een probleem,wat ik me ff geen raad weet.
Ik hoop dat iemand kan vertellen wat het probleem kan zijn.
Ik heb een zeer lichte versterker geplaatst.Maar zodra ik deze aansluit
(de zekering aan breng)krijg binnen de kortste keren een storing tijdens de rit.
Het inspuit lampje gaat branden,en de moter loopt lang niet meer zo lekker als het hoort.Als ik dan de moter stil zet,en een aantal sec. wacht
gaat het lampje weer uit.
Dit is erg frustrerend als je even de moter niet stil kan zetten,als je op
de snelweg zit of zo
evill bravo
Apr 3 2004, 16:19
dit probleem is gekent bij ons op dit forum en is al enkele malen behandeld omdat er versceidende bravo/brava leden hier last van hebben(inclusief ik)
Zoals de Master al zei licht het waarschijnlijk aan je debietmeter en is nogal prijzig maar als ik jou was zou ik eens langs de garage gaan en de computer uit laten lezen mischien is het een simpele fout zo niet kijk dan even onder de search functie en typ dan temperatuur sensor en of alam lichtje/inspuitsysteem
greetz evill
:cry: Dat is m'n probleem,ik ben al bij de dealer geweest.
Ze hebben m'n temp. sensor al vernieuwd.
Later kreeg ik weer het probleem terug,maar toen deed ik
wat ik wel vaker deed,de moter ff stil zetten en weer starten.
Maar toen starte m'n moter niet meer (wel de start moter).
Met veel moeite heb ik em weer aan de praat gekregen.
De volgende dag heb ik hem meteen weggebracht naar de dealer.
Ze hebben het probleem opgelost,er zat op een nog steeds raadsel
achtig manier water in m'n moter.Sinds dien heb ik ook de zekering
eruit gehaald van mijn versterker.
Dit is alweer een aantal weken geleden,en rijdt nog steeds zonder
problemen.
Maar ik ben bang,zodra ik die zekering weer terug plaats,de problemen terug komen.Ik ben er zelfs zeker van.
Ik heb het nog na gevraagd,ze zeiden dat m'n versterker waarschijnlijk te veel stroom pakte,waardoor m'n computer te weinig stroom krijgt en dan storingen optreden.Dit geldt misschien wel voor meerdere mensen met het zelfde probleem
Groeten NEO
probeer eens een powercap of condensator te instaleren, deze voorziet je hele auto (normaal gezien bedoeld voor uw ICE) van een extra beetje stroom als de accu het niet aankan op dat moment
wist trouwens niet dat er een verband bestond tussen versterkers en het beruchte inspuitlampje, maar toen ik mijn ICE nog niet geinstalleerd had, had ik het lampje ook al 1 of 2 keer zien branden
gr. Bob
rij je toevallig met de bruine sleutel in plaats ven de blauwe want de dealer heeft me toevallig van de week verteld dat de comp dan ook kuren kan krijgen?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.